Kannattaako lähteä Aholalle torppariksi?
AHOLA.....
3
323
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisen päälle hyvä firma torpparille, maksaa reilusti, eikä kitise.
- Anonyymi
Jokainen yrittäjä tietysti itse vastaa siitä,mitä juuri heidän kannattaa tehdä. Onhan Aholalla paljon myös pitkäaikaisia ja kotimaisia torppareitakin, mutta hinnat taitaa olla sitä luokkaa, että itse en lähtisi. Toisaalta ongelmaksi muodostuu kuskien saatavuus, tes-lisiä tai päivärahoja ei tuolla hinnoittelulla voi kyllä maksaa (ellei maksa omistaan) ja työajat ei mitään parhaita, mutta ajoja takuulla olisi. Jokainen tosiaan tietää mikä itselleen kannattaa ja mikä ei ja jos et tiedä niin ainahan voit kokeilla :)
Kuljetusalalla on ollut ja on vieläkin paljon näitä "joskus halvalla ajaneita" torppareita. - Anonyymi
Ihan tyytyväinen ollut
Heiltä saa kaikki mitä liiketoiminta tarvitsee. Auton ja keikkaa
Itse ajaa ja sitten tuuraaja tarvittaessa niin voi pitää jopa lomia 4vk vuodessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237306Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite945968Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1104009- 1413984
- 1631793
- 581628
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311530- 381341
- 281321
- 451312