perusasioissa puhelut,viestit,sähköposti, valtti on juuri sopiva 5,8" koko, sopii paremmin korvalle ja satunnaiseen netin selailuun, edes iphonen hinta ei saa laitteen sekavuutta toimimaan loogisesti.
Halppis Nokia 2.2 rökittää uuden iPhone SE
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minun Nokia Asha 300 päihittää mennen tullen kaikki iPhonet. Sopii taskuun ja käteen. Ja toimii oikeasti puhelimena.
- Anonyymi
Eikä akkua tarvitse ladata kuin pari kertaa viikossa. Puhelimella voi puhua samalla kun käyttää älylaitteita.
- Anonyymi
Palataan 5 vuoden kuluttua asiaan.
- Anonyymi
COUNTERPOINT-TUTKIMUS
Nokia-puhelimet ykkösenä ohjelmistopäivityksissä ja tietoturvassa
Nokia-älypuhelimiin kuuluu kahden vuoden ohjelmistopäivitykset ja kolmen vuoden kuukausittaiset suojauspäivitykset. Tähän lupaukseen sitoutumisen ansiosta puhelimemme sijoittuivat ensimmäiselle sijalle ohjelmistopäivityksissä ja tietoturvassa peitoten muut älypuhelinvalmistajat. Lue lisää Counterpointin tutkimuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164