mikä on kun vetää alussa tosi hyvin piikin ja sit se vaa hyytyy ja hiljallee ottaa uusiks piikin, on kokeiltu 95-110 völiltä suuttimii ja oli 5,5g rullat ja nyt on 6g ja toimii ihan samalla tavalla. ja yks päivä otin prikan pois nii kulkee samaa vauhtii ku ennen. tekniikka on 50 airsal, gianelli extra v2, 6g rullat, 22 vp, 12mm 2extreme kaasari.
Vastaukset 5
- Anonyymi
ookko saanu ongelmaa korjattuu meinaa itellä iha sama homma
- Anonyymi
Juuhjooh kirjoitti:
En saanu korjattuu, meni moti siihe ku päätti vielä leipookki, nykyää ajelen derbillä
Ootko saanu korjattuu koska mullaki sama homma :D
- Anonyymi
kaveri sanoi että kun ei pysy piikillä ni kytkin luistaa
- Anonyymi
Lyö tyhjää korvien väli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951172
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95956Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52797- 57794
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35791Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.122744- 2704
- 59581
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant39506Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33486