Hei! Onko täällä kellään tehty labiaplastiaa?
Minulle on varattuu puolen vuoden päähän leikkausaika, sillä sisemmät häpyhuuleni ovat häiritsevän suuret (noin 5cm pituudelta). Olen löytänyt netistä vastaavia keskusteluja, mutta minulla on vielä sellainen ongelma, että lääkärin mukaan leikkauksessa hankausongelmaa ei voida kokonaan poistaa, sillä rakenteellisesti ulommat häppärit ovat liian pienet suojaamaan sisempiä, koska sisemmät ovat niin ulkonevat. Tietenkin hankausta olisi silloin vähemmän, mutta minulla on ollut tähän vaivaani sellainen ”niksi”, että olen saanut sisemmät häppärit ns. aseteltua, taitettua/solmittua ulompien häppäreiden sisään piiloon, jolloin ne eivät hankaa. Tämä ”piilo” ei tosin pysy aina, sillä esim. kyykätessä se ns. purkautuu. Ompas outoa kirjoitella tänne tällaisia, mutta en ole vastaavasta kuullut. Mietityttää vain kumpi on pienempi paha: se, että joutuu aina asettelemaan paikkojaan vai että vähän hankaa leikkauksen jälkeenkin.
Onko kellään labiaplastian jälkeen siis jäänyt hankaamaan häiritsevästi?
Lääkäri myös varoitteli siitä, että on mahdollista, että häppäreihin jäisi pitkäksi aikaa arkuutta. Pelottaa, jos niistä tulee sitten arat ja ne hankaavat, mutta toisaalta en jaksaisi millään olla näiden isojen lörppöjen kanssa. Tietenkin jos en niitä asettele, niin ovat housuissa todella epämukavat ja hankaavat aina.
Apua!! Ulkonevat häpyhuulet ja labiaplastia
Anonyymi
4
497
Vastaukset
- Anonyymi
kuka oikeesti alkaa solmimaa häpyhuulia.kukaan terve ei ala tollasta tekee.on varmaan kiva solmia niitä häpyhuulia keskenään.luulis niitten venyvän entistä enemmän kun räpläät niitä.
- Anonyymi
Sisemmät häpyhuulet tosiaan venyvät helposti, varsinkin jos niissä on korut.
- Anonyymi
Käy vastaamassa AV-palstalla sinulle esitettyihin kysymyksiin:
Miten labian mitat on otettu?
a) Vapaasti sivulle levitettynä
b) äärimmilleen venytettynä
vaiko c) ulostyöntyvä osa.
AP voisi palata kommentoimaan ja hänen vastauksillaan olisi lisäarvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678