Hei! Onko täällä kellään tehty labiaplastiaa?
Minulle on varattuu puolen vuoden päähän leikkausaika, sillä sisemmät häpyhuuleni ovat häiritsevän suuret (noin 5cm pituudelta). Olen löytänyt netistä vastaavia keskusteluja, mutta minulla on vielä sellainen ongelma, että lääkärin mukaan leikkauksessa hankausongelmaa ei voida kokonaan poistaa, sillä rakenteellisesti ulommat häppärit ovat liian pienet suojaamaan sisempiä, koska sisemmät ovat niin ulkonevat. Tietenkin hankausta olisi silloin vähemmän, mutta minulla on ollut tähän vaivaani sellainen ”niksi”, että olen saanut sisemmät häppärit ns. aseteltua, taitettua/solmittua ulompien häppäreiden sisään piiloon, jolloin ne eivät hankaa. Tämä ”piilo” ei tosin pysy aina, sillä esim. kyykätessä se ns. purkautuu. Ompas outoa kirjoitella tänne tällaisia, mutta en ole vastaavasta kuullut. Mietityttää vain kumpi on pienempi paha: se, että joutuu aina asettelemaan paikkojaan vai että vähän hankaa leikkauksen jälkeenkin.
Onko kellään labiaplastian jälkeen siis jäänyt hankaamaan häiritsevästi?
Lääkäri myös varoitteli siitä, että on mahdollista, että häppäreihin jäisi pitkäksi aikaa arkuutta. Pelottaa, jos niistä tulee sitten arat ja ne hankaavat, mutta toisaalta en jaksaisi millään olla näiden isojen lörppöjen kanssa. Tietenkin jos en niitä asettele, niin ovat housuissa todella epämukavat ja hankaavat aina.
Apua!! Ulkonevat häpyhuulet ja labiaplastia
Anonyymi
4
370
Vastaukset
- Anonyymi
kuka oikeesti alkaa solmimaa häpyhuulia.kukaan terve ei ala tollasta tekee.on varmaan kiva solmia niitä häpyhuulia keskenään.luulis niitten venyvän entistä enemmän kun räpläät niitä.
- Anonyymi
Sisemmät häpyhuulet tosiaan venyvät helposti, varsinkin jos niissä on korut.
- Anonyymi
Käy vastaamassa AV-palstalla sinulle esitettyihin kysymyksiin:
Miten labian mitat on otettu?
a) Vapaasti sivulle levitettynä
b) äärimmilleen venytettynä
vaiko c) ulostyöntyvä osa.
AP voisi palata kommentoimaan ja hänen vastauksillaan olisi lisäarvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1323677Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,813193SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852614Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72406Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2412320Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a372179- 42949
- 95938
- 53829
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16800