Muistaisko joku kun syys-lokakuussa -99 Oravankatu nelosen pihalta löytyi kuollut mies. Olikos se tapaturma vai selvisikö asiaan jokin muu syy?
Oravankatu 4
20
5723
Vastaukset
- sulle...
SE VARMAAN HUOMAS ASUVAN KOKKOLASSA.
- ....
on päässy työpaikan koneella kirjoittelemaan
- miska
eikös tuo ollu se tapaus kun maahan muuttajat oli hakannu sen kuoliaaksi? vai onko nää niitä suuria huhu puheita?
- Lehtimiehet
miska kirjoitti:
eikös tuo ollu se tapaus kun maahan muuttajat oli hakannu sen kuoliaaksi? vai onko nää niitä suuria huhu puheita?
Ääh,,se oli se juoppo jannu,joka tippus sieltä katolta.Joku Reima se oli!!Pääs jalka lipsahtamaan humalassa,taisi sen selvätpäivät vuositasolla olla yhdenkäden sormissa!!
- Kentsu
Lehtimiehet kirjoitti:
Ääh,,se oli se juoppo jannu,joka tippus sieltä katolta.Joku Reima se oli!!Pääs jalka lipsahtamaan humalassa,taisi sen selvätpäivät vuositasolla olla yhdenkäden sormissa!!
Joo, se oli Yrjänän Reima. Oltiin samalla luokalla Nikulan Juhan ja Viitalan Apan kanssa.
Reima oli siihen aikaan luokan parhaimpia jalkapalloilijoita. KPV junnu siihen aikaan.
- Orava
Kyseessä on varmaankin ollut ns "aivokuollut", ja heitähän Koivuhaassa ovat kaikki asunnot täynnä, piha-alueista nyt puhumattakaan !.
- kieku
No mikä hienosto kersa siellä taas puhuu läpiä päähänsä? Ei oo kyllä ihan kaikki koivuhaassa aivokuolleita, sinä itse taidat olla?
- Utelias
kieku kirjoitti:
No mikä hienosto kersa siellä taas puhuu läpiä päähänsä? Ei oo kyllä ihan kaikki koivuhaassa aivokuolleita, sinä itse taidat olla?
Olen kyllä sitä mieltä että ellei ole asiasta tietoa niin ei tarvi vaivautua vastaamaankaan. Useamman vuoden olen asiaa miettiny ja kiinnostais tietää mitä oikeasti miehelle oli sattunut.
Mutta vissiin se jää arvoitukseks... - Homma
Utelias kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä että ellei ole asiasta tietoa niin ei tarvi vaivautua vastaamaankaan. Useamman vuoden olen asiaa miettiny ja kiinnostais tietää mitä oikeasti miehelle oli sattunut.
Mutta vissiin se jää arvoitukseks...Sehän meni niin, että (entisillä) avio/avopuolisoilla oli tullu riitaa ja mies oli humalassa yrittäny ampua naista. Lopuksi oli ampunut itsensä.
- Utelias
Homma kirjoitti:
Sehän meni niin, että (entisillä) avio/avopuolisoilla oli tullu riitaa ja mies oli humalassa yrittäny ampua naista. Lopuksi oli ampunut itsensä.
Ampunut ittensä pihalla?
- enkeli
Utelias kirjoitti:
Ampunut ittensä pihalla?
Kyllä hän ampui itsensä sinne pihalle räkäkännissä hirveän tappelun jälkeen. Ex-vaimo oli päässyt pakoon ja sisälle turvaan. Surullinen perhetragedia. Mitä noita muistelet ja mietit? Ei ollut edes sun tuttu? Noita samanlaisia sattuu, ikävä kyllä, ympäri suomen tuon tuostakin. Jatka omaa elämääsi ja anna kuollieden olla. Sekin mies on jo maaksi muuttunut eikä tunne tai tiedä mitään. Hyvää kevättä sinulle!
- lahtaaja
enkeli kirjoitti:
Kyllä hän ampui itsensä sinne pihalle räkäkännissä hirveän tappelun jälkeen. Ex-vaimo oli päässyt pakoon ja sisälle turvaan. Surullinen perhetragedia. Mitä noita muistelet ja mietit? Ei ollut edes sun tuttu? Noita samanlaisia sattuu, ikävä kyllä, ympäri suomen tuon tuostakin. Jatka omaa elämääsi ja anna kuollieden olla. Sekin mies on jo maaksi muuttunut eikä tunne tai tiedä mitään. Hyvää kevättä sinulle!
tämä edellinen avokriisitapaus tapahtui paljon myöhemmin. Tuossa putoamistapauksessa kyseessä oli humalainen mies, joka oli hypännyt alas.
- koivuhakalainen
lahtaaja kirjoitti:
tämä edellinen avokriisitapaus tapahtui paljon myöhemmin. Tuossa putoamistapauksessa kyseessä oli humalainen mies, joka oli hypännyt alas.
koivuhaassa on muutaman vuoden aikana ainakin kolme kuolemantapausta ollut..muutama on just ulkotasanteelta kaiteen yli putoaminen ja myöskin tämä ampumistapaus jossa mies todellakin ampui itsensä kun ei vaimoansa tapettua saanut..
mutta kaikenlaista sattuu ja tapahtuu joka paikassa mitäpä noita mietiskeleen jos ei ole henkilökohtaista - Poutiainen
Homma kirjoitti:
Sehän meni niin, että (entisillä) avio/avopuolisoilla oli tullu riitaa ja mies oli humalassa yrittäny ampua naista. Lopuksi oli ampunut itsensä.
Se ittensä ampunut oli pankinjohtajana OP:ssa.
Sen nimi alkoi samoin kuin sen valkoisen väliseinätiilen eli Kah....nen - tietäväinen keijo
Poutiainen kirjoitti:
Se ittensä ampunut oli pankinjohtajana OP:ssa.
Sen nimi alkoi samoin kuin sen valkoisen väliseinätiilen eli Kah....nenTuo kyseinen tapaus kylläkin sattui 2000-luvun puolella!!
- tuomari jo kolmannessa polv...
Hieno juttu! Koivuhakalaiset ovat aktiivista porukkaa! Hienoa! Jatkakaa samaan malliin niin aina Rytimäen ruttunaamat voitatte!
- mr.koivuhaka
Tämä kyseinen kuollut mies ei todellakaan ollut pankinjohtaja vaan humalainen joka tippui parvekkeelta!!!Tämä toinen tapaus sattui vasta pari vuotta sitten!
- Utelias
mr.koivuhaka kirjoitti:
Tämä kyseinen kuollut mies ei todellakaan ollut pankinjohtaja vaan humalainen joka tippui parvekkeelta!!!Tämä toinen tapaus sattui vasta pari vuotta sitten!
Kiitos vain tiedoista. Ehkäpä tämä katolta tippuminen oli oikea tieto. Kyllä asia henkilökohtaisesti on mietityttäny jo aika kauan. Satuin paikalle onnettomuuden satuttua ja kuolleen näkeminen ei ole miellyttävä kokemus!
Mielikuvitus on tietysti kehittänyt jos minkälaista tarinaa, ehkä se nyt rauhottuu :) Mä kun en koskaan saanu tietää mitä oli sattunu.
Hyvää kevättä vain sinne kokkolaan...
- Anonyymi
Tapaus sattui tosiaan 26.9 1999. Aiemmin mies tiputettiin paskakaivoon .Mies pelastui kun ulkopuolinen näki tilanteen palolaitos pelasti miehen kuolemalta.Huhpuheen mukaan oli velkaa pihlajan viinatrokarille. Tiputtaa sai 2006 tuomion murhan yrityksestä 7-vuoden kakun!
- Anonyymi
aina se on joka uutisessa tämä Mies !
mies sielä mies täälä , kylä se kerkiijää ,,, hootana ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86916
- 12892
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730