Okei eli siis oon 14v tyttö ja oon noin 168cm pitkä ja painan jotain 50 kiloo. Oon urheilullinen ja harrastan taekwondoo ja ratsastusta. Mul on Siniset silmät ja keskipitkät vaaleenruskeet hiukset.
Oon miettiny et voisko kukaan tykätä musta, koska mulla on raudat. Saan ne kyl koht pois mut en viitti hymyillä kauheest sen takii ja tällee koska en tykkää yhtään siitä milt näytän ku mul on raudat.
Mut nii pliis auttakaa.
Voiko kukaan tykätä musta?
Anonyymi
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei raudat kovin monia häiritse
- Anonyymi
No mua ainaki häiritsee
ei ole raudoista mikään kiinni.
- Anonyymi
Naisille ja tytöille aina löytyy joku pojilla tilanne on täysin päinvastainen
- Anonyymi
Ei kukaan oikeesti välitä raudoista, vaan luonteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124