Hei ihmiset oon 13 V tyttö kohta 14. Mulla loppui menkat noin vähän yli viikko sitten ja nyt alkoi jo ja vuodan hieman enemmän kuin normaalisti mutta ei ole paljon kipuja. Vatsaan vain vähän sattuu. Pliis joku aikuinen vastaa, koska huolestuttaa että onko minulla kaikki Ok?
Kuukautiset ajoissa
Anonyymi
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menkkasi ovat jo olleet säännölliset ja nyt tulee ensimmäiset välimenkat, niin silloin kannattaa mennä lääkärin. Jos taas menkkasi alkoivat vasta lähiaikoina, eli ovat olleet muutaman kerran, niin siihen kuuluu epäsäännöllisyys ja kannattaa rauhassa katsoa, josko siitä tasoittuvat.
- Anonyymi
Mulla on nyt tullut menkat vähän aikaisin mutta ei näin aikaisin mikäköhän voisi olla syy?
- Anonyymi
Ja voiko kohdusta mennä jokin osa rikki
- Anonyymi
Onko välimerkit ns normaalit et onko syytä huoleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235598Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891958Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 75830
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714