Eikö kukaan tuo näitä suomeen?

Anonyymi

11

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

"Itchy boots" youtube sarjassa hollantilaismimmi ajaa pitkin ja poikin maailmaa Royal Enfieldillä, seikkailupyörällä, toki Intian versiolla. Virkistävää katsottavaa loputtoman hyväntuulisen naisen touhuista.

• Anonyymi

Kiitos, pitääpä kahtoa. Kumma kun noita uusia Royal Enfieldiä on siellä sun täällä, Briteissä, USA,ssa, yms. Mutta ei tänne pohjolaan tule?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, pitääpä kahtoa. Kumma kun noita uusia Royal Enfieldiä on siellä sun täällä, Briteissä, USA,ssa, yms. Mutta ei tänne pohjolaan tule?

Intian pyörätuotanto on vaikeuksissa kuulemma nyt koronan takia ja vähän muutenkin, onko päästörajat syynä, Isäukko omisti nuorena miehenä brittipyöriä, Royal Enfieldin, Douglasin yms. Olisi nostalgista omistaa Enfield, mitä nyt ajotestejä olen kattonu kymmenittäin youtubesta kyllä ajajat kehuvat ajoa ja yksinkertaista kestävyyttä,, hienoja pyöriähän tekevät, ehkä hienoimpia retropyöriä tällä hetkellä.
        Harmi jos merkki jää historiaan , tässä vähän toivonkipinää.
        https://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/9072/Royal-Enfield-on-rekisteröinyt-kaksi-uutta-mallinimeä-–-mitä-luvassa-Royal-Enfield.htm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intian pyörätuotanto on vaikeuksissa kuulemma nyt koronan takia ja vähän muutenkin, onko päästörajat syynä, Isäukko omisti nuorena miehenä brittipyöriä, Royal Enfieldin, Douglasin yms. Olisi nostalgista omistaa Enfield, mitä nyt ajotestejä olen kattonu kymmenittäin youtubesta kyllä ajajat kehuvat ajoa ja yksinkertaista kestävyyttä,, hienoja pyöriähän tekevät, ehkä hienoimpia retropyöriä tällä hetkellä.
        Harmi jos merkki jää historiaan , tässä vähän toivonkipinää.
        https://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/9072/Royal-Enfield-on-rekisteröinyt-kaksi-uutta-mallinimeä-–-mitä-luvassa-Royal-Enfield.htm

Intia on valmistautumassa tiukkoihin BS-VI päästöstandardeihin kun maa kamppailee ilmansaasteiden kanssa useimmmissa suurimmissa kaupungeissaan.
        BS-VI polttoaineen sanotaan vähentävän merkittävästi kasvihuonepäästöjä, erityisesti hiilidioksidia ja palamattomia, ainakin yhdessä mallissa voi jo nyt käyttää vähempi saastuttavaa polttoainetta, 350 kuutioinen Bulletin kone.
        https://www.royalenfield.com/in/en/our-world/media/news/product-launches/royal-enfield-launches-bs-vi-compliant-classic-350/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intia on valmistautumassa tiukkoihin BS-VI päästöstandardeihin kun maa kamppailee ilmansaasteiden kanssa useimmmissa suurimmissa kaupungeissaan.
        BS-VI polttoaineen sanotaan vähentävän merkittävästi kasvihuonepäästöjä, erityisesti hiilidioksidia ja palamattomia, ainakin yhdessä mallissa voi jo nyt käyttää vähempi saastuttavaa polttoainetta, 350 kuutioinen Bulletin kone.
        https://www.royalenfield.com/in/en/our-world/media/news/product-launches/royal-enfield-launches-bs-vi-compliant-classic-350/

Korjaan Classic ei Bullet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan Classic ei Bullet.

Krm, no sama konehan tuo....

• Anonyymi

• Anonyymi

Amatöörin pelleilyä. Alle tonninen pyörä = sunnuntaiajelija.

• Anonyymi

On nämä laadukaampia kuin harley davidson, siksiköhän on amerikan eniten myydyin mp merkki?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe