Onko Tojotassa paljon tyyppivikoja joita ei voi korjata?

Anonyymi

Lexsuksessa on kuulemma sellaisia tyyppivikoja, joita ei voi korjata, vaan pitää ostaa uusi auto. Jos premium-malli on tuollainen, niin paljonko tavis-Tojotassa on tyyppivikoja, joille ei mahda mitään?

68

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole. Toyotassa ei ole edes sellaisia vikoja joita voi korjata.

      • Anonyymi

        Niitä kutsutaankin ominaisuuksiksi, ja niitä peitellään huoltokäynneillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kutsutaankin ominaisuuksiksi, ja niitä peitellään huoltokäynneillä.

        Juuri näin asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kutsutaankin ominaisuuksiksi, ja niitä peitellään huoltokäynneillä.

        Ja vag audi vw autojen korjaukset maksatetaan asiakkaalla ja Toyota korjaa ne huollon yhteydessä takuuseen niin missä kohtaa aihetta negatiivisuuteen Toyotan kohdalla? Olisiko hiukan järki solmussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kutsutaankin ominaisuuksiksi, ja niitä peitellään huoltokäynneillä.

        Toisin kun esimerkiksi Mersuissa, joiden vikoja piilotellaan loppuun saakka, eikä niitä edes saada korjatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vag audi vw autojen korjaukset maksatetaan asiakkaalla ja Toyota korjaa ne huollon yhteydessä takuuseen niin missä kohtaa aihetta negatiivisuuteen Toyotan kohdalla? Olisiko hiukan järki solmussa?

        Mihinköhän nuokin kirjoitukset perustuvat. Pelkkää potaskaa.


    • Anonyymi

      Lexus ja Toyotat ovat aika viattomia, varsinkin jos vertaa vagineihin. Niissä on poikkeuksetta vikana öljynsyönti, nykivä dsg-laatikko, vesivahingot korissa, sinkkikukkaset ja ruoste, venyvät jakoketjut, karstoittuvat pikkuturpot, hiutuvat jakohihnan pyörät jalukuisat sähköviat. Siihen päälle vielä "takuu" niin soppa on valmis.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppivik asiis se tyyppi (latvala) piti vaihtaa uuteen miljonääriin .

        Toyotan vika korjaantui autoa vaihtamalla, mutta miljonääri osoittautui sekin vialliseksi – liian vähän rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan vika korjaantui autoa vaihtamalla, mutta miljonääri osoittautui sekin vialliseksi – liian vähän rahaa.

        Tojon vaihtaminen toiseen tojoon ei auta miljonäärin löytämisessä. Toyotalla on omat tyyppiviat (ruostuminen ja takaisinkutsut), miljonäärissä voi vikana olla miljoonien vähäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppivik asiis se tyyppi (latvala) piti vaihtaa uuteen miljonääriin .

        Uusi miljonääri oli kuin Tojo; isot lupaukset, mutta näytöt jäi uupumaan.


    • Anonyymi

      Rengasmelu on uusimmissa malleissa luvattoman suurta. Korjausta ei ole luvassa, koska ongelma on rakenteellinen ja liittyy TNGA:han.
      Tyyppiviaksi voi myös lukea jopa kaksinkertaisen huoltotarpeen eurooppalaisiin kilpailijoihin verrattuna.

      • Anonyymi

        Tyyppiviaksi voi laskea myös ultranopean ruostumisen, ja infernaalisen rengasmelun, edes takas seilaavasta ohjauksesta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppiviaksi voi laskea myös ultranopean ruostumisen, ja infernaalisen rengasmelun, edes takas seilaavasta ohjauksesta puhumattakaan.

        Ei kuulosta hyvältä nuo skoodan viat.

        Onneksi on valittavana maailmsn suurimman valmistajan Toyota. Se on Suomen luotetuin auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä nuo skoodan viat.

        Onneksi on valittavana maailmsn suurimman valmistajan Toyota. Se on Suomen luotetuin auto.

        Pahalta kuulostaa tollolootan viat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä nuo skoodan viat.

        Onneksi on valittavana maailmsn suurimman valmistajan Toyota. Se on Suomen luotetuin auto.

        Lukihäiriöisenä et huomannut, että tämä on tojota-palsta.
        Täällä kirjoittelun kohteena on To-jo-ta, ei suinkaan Skoda.


      • Anonyymi

        Tojotan ylläpito on erittäin kallista ja arvonalenema yllättää jokaisen parin vuoden sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan ylläpito on erittäin kallista ja arvonalenema yllättää jokaisen parin vuoden sisällä.

        Alentunut laatu (tehtaan säästöt) tulevat tulevaisuudessa romahduttamaan Toyotan jälleenmyyntiarvon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahalta kuulostaa tollolootan viat.

        Onko Skoda tolloloota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä nuo skoodan viat.

        Onneksi on valittavana maailmsn suurimman valmistajan Toyota. Se on Suomen luotetuin auto.

        Skodalla on ihan omat vikansa, nämä olivat Toyotan tyyppivikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä nuo skoodan viat.

        Onneksi on valittavana maailmsn suurimman valmistajan Toyota. Se on Suomen luotetuin auto.

        Toyotan yksi pahimmista vioista on nopea ruostuminen. Niissä ei ole lainkaan mitään korroosionesto käsittelyä. Pohjassa on vain maali sekin paikoin luvattoman huono. On tullut useita vm 2014 Toyotia ruostevaurioiden korjaukseen. Tehdas ei tietenkään maksa vaan asiakas. Ei ole muun merkkisiä tullut noin uusina paikkailtavaksi. Dieseleistä 2,0 ja 2,2 D-4D versiot on susia. Kestää parhaimmilaankin alle 200tkm ja sitten uusi moottori.


    • Anonyymi

      Pahin tyyppivika on nopea ruostuminen, jonka tosin voi välttää ajoissa tehdyllä ruostesuojauksella. Kallista auton omistajalle, mutta mahdollinen tehdä.

      Toinen tyyppivika on meluisuus, joka voidaan korjata äänieristysmateriaaleja lisäämällä. Jälkieristäminen auttaa meluisuuteen, vaikka ei kokonaan korjaakaan puutetta. Aiheuttaa kustasnnuksia auton omistajalle.

      Kolmas tyyppivika on heikot ajo-ominaisudet. Tätä ei järkevästi pysty korjaamaan.

      • Anonyymi

        Näillä tyyppivioilla ei pärjää TM-talvitestissä. Kuitenkin Toyota Corolla Hybrid FDW voitti TM-talvitestin 2020 ylivoimaisesti.

        Kumpi valehtelee, sinä vai TM ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä tyyppivioilla ei pärjää TM-talvitestissä. Kuitenkin Toyota Corolla Hybrid FDW voitti TM-talvitestin 2020 ylivoimaisesti.

        Kumpi valehtelee, sinä vai TM ?

        Talvitesti ei vaikuta ruostumiseen ja meluisuuteen mitenkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvitesti ei vaikuta ruostumiseen ja meluisuuteen mitenkään..

        Kumpi valehtelee ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi valehtelee ?

        Skoodajulli yllätettiin taas fakenewistä, hehehheeh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä tyyppivioilla ei pärjää TM-talvitestissä. Kuitenkin Toyota Corolla Hybrid FDW voitti TM-talvitestin 2020 ylivoimaisesti.

        Kumpi valehtelee, sinä vai TM ?

        TM testit on kyllä täyttä kuraa jos etuvetoinen tolloloota voittaa talviautotestin AHHAHA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi valehtelee ?

        Sinä valehtelet (ainakin Skoda-palstalla).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä tyyppivioilla ei pärjää TM-talvitestissä. Kuitenkin Toyota Corolla Hybrid FDW voitti TM-talvitestin 2020 ylivoimaisesti.

        Kumpi valehtelee, sinä vai TM ?

        Ei ainakaan TM missä juuri julkistettu Corolla otti pataan viimeisillään olevalta Octavialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä tyyppivioilla ei pärjää TM-talvitestissä. Kuitenkin Toyota Corolla Hybrid FDW voitti TM-talvitestin 2020 ylivoimaisesti.

        Kumpi valehtelee, sinä vai TM ?

        Corollan jarrut oli heikot kitkaerotestissä ja jarrutus matka venyt pitkäksi, mutta eihän se ole autossa mitenkään tärkeää, vaan lämmityslaitteen nopeus välillä 15- 23 astetta, siinä Corolla oli hieman nopeampi. Lämmityslaitteen painotus 20%.
        Tosin Corolla hävisi vertailun vanhalle Octavialle viime syksynä. No olihan sitten se tärkein tulos, eli Valittujen Palojen lukijoiden kysely jossa Toyota menestyi, hihii!!


    • Anonyymi

      Mikähän niin paha vika siinä Maisan Tojossa oli ettei voinut korjata?
      "Rallitähti Jari-Matti Latvala ja kohublondi Maisa Torppa ovat tehneet eroilmoituksensa jälkeen autokaupat. TraFicomin tietojen mukaan Jari-Matti on myynyt Toyota C-HR -autonsa Maisalle, joka oli aikaisemmin auton haltija. Auton arvo on reilut 20 000 euroa" .

      • Anonyymi

        Aikuinen nainen ei voi millään Pokemon-lelulla ajaa.


      • Anonyymi

        Autossa varmasto oli normaalit Tojo-viat, eli alkanut ruostua, meluisa ja heikot ajo-ominaisuudet. Tässä Maisalla olleessa Tojossa oli vielä se ominaisuus, että se muistuttaa Maisaa siitä, että J-M päätti lopettaa hänen rahoittamisen; liekö J-M vaihtanut uudempaan ja vähemmän käytettyyn....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen nainen ei voi millään Pokemon-lelulla ajaa.

        Silikooni-Blondin tavoite on jossain muussa, kuin päästä Corollan kyytiin "hoidettavaksi".


      • Anonyymi

        Maisaa Hari-Matin entinen Tojo muistuttaa sivu suun menneestä miljonääristä.


    • Anonyymi

      Tojon vikojen määrä on paljolti riippuvainen mallista. Halpis-mallit ovat halvalla tehtyjä ja laadultaan heikkoja, mutta esimerkiksi Hilux on hyvä ja kestävä.

    • Anonyymi

      Kysyin myyjältä mitä sitten kun siihen tulee vika ? Myyjä vastasi: Toyotassa ei ole vikoja jos huollot on tehty ajallaan.

      No jos Toyotassa ei ole vikoja niin ei kai niissä ole tyyppivikojakaan.

      • Anonyymi

        Huollot ajallaan = vaihdetaan osia riittävän usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huollot ajallaan = vaihdetaan osia riittävän usein.

        Tojo nuortuu, kun osia runsaasti uuteen vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huollot ajallaan = vaihdetaan osia riittävän usein.

        Autojen ylläpito on myös osien vaihtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen ylläpito on myös osien vaihtamista.

        Pitäisi vannoutuneen vaginistin sellainen asia tietää. Milloin on vaihdettu mäntiä, turboja tai kansia saadakseen öljynkulutuksen laskemaan siedettävälle tasolle, 0,5-1 litraa / 1000km.


    • Anonyymi

      Autosta tulee tyyppivikainen vikapommi silloin kun rahoitusyhtiö alkaa periä saataviaan....

    • Anonyymi

      Noisa LELUXISSA OLLU PALJON VIKAA Sisältyy kiinalaisiin ns premium vekottimii

      • Anonyymi

        Silti vähävikaisin auto


    • Anonyymi

      Toyotan tyyppivikoja ovat surkea ohjaus ja ajoasento. Niistä ei pääse eroon ostamalla uusi Toyota, vaan pitää ostaa euroauto.

    • Anonyymi

      Onhan siellä. Pahin lienee safety-komparaattorin vikaantuminen jos kaksi turvatyynyä laukee juuri samalla sekunnilla. Se vikaannuttaa canbusväylässä olevan skomparaattorin eikä auttoa saa katsastettua koskaan. Näin kertoi naapuripajan tietäjä, omakohtaista kokemusta ei ole.

    • Anonyymi

      Torppa vaihtoi Lexukseen MINKÄ?

      • Anonyymi

        Toyotassa oli tyyppivika, jota ei voinut korjata. Lehtijuttu ei kerro, oliko viallinen tyyppi J-M, vai Toyota (voi toki olla kumpikin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa oli tyyppivika, jota ei voinut korjata. Lehtijuttu ei kerro, oliko viallinen tyyppi J-M, vai Toyota (voi toki olla kumpikin).

        J-M on Maisan mielestä niin paha tyyppivika, että autosta pitää heti hankkiutua eroon.


    • Anonyymi

      Mari jattin vanha hilux kalaauto oli ruosteessa sixi koppi oli irti

    • Anonyymi

      Meidän Rav4:n moottori piti vaihtaa, kun sitä ei pystynyt korjaamaan 190 tkm ajettuna.
      Kannenpulttien kierteet kuulemma pettäneet lohkosta?

      • Anonyymi

        Mikä ihme saa skoodamiehet näin katkeraksi? Sekö, että Toyota on vain yksinkertaisesti niin hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme saa skoodamiehet näin katkeraksi? Sekö, että Toyota on vain yksinkertaisesti niin hyvä?

        Toyota oli noin 30v sitten hyvä. Tätä nykyä edustaa keskikastia mutta hinta taas luokkansa korkein.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Maisa kertoo, että Tojossa on tyyppivika, jota ei voi korjata – näinhän sen täytyy olla, jos Maisa näin sanoo.

      • Anonyymi

        Maisa taitaa itse olla tyyppivika.
        Toyotan tyyppivikoja on nopea ruostuminen ja epämukavuus.


    • Anonyymi

      DSG ei kestä käyttöä

    • Anonyymi

      No siis, kaikki se kökköys.

    • Anonyymi

      Toyota on tyyppivika.

      • Anonyymi

        TOYOTALLA JA LEXUKSELLA ON AINA SAMA VIKA PÄÄLLÄ, NIMITTÄIN HYVYYSVIKA.


    • Anonyymi

      No itse toyon omistaneena voisin kertoa ainakin laatuvioista. Ohjaamon napit jää välillä pohjaan, vipu josta takakontti sisältä käsin avataan jäi käteen, auto narisee ja on äänekäs yli 80kmh vauhdissa, auto joka oli sininen alkoi muuttumaan nopeesti ruskeeksi, ja muutenkin hajosi kaikenlaista muutamassa vuodessa kuten stereo. Auto joutui romuun jakoketjun petettyä ja nyt omistan vain 50luvun jämäkän miesten pyörän ja luotettavempi kuin ykskään auto!

      • Anonyymi

        Vai jää Toyotasta napit pohjaan. Ei Toyotassa ole mitään vokkeloitten ja audiloiden vikoja. Saahan sitä trollata sieltä laitokselta käsin, ompahan sulla edes jotain tekemistä.
        Ota kuitenkin lääkkeesi, jottei harhat taas ala ottaa valtaa mielestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai jää Toyotasta napit pohjaan. Ei Toyotassa ole mitään vokkeloitten ja audiloiden vikoja. Saahan sitä trollata sieltä laitokselta käsin, ompahan sulla edes jotain tekemistä.
        Ota kuitenkin lääkkeesi, jottei harhat taas ala ottaa valtaa mielestäsi.

        Tojoissa on ihan tarpeeksi vikoja omasta takaa – ei siinä muiden merkkien vikoja tarvitse kadehtia.


    • Anonyymi

      Pahin vika on siinä paremmassa Toyotassa (Lexus) jonka katto irtoaa ja sitä ennen vesi pääsee pesää ja suoraan mustanlaatikon kimppuun.
      Kuinka surkeaa korityötä jos ei robotilla kasaan hitsatun korin katto pysy kiinni. No jokainen hitsauspiste maksaa ja kun ollaan oikein optimoitu säästöt niin jälki on hurjaa.

    • Anonyymi

      Toijjootan pahin vika on lippalakki. Pitää olla aina päässä - joka säässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe