TOYOTA COROLLA HYBRIDIN PÄÄLLE.......
LOKIT TEKI TARPEENSA.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
onko totta että lokit paskoo toyotien päälle..
- Anonyymi
Kuka aloittajan päälle laski lantaläjän?
- Anonyymi
Olin toyotan alla SIELTÄ RAPISI RUOSTEET PÄÄLLE..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin toyotan alla SIELTÄ RAPISI RUOSTEET PÄÄLLE..
Ajoin Toyotalla, ja ojaan meni, kun tuuli puhalsi vaivaiset 15m/sekunnissa! Ei ikinä enää!!
- Anonyymi
Aiheuttaa säteilyy siks linnut paskoo päälle
- Anonyymi
Toyota on luontoystävällinen mitättömän pienen kulutuksen, vähäisten huolto- ja korjauskustannusten sekä pikkuriikkisten päästöjen vuoksi. Lokit ja muut eliöt myöskin tunnistaa tämän.
Skodien kerrotaan homehtuvankin helposti joten sellainen ei kelpaa muille kuin homeitiöille ja tuulipukukommareille.- Anonyymi
Joo, Tojotat oikein kerää lokkeja tekemään pesiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Tojotat oikein kerää lokkeja tekemään pesiä.
Joo, ja skoodat hometta.
- Anonyymi
Meilläkin taloyhtiön parkkipaikalla kaikkien toyotien pääle lokit rakentaneet pesiä.sielä ne raakkuu toyota kuskille onko muilla samoja ongelmia.
- Anonyymi
Jostain syystä ne on ottaneet tollolootat kohteekseen....
- Anonyymi
Norsu paskansi tohjon päälle lapiot esiin jos ajaa meinaat
- Anonyymi
AAAAAAAAAAA MILTÄ TUNTUUUUAAAA KUN COROLLAAAAA JÄTTÄÄÄÄ SKOOOOODA PIKKUTURPOOOOON AAAAAA KERRROOOOOO!!??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175