Olen varannut Booking.com:n kautta majoituksen Italiasta elokuulle, jo ennenkun koronasta oli tietoakaan.
Minulla ei ole mitään peruutusturvaa, joten voikohan rahat saada takaisin majoituksesta, jos lentoja Italiaan ei vielä Elokuussa ole ja rajat kiinni?
Booking varaus ja matkan peruuntuminen?
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä hotellin mielipiteestä, johon olet majoituksesi booking.com kautta varannut. Olet varmaankin varannut sellaisen huonevaihtoehdon, jossa ei ole mitään peruutusmahdollisuutta. Sinä voit ottaa booking.com kautta yhteyttä tuohon hotelliin. Kirjaudu booking.com ja lähetä sitä kautta viesti hotelliin. Minulla oli reissun kanssa samanlainen tilanne: hotelli maksettu eikä peruutusmahdollisuutta. Otin yhteyttä englannin kielellä hotelliin booking.com kautta. Vetosin tähän koronatilanteeseen. Reissuaikani on nyt jo ohi. Matkakohteessani oli tuolloin suositeltu hotelleille, jotta ne eivät ottaisi vastaan uusia varauksiaan. Rahaa hotelli ei minulle palauttanut (eihän sen tarvitse, kun olen varannut sellaisen, jossa ei peruutusmahdollisuutta ole), sen sijaan sain koko maksamani hinnan arvoisen lahjakortin, voucherin, jonka voin käyttää vuoden 2021 loppuun mennessä heidän hotellissaan.
- Anonyymi
Pidän aina yhteyttä suoraan hotelliin, en koskaan käytä booking.comin kaltaisia loisia. Tieto kulkee suoraan ilman välikäsiä, kaikki on selkeää.
- Anonyymi
Booking,com antaa usein paljon paremman hinnan kun varaavat/ostavat suuria eria hotelleista.
Muuten on neuvosi OK mutta ei paras tapa saada paras hinta joka paikassa.
Itse otan varaamoiden kattta ekan tai 2 yota ja sitten , jos tykkaan hotellista, neuvottelen "oman hinnan" hotellin kautta kateisella = paras hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692