Olen hakemassa erääseen kouluun jonka ennakkotehtävissä pitää keksiä markkinointitoimenpiteitä uudelle kännykkämallille..minulla ei ole hajuakaan mitä kirjoittaisin joten voisiko kukaan auttaa? :)
Markkinointitoimenpiteet????
2
2040
Vastaukset
- .....
Suunnittele vaikka joku lehtikamppis. Mietit, millainen puhelin on kyseessä ja mikä sen kohderyhmä on, mitkä lehdet tavoittavat tuon ryhmän ja mitä kamppanja tulee maksamaan.. Tai lisäksi vielä nettimainontaa, telkkaspotteja, jne. Hahmottelet mainonnan yleispiirteet kohderyhmään vetoaviksi ja laskeskelet hiukka budjettia.
- Toimitusten johtaja
Mainonta on vain markkinoinnin yksi osa-alue. Suurin osa varmasti erehtyy luulemaan näitä synonyymeiksi, joten saat suoraan etulyönnin, kun käsität termin oikein.
Kukaan ei täällä eikä missään keksi ideoita sinulle ilmaiseksi. Yritä vaivata niitä aivosolujasi, niin saatat siihen kouluunkin päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841