Kannattaako vielä yrittää?

Anonyymi

Varmaan 0.01% mahdollisuus sille, että meistä tulisi yhtään mitään.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei jos et tuon enempää meihin usko!!

    • Anonyymi

      Miksi uskosi "meihin" on niin heikoissa kantimissa?

    • Anonyymi

      Miksi heität prosentit noin alas? Itse nostaisin ne 99,9 prossaan.

    • Anonyymi

      Mun usko on 100 prossaa
      😇

      • Anonyymi

        Kuin myös.


    • Anonyymi

      Ihanku olisin vuorokausi sitten käyttänyt samaa 0,01:aa, ja juu, käytinkin..

      • Anonyymi

        Ja se liittyi mun mielenkiintooni tätä suali24:ää kohtaan. Nainen on sen 100% mikä tänne vetää.


    • Anonyymi

      Menetätkö sä heti uskosi jos mä oon vähän aikaa hiljaa??

      • Anonyymi

        En tietenkään, mutta ap menetti.


      • Anonyymi

        Aikalailla joo. Anteeks siitä. Sivusta vaan tämä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla joo. Anteeks siitä. Sivusta vaan tämä kommentti.

        Olen vaan niin hämmentynyt että täytyy välillä ihan vaan jäädä ihmettelemään tätä tilannetta, anteeksi siitä ;)


    • yrittäminen on ensi askel epäonnistumiseen

      • Anonyymi

        Epäonnistuminen on ensiaskel onnistumiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäonnistuminen on ensiaskel onnistumiseen.

        makes no sense


      • Anonyymi

        Epäonnistuminen on ensi askel onnistumiseen. Sitkeä oppii eikä luovuta heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäonnistuminen on ensi askel onnistumiseen. Sitkeä oppii eikä luovuta heti.

        ensin pitäisi saada palautetta miten meni päin helvettiä. ei sitä yleensä anneta.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ensin pitäisi saada palautetta miten meni päin helvettiä. ei sitä yleensä anneta.

        Aivot omaava ihminen oppii virheistään ja soveltaa siitä jatkokehityksessä. Jos et trollaa, olet menneiden sukupolvien eli kylmän sodan aikaisia ja sinne jämähtänyt henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivot omaava ihminen oppii virheistään ja soveltaa siitä jatkokehityksessä. Jos et trollaa, olet menneiden sukupolvien eli kylmän sodan aikaisia ja sinne jämähtänyt henkilö.

        vain palaute opettaa


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        vain palaute opettaa

        Hjuu ei, beibe. Palaa kouluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hjuu ei, beibe. Palaa kouluun.

        ei, opettele realiteetit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivot omaava ihminen oppii virheistään ja soveltaa siitä jatkokehityksessä. Jos et trollaa, olet menneiden sukupolvien eli kylmän sodan aikaisia ja sinne jämähtänyt henkilö.

        Yrittäminen tuo oppia tulevaan: jos yrittäminen kerta toisensa jälkeen ei tuota tulosta, eikä mikään viittaa siihen, että toisi tulosta myöhemminkään, vaan ainoastaan kuluttaa voimavaroja, niin silloin loogisena johtopäätöksenä on lopettaa juuri kyseisen asian yrittäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäminen tuo oppia tulevaan: jos yrittäminen kerta toisensa jälkeen ei tuota tulosta, eikä mikään viittaa siihen, että toisi tulosta myöhemminkään, vaan ainoastaan kuluttaa voimavaroja, niin silloin loogisena johtopäätöksenä on lopettaa juuri kyseisen asian yrittäminen.

        Kuvailit luovuttamisen. :) Vertaa vaikka Einsteiniin, kuinka paljon on tehnyt työtä ennen kuin kaikki laskut on saatu mallintumaan yhteen, lukuisia ja lukuisia epäonnistumisia ja ulkopuoleltakin haettuja detaljeja.

        Jos ei koskaan edes yritä, niin ei voi onnistua. Siis, yritä edes!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit luovuttamisen. :) Vertaa vaikka Einsteiniin, kuinka paljon on tehnyt työtä ennen kuin kaikki laskut on saatu mallintumaan yhteen, lukuisia ja lukuisia epäonnistumisia ja ulkopuoleltakin haettuja detaljeja.

        Jos ei koskaan edes yritä, niin ei voi onnistua. Siis, yritä edes!

        einstein vain plagioi muita ja sai kunnian, koska oli tiettyä kansakuntaa joiden hallussa oli media


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        einstein vain plagioi muita ja sai kunnian, koska oli tiettyä kansakuntaa joiden hallussa oli media

        Hanki elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        hanki tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit luovuttamisen. :) Vertaa vaikka Einsteiniin, kuinka paljon on tehnyt työtä ennen kuin kaikki laskut on saatu mallintumaan yhteen, lukuisia ja lukuisia epäonnistumisia ja ulkopuoleltakin haettuja detaljeja.

        Jos ei koskaan edes yritä, niin ei voi onnistua. Siis, yritä edes!

        Uskon, että osaan lentää. Menen hyppäämään kerrostalon katolta alas. Loukkaannun pahasti, mutta toivuttuani siitä menen hyppäämään uudestaan, koska uskon edelleen teoriaani. Loukkaannun jälleen kerta toisensa jälkeen. Voisiko kuitenkin olla mahdollista, että olisi mahdollisuus saavuttaa jotakin hienompaa lopettamalla kyseisen asian yrittämisen?

        Fiksu saattaa oppia tarkastelemaan tarkemmin ajatustaan katolta hyppäämisestä, koska siitä on negatiivisiä seuraksia. Tämän pohdinnan seuraksena hän saattaa lopettaa yrittämisen, eli luovuttaa. Ja kyllä, olen itse yrittänyt.

        Einsteinilla ja vaikka Edisonilla oli kuitenkin jotain syvempääkin analyysiä läpimurtojensa todennäköisyyksien mahdollisuudesta. Hekin ovat varmasti luovuttaneet lukuisissa asioissa, joiden ovat huomanneet olevan mahdottomia. Jos he olisivat jääneet yrittämään näitä mahdottomia asioita, niin he eivät olisi ikinä keksineet yhtään mitään, tuhlatessaan energiaansa asioihin, jotka olivat todenneet mahdottomiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että osaan lentää. Menen hyppäämään kerrostalon katolta alas. Loukkaannun pahasti, mutta toivuttuani siitä menen hyppäämään uudestaan, koska uskon edelleen teoriaani. Loukkaannun jälleen kerta toisensa jälkeen. Voisiko kuitenkin olla mahdollista, että olisi mahdollisuus saavuttaa jotakin hienompaa lopettamalla kyseisen asian yrittämisen?

        Fiksu saattaa oppia tarkastelemaan tarkemmin ajatustaan katolta hyppäämisestä, koska siitä on negatiivisiä seuraksia. Tämän pohdinnan seuraksena hän saattaa lopettaa yrittämisen, eli luovuttaa. Ja kyllä, olen itse yrittänyt.

        Einsteinilla ja vaikka Edisonilla oli kuitenkin jotain syvempääkin analyysiä läpimurtojensa todennäköisyyksien mahdollisuudesta. Hekin ovat varmasti luovuttaneet lukuisissa asioissa, joiden ovat huomanneet olevan mahdottomia. Jos he olisivat jääneet yrittämään näitä mahdottomia asioita, niin he eivät olisi ikinä keksineet yhtään mitään, tuhlatessaan energiaansa asioihin, jotka olivat todenneet mahdottomiksi.

        Toisin sanoen, Einstein ja Edison olivat jääräpäisen yrittämisen lisäksi myös luovuttajia ja juuri siksi he saavuttivat suuria asioita.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        vain palaute opettaa

        Näin on. Täytyy olla myös halu oppia virheistään. Ja kyky. Motivaatio on avainasemassa, jos se puuttuu, niin huono homma.


    • Anonyymi

      Laskeppa uudelleen. Käytitkö nyt oikeaa arvoa🤔

      • Anonyymi

        Ei se osaa prosenttilaskuja. Luulee tuota isoksi prosentiksi.


    • Anonyymi

      Jos olet joskus kokeillut yrittää ja se ei tuottanut hyvää lopputulosta niin sinuna en yrittäisi,kiusaat vain itseäsi sillä ja saisit ihan varmasti jälleen kurjan lopputuloksen. Yksi yritys kerta riittää jos toinen ei ole kiinnostunut tmv.

      • Anonyymi

        Yrittämistä kuuluu jatkaa koko loppuelämän ajan, jos oikeasti yrittää ja haluaa. Jos ei ole minkäänlaista vastakaikua, niin ei vain ole yrittänyt tarpeeksi. Vasta kuolinvuoteella voi sanoa, että on yrittänyt loppuun asti!


      • Anonyymi

        Mutta sen toisen pitää silloin sanoa suoraan, että ei ole kiinnostunut. Tein miehelle aloitteen, ja pyysin tekemään juuri näin. Sain pakit, mutta peruste oli muu.
        Samat fiilikset, kuin aloittajalla siis. Tiedän, että pitäisi vain ladata Tinder ja unohtaa, mutta kun on se 0,01 % mahdollisuus, että...


    • Anonyymi

      hei, mene toiselle sivustolle, tiedät kyllä minne siellä on sinulle vihje siellä, ja haluan sinut todella kovin kaveriksi, todellakin.

      olet minulle rakas, älä luovuta!

      T

    • Niin onnii

      Mutta saimpähän nyt vastauksen siihen

    • Anonyymi

      Ei ainakaan ellet laita viestiä missä kerrot kiinostuksestasi minua kohtaan itse tein sen jo
      melkein 2 kk sitten.

      • Anonyymi

        Tavataan sit ainakin poliisilaitoksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan sit ainakin poliisilaitoksella.

        ???


    • Anonyymi

      Ei kannata kertoa. Jakamalla mahdollisuutesi 100- kertainen. Tämä on se syy miksi horot saa enemmän suhteita.

      • Anonyymi

        Mitä sä tollasta kirjoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä tollasta kirjoitat

        Kertomista on kokeiltu. Se vaan hajottaa. Kannattaa jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertomista on kokeiltu. Se vaan hajottaa. Kannattaa jakaa.

        Nyt en ymmärrä miten poliisi tai muutkaan liittyvät meihin...me ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan jutella puhelimessa... älä viitsi sekoittaa muita meidän asioihin


      • Anonyymi

        Ristolla on taas aamuinen dissosiaatiohäiriö, anteeksi sekaantuminen korkealentoiseen trollilankaasi, mutta jospa sinä olet se kiusaava horo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristolla on taas aamuinen dissosiaatiohäiriö, anteeksi sekaantuminen korkealentoiseen trollilankaasi, mutta jospa sinä olet se kiusaava horo?

        Juu voin olla mitä muuta tahansa mutta en oo kiusannut sinua.... jos en olisi kiinnostunut sinusta siinä mielessä niin miksi luulet että olen näin mustasukkainen....eipä minua ole missään suhteessa kiinnostanut mitä kumppani tekee jonkun muun kanssa.. mutta en voi edes sietää ajatuksia siitä että joku saa koskea sinuun.... mulla kiehuu veret aivoissa aina kun mietin tollasta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu voin olla mitä muuta tahansa mutta en oo kiusannut sinua.... jos en olisi kiinnostunut sinusta siinä mielessä niin miksi luulet että olen näin mustasukkainen....eipä minua ole missään suhteessa kiinnostanut mitä kumppani tekee jonkun muun kanssa.. mutta en voi edes sietää ajatuksia siitä että joku saa koskea sinuun.... mulla kiehuu veret aivoissa aina kun mietin tollasta!!!

        Ei oo pelkoo. Ainaskaan nyte. Mutta saan kai seurustella joskus,jos sinusta ei oo siihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo pelkoo. Ainaskaan nyte. Mutta saan kai seurustella joskus,jos sinusta ei oo siihe.

        Muistutuksena että olen vain sinun edessäsi voimaton!!!!!!!vain sinun edessäsi !!!!!!!olet ainut ihminen johon minun voimat eivät päde..... koska olen täysin sinun hallinnassa!!!!!!! Muitten edessä olen aina oma itseni...päättele siitä vastausta kysymykseen


    • Anonyymi

      Pitääkö kaikki opetella kantapään kautta, et muuten ei usko näitäkään tarinoita, joita täälläkin luettavissa omakohtaisina kokemuksina? Ku se elämäni prinssi vaikutti niin hyvältä silloin vielä? Harvemmin totuus tulee edes julki heti, yleensä vasta kun arki koittaa asiat paljastuvat.

      • Anonyymi

        Mä olen aina rehellinen hänelle... kaikessa asiassa..


    • Anonyymi

      Kannattaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2095
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe