Onko vuoden 2012 Opel Corsa 1,2 Enjoy Twinport Evotec-mallissa ESP? Otettu köyttöön Trafin mukaan 5/2012, mutta autohan voi silti olla valmistettu vuoden 2011 puolella. Trafin tietoihin ei rekisteröidä tietoa ESP:stä.
Milloin ESP tuli Corsaan vakiovarusteeksi?
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Ecotec
- Anonyymi
Sen saa selville kun soitat maahantuojalle eli länsiautoon . Luulisi ESP:n olevan tuon ikäisissä. ESP voi olla vaikka nappia ei löydykään mutta nyt ei muista missä malleissa ja minkä ikäisissä.
googlella ei oikein ollut tietoa asiasta - Anonyymi
Jos tuossa on ESP niin nopeusmittarin alaosaan pitäisi syttyä sytytysvirrat kytkettäessä keltainen kolmio jossa on luistelevan auton kuva. Tuo ESP-valo sammuu parin sekunnin päästä sytytysvirran kytkemisestä. Jos autosta ei löydy tuota valoa = ei ESPiä.
- Anonyymi
Tuo varmasti pääsääntöisesti pitää paikkansa. Tosin omassa erimerkkisessä autossa on juuri tuo kuvailemasi valo mittaristossa muttei silti ESP:tä. Lisävarusteena sai ajonvakautuksen.
- Anonyymi
Ainakin kuukautta myöhemmin rekisteröidyssä on.
- Anonyymi
Toitsus on hyvä toi tehostus ja kestää paremmin kuin sakujen malleis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086