Alunperin BF:n hillopurkilla käyneiden piti täyttää vaatimus alle 5:n henkilön työllistämisestä. Hirvaskankaan huutokauppahuoneen perus rekisteritietojen mukaan työllistävät 3 henkilöä, näin ollen he olisivat työnantajia. Kyseessä siis Palsanmäkien täyttämä ja ilmoittama perustamiskaavake.
Markkua tuohon kolmen työntekijän määrään ei voi laskea kahdesta syystä: vakituinen työsuhde muualla. TV-ohjelman alkuspiikeissä Keisari muistuttaa meille kaikille Markun auttavan, kun ehtii, ei tuolla perusteinkaan ole työntekijä.
Onko heillä talonmies, siivooja kenties? Perjantaisessa kauppatilaisuudessa vilahtavaa pullatyttöä tuskin voi työllistetyksi laskea. Entä etupenkin Erkki, eläkeläinen, tuskin hänkään istumisesta työllistyy, pikemminkin ehkä pukamista kipeentyy. Työterveyshuoltoakaan ei näin ollen voi vaivata, nisutaikinaa kylläkin.
Yhdessäkään ohjelmassa ei ole nähnyt ainoankaan duunarin vilahtavan.
Ovatko Palsanmäet työnantajia?
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmetyttää tosiaan ketä ovat nuo hakemusehdoissa vaaditut työntekijät Keisariparilla. Onko joku nähnyt?
- Anonyymi
Ihan tervettä asiaa ja kansalaisille kuuluvaa. Mikään ei estä tarkistamasta ko. asiaa.
- Anonyymi
Mitä itse harrastat, muuta kuin notkut saitilla?
- Anonyymi
Jospa se on se kuollut keskonen?
- Anonyymi
Lakanoille laskeskelemaan, harrastushan se on sekin, vissiinnii...
- Anonyymi
Sen ainakin minä tiedän, että työnantajan pitää ilmoittaa verottajan työnantajarekisteriin tiedot säännöllisestä palkanmaksusta. Ja säännöllistähän sen on pitänyt oletettavasti olla, kun BF: n ehdoissa oli kriteerinä aluksi alle 5 henkilöä työllistävä yritys.
Se on kuitenkin minulle avoin asia, keitä Hirvaskankaan huutokauppahuone työllistää, siis toimii säännöllisen palkan maksajana.- Anonyymi
BattleField 6: Palsanmaki Hunts Communist..
- Anonyymi
Ne varmaan työllistää ja maksaa palkkaa tuotantoryhmälle🐧🦆 😉.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456