Oon siis 13wee ja mulla on ehkä kuukausi sitten tullu vähän puna-ruskeeta alushousihin ja ollu vähän alavatsakipuja lähiaikoina ja tullut normaalia enemmän valkovuotoa niin osaisko joku auttaa esim. milloin mulla alkais menkat tai tälleen että mistä tiedän milloin alkaa!??
Menkat!? Milloin
Anonyymi
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että sinulla alkaa kuukautiset melko pian. Tarkkaa aikaa ei välttämättä tiedä, mutta sen huomaa sitten kun verta alkaa tulla. Kuukautisia ei kannata panikoida etukäteen!
- Anonyymi
Kiitos paljon:))
- Anonyymi
Mulla alko kuukautiset tasan viikko sitten ja nyt eilen päättyi (toka kerta) ja siihen voi varautua vain suklaalla ja suojilla😅
- Anonyymi
Hei unohdin kysyä että kannattaako käyttää edes pikkuhousun suojia varalta vai kannattaako vain odottaa että alkaa ja sitten alkaa vasta käyttämään. Voiko alkaa heti käyttämään tampooneja vai ainoastaan suojia?
Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787