Oon siis 13wee ja mulla on ehkä kuukausi sitten tullu vähän puna-ruskeeta alushousihin ja ollu vähän alavatsakipuja lähiaikoina ja tullut normaalia enemmän valkovuotoa niin osaisko joku auttaa esim. milloin mulla alkais menkat tai tälleen että mistä tiedän milloin alkaa!??
Menkat!? Milloin
Anonyymi
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että sinulla alkaa kuukautiset melko pian. Tarkkaa aikaa ei välttämättä tiedä, mutta sen huomaa sitten kun verta alkaa tulla. Kuukautisia ei kannata panikoida etukäteen!
- Anonyymi
Kiitos paljon:))
- Anonyymi
Mulla alko kuukautiset tasan viikko sitten ja nyt eilen päättyi (toka kerta) ja siihen voi varautua vain suklaalla ja suojilla😅
- Anonyymi
Hei unohdin kysyä että kannattaako käyttää edes pikkuhousun suojia varalta vai kannattaako vain odottaa että alkaa ja sitten alkaa vasta käyttämään. Voiko alkaa heti käyttämään tampooneja vai ainoastaan suojia?
Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1506801MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635923Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884549NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004476Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1614290Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941680- 4021576
- 821379
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301365Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411151