Tulen varmasti saamaan hylätyt kolmesta yo-kokeista mitkä tein nyt syksyllä. Kirjoitin pitkän ruotsin, lyhyen matikan ja psykan. Minulla oli tosi pahat uniongelmat niin en pystynyt ja jaksanut lukea yo kokeita varten.
Kaipailisin vertaistukea. :(
Hylätty yo-kokeesta, vertaistukea!
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Siis keväällä!!
- Anonyymi
Mihin tarvit lukiota?
Kävin mutten ikinä valmistunut ylioppilaaksi ja nyt olen kohtalaisen tyytyväisenä ollut 24 vuotta yhden ja sama yrityksen palveluksessa.
Työtä piisaa. - Anonyymi
Joo, vastaava tilanne oli joitakin vuosia sitten. Yritin uudestaan kaksi kertaa. Sitten luovutin. Menin amikseen ja sieltä amkkiin. Insinöörin paperit on, tosin heikoin arvosanoin. Ei vakituista työtä.
En ole kuullut, että joku olisi noista tuloksista ponnistanut ylioppilaaksi. Sorry! Ehkä sinä voisit olla poikkeus.
Ne jotka tietää paremmin, sanoo, että kielet ja matikka on opittava lukion aikana. Yo-kokeisiin ei sitte erikseen enää lueta. Psyka on eri juttu, sitä pystyy kohentaan paljonkin muutamassa viikossa.- Anonyymi
Aivan! Kun minä olen insinööri niin kaikkien muidenkin pitää olla! Psst. Riittäisiköhän sitten kaikille insinööreille töitä jos kaikki olisivat insinöörejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan! Kun minä olen insinööri niin kaikkien muidenkin pitää olla! Psst. Riittäisiköhän sitten kaikille insinööreille töitä jos kaikki olisivat insinöörejä?
Minä olen ikuinen opiskelija, joten en kommentoi tähänkään sen pidemmin. Opiskelija ei tunnetusti kommentoi, hän opiskelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän tuon repäisit? Kukaan tässä ketjussa ei ole kehottanut kaikkia insinööreiksi! Eikä miksikään muuksikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735