Hyvä ja asiallinen kiinteistönvälittäjä haussa, joka tuntee paikallisen asuntokannan ja hintatason. Suosituksia?
kiinteistönvälittäjä
12
192
Vastaukset
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy
- Anonyymi
Ainakin kaksi löytyy. Saako täällä sanoa nimiä, mutta toisella on toimista K-kauppa Mintun talon päädyssä ja toinen on maakunnallisen pankin palveluksessa. Jospa näillä aluksi.
- Anonyymi
Kiitos, nämä löysinkin helposti. Katselen myynti-ilmoituksiaan ja vertailen.
Muuttotappioalueella välittäjän asiantunteva rooli on tärkeä molempiin suuntiin. Ei saa vedättää kumpaakaan osapuolta, jotta kaupat syntyvät järkevään hintaan ja aikaan. - Anonyymi
Oon käyttäny sitä Mintun päässä olevaa ja on kyllä tosi hyvä ja homma hoituu.. Suosittelen..
- Anonyymi
Hyviä molemmat!
- Anonyymi
Saarijärven kiinteistönvälitys polkee hintoja alas. Vieraspaikkakuntalaisena olen ihmetellyt asiaa. Onko siellä osaamatonta porukkaa töissä vai jokin kumma toimintamalli, jossa väheksytään kotiseutua? Jopa ostajaa oudoksuttaa, että ovatko myynnissä olevat taloja pommeja, vai miksi ovat useita kymppitonneja halvempia kuin naapuruston muut toisten välittäjien myyntikohteet.
- Anonyymi
En edes kesämökkiä osta tuolta kylältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes kesämökkiä osta tuolta kylältä
Ja ei me kyllä myytäiskään Dängä Dängälle. Tilannehan on sitten hyvä. Vai uskoisiko tuota, kun pitää kuitenkin aina kirjoitella Saarijärvi-osoille kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei me kyllä myytäiskään Dängä Dängälle. Tilannehan on sitten hyvä. Vai uskoisiko tuota, kun pitää kuitenkin aina kirjoitella Saarijärvi-osoille kuitenkin.
Jaahas sitä on näköjään päästy lomalle ei ole pitkään aikaan tuota sanaa täällä näkynyt voi ihgua
- Anonyymi
OP kiinteistönvälitys vaikuttaa olevan varsin vaisu ottamaan toimeksiantoja, miksi näin? Jos ei kaupanteko kiinnosta, poistukoon markkinoilta sitten.
- Anonyymi
Saarijärvellä on surkea ja kallista kvl en suosittele yhdellekään
- Anonyymi
Päivi on HYVÄ.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569