Thl:n tilastoilla voi pyyhkiä vaikka sitä. Nyt lisätään ihmisten liikkuvuutta.
Kyllähän koronaa on Lieksassa
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on nopeeta poisto, ei saa antaa mitään vinkkiä edes ammattiryhmistä. No kukahan harrastaa Pohjois-Italian lomailua...
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää! Ei saa vihjailla, vaan pitää sanoa mitä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää! Ei saa vihjailla, vaan pitää sanoa mitä tietää.
Jos kerrot suoraan, menee poistoon. Annan vinkin. Mistä tuli ensimmäinen korona Pohjois-Karjalaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää! Ei saa vihjailla, vaan pitää sanoa mitä tietää.
Ja kuka sen toi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerrot suoraan, menee poistoon. Annan vinkin. Mistä tuli ensimmäinen korona Pohjois-Karjalaan...
Ja mikä ammattiryhmä sen toi. Niin se meni täälläkin.
- Anonyymi
Ja jos on pakko jäädä pyörätielle kuulumisia vaihtamaan , niin jutelkaa ihmiset pyörätien
j o m m a s s a k u m m a s s a reunassa ja pitäkää sielä kahden metrin turvaväli . On todella inhottavaa kahden ihmisen , jotka suu vaahdossa höpöttävät , välistä kulkea tänä aikana . Joten jättäkää höpöttelijät toinen reuna pyörätiestä muille vapaaksi !! - Anonyymi
Miksi ihmeessä kaupan kassat eivät korona aikana anna asiakkaalle aikaa pakata ostoksensa yksin, ilman että toinen asiakas on samaan aikaan, ähistään kylki kyljessä? Itse ovat pleksin takana piilossa. Paikallisessa kaupassa aamulla muutamia asiakkaita, siitä huolimatta kassa syyti seuraavan ostokset ja siinä sitä kilpaa pakattiin kun minulla sattui olemaan isommat ostokset.
- Anonyymi
Cittarissa kyllä antavat aikaa pakata. Eri asia on seuraava asiakas, monesti vieressä jo seisoo kun itse maksamassa.
- Anonyymi
Sokkarilla ei
Onko paikallinen S-market panostanut asiakasturvallisuuteen?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokkarilla ei
Onko paikallinen S-market panostanut asiakasturvallisuuteen??Onko S-market Lieksassa edes aamulla omaa tuntia riskiryhmille? Vai suojaatteko vain henkilökuntaanne. Kansasta viis...
- Anonyymi
Ja maissa joissa rajoituksia purettu, uusien tartuntojen määrä lähtenyt selvään nousuun. Suomessa koulut avataan kahdeksi viikkoa, millä ei ole enää opetuksen kannalta tälle vuodelle mitään merkitystä , käsittämätöntä !!!!
- Anonyymi
Yksi hyvä vinkki on laittaa ne tavarat nopeasti takaisin kärriin sitä mukaa kun kassatyöntekijä niitä laittaa tulemaan kun on ottanut tuotteista hinnan, ja sitten mennä syrjemmälle tai vaikkapa autolleen pakkaamaan ne kasseihin? Ei niitä tavaroita tarvitse siihen kassalle jäädä pakkaamaan, ellei sitten sitävarten jää että voi täällä valittaa kun toiset tulee liian lähelle.
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hyvä vinkki on laittaa ne tavarat nopeasti takaisin kärriin sitä mukaa kun kassatyöntekijä niitä laittaa tulemaan kun on ottanut tuotteista hinnan, ja sitten mennä syrjemmälle tai vaikkapa autolleen pakkaamaan ne kasseihin? Ei niitä tavaroita tarvitse siihen kassalle jäädä pakkaamaan, ellei sitten sitävarten jää että voi täällä valittaa kun toiset tulee liian lähelle.
Tämä onnii hyvä vinkki. Tätä kannattasi kassojennii suositella immeisille.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Tämä onnii hyvä vinkki. Tätä kannattasi kassojennii suositella immeisille.
Jos tätä suositellaan, vaihdan kauppaa. Kun ostan kerralla 100- 150 € edestä, kai saan pakata sisätiloissa. Aika hurjaa, jos heitetään pellolle heti, kun rahat on saatu. Näin ei saa tehdä, ostipa vähän tai paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Jos tätä suositellaan, vaihdan kauppaa. Kun ostan kerralla 100- 150 € edestä, kai saan pakata sisätiloissa. Aika hurjaa, jos heitetään pellolle heti, kun rahat on saatu. Näin ei saa tehdä, ostipa vähän tai paljon.
Ei kettään pellolle heitetä. Suat pakata ihan vappaasti. Mutta jos sinnuu haittoo että on toinen pakkooja vieressä niin tämä on hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tätä suositellaan, vaihdan kauppaa. Kun ostan kerralla 100- 150 € edestä, kai saan pakata sisätiloissa. Aika hurjaa, jos heitetään pellolle heti, kun rahat on saatu. Näin ei saa tehdä, ostipa vähän tai paljon.
Ihan sama vaikka ostat tonnilla niin eikun pois siitä kassalta notkumasta niitte ostosten kanssa, ei mitään erityiskohtelua kenellekkään! Tervemenoa vaikka Viekin kaupalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hyvä vinkki on laittaa ne tavarat nopeasti takaisin kärriin sitä mukaa kun kassatyöntekijä niitä laittaa tulemaan kun on ottanut tuotteista hinnan, ja sitten mennä syrjemmälle tai vaikkapa autolleen pakkaamaan ne kasseihin? Ei niitä tavaroita tarvitse siihen kassalle jäädä pakkaamaan, ellei sitten sitävarten jää että voi täällä valittaa kun toiset tulee liian lähelle.
Minä olen tehnyt noin vuosikausia. Ihmettelen että yleensä tuota tyyliä ei "harrasteta".
Onhan siinä toki oma ruljanssi. Ensin hyllystä tavarat kärriin,kärristä hihnalle ,hihnalta kärriin takaisin,kärristä kasseihin,kasseista kotona kaappeihin..
Mutta hyvin nopeasti tuon tyylin oppii ja menee tosi joustavasti.
En muistakkaan koska olen tehnyt niin että kassalla rupeaisin pakkaamaan. Korkeintaan niin että on pari kolme tuotetta ja ei jonoa takana. Samalla voi pari sanaa vaihtaa kassatyöntekijän kanssa.
Kokeilkaa hyvät ihmiset tuota,se on joustavaa kun pääsee asiaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602