Kyllähän koronaa on Lieksassa

Anonyymi

Thl:n tilastoilla voi pyyhkiä vaikka sitä. Nyt lisätään ihmisten liikkuvuutta.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on nopeeta poisto, ei saa antaa mitään vinkkiä edes ammattiryhmistä. No kukahan harrastaa Pohjois-Italian lomailua...

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä lisää! Ei saa vihjailla, vaan pitää sanoa mitä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää! Ei saa vihjailla, vaan pitää sanoa mitä tietää.

        Jos kerrot suoraan, menee poistoon. Annan vinkin. Mistä tuli ensimmäinen korona Pohjois-Karjalaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää! Ei saa vihjailla, vaan pitää sanoa mitä tietää.

        Ja kuka sen toi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerrot suoraan, menee poistoon. Annan vinkin. Mistä tuli ensimmäinen korona Pohjois-Karjalaan...

        Ja mikä ammattiryhmä sen toi. Niin se meni täälläkin.


    • Anonyymi

      Ja jos on pakko jäädä pyörätielle kuulumisia vaihtamaan , niin jutelkaa ihmiset pyörätien
      j o m m a s s a k u m m a s s a reunassa ja pitäkää sielä kahden metrin turvaväli . On todella inhottavaa kahden ihmisen , jotka suu vaahdossa höpöttävät , välistä kulkea tänä aikana . Joten jättäkää höpöttelijät toinen reuna pyörätiestä muille vapaaksi !!

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä kaupan kassat eivät korona aikana anna asiakkaalle aikaa pakata ostoksensa yksin, ilman että toinen asiakas on samaan aikaan, ähistään kylki kyljessä? Itse ovat pleksin takana piilossa. Paikallisessa kaupassa aamulla muutamia asiakkaita, siitä huolimatta kassa syyti seuraavan ostokset ja siinä sitä kilpaa pakattiin kun minulla sattui olemaan isommat ostokset.

    • Anonyymi

      Cittarissa kyllä antavat aikaa pakata. Eri asia on seuraava asiakas, monesti vieressä jo seisoo kun itse maksamassa.

      • Anonyymi

        Sokkarilla ei
        Onko paikallinen S-market panostanut asiakasturvallisuuteen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokkarilla ei
        Onko paikallinen S-market panostanut asiakasturvallisuuteen??

        Onko S-market Lieksassa edes aamulla omaa tuntia riskiryhmille? Vai suojaatteko vain henkilökuntaanne. Kansasta viis...


    • Anonyymi

      Ja maissa joissa rajoituksia purettu, uusien tartuntojen määrä lähtenyt selvään nousuun. Suomessa koulut avataan kahdeksi viikkoa, millä ei ole enää opetuksen kannalta tälle vuodelle mitään merkitystä , käsittämätöntä !!!!

      • Anonyymi

        Yksi hyvä vinkki on laittaa ne tavarat nopeasti takaisin kärriin sitä mukaa kun kassatyöntekijä niitä laittaa tulemaan kun on ottanut tuotteista hinnan, ja sitten mennä syrjemmälle tai vaikkapa autolleen pakkaamaan ne kasseihin? Ei niitä tavaroita tarvitse siihen kassalle jäädä pakkaamaan, ellei sitten sitävarten jää että voi täällä valittaa kun toiset tulee liian lähelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi hyvä vinkki on laittaa ne tavarat nopeasti takaisin kärriin sitä mukaa kun kassatyöntekijä niitä laittaa tulemaan kun on ottanut tuotteista hinnan, ja sitten mennä syrjemmälle tai vaikkapa autolleen pakkaamaan ne kasseihin? Ei niitä tavaroita tarvitse siihen kassalle jäädä pakkaamaan, ellei sitten sitävarten jää että voi täällä valittaa kun toiset tulee liian lähelle.

        Tämä onnii hyvä vinkki. Tätä kannattasi kassojennii suositella immeisille.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Tämä onnii hyvä vinkki. Tätä kannattasi kassojennii suositella immeisille.

        Jos tätä suositellaan, vaihdan kauppaa. Kun ostan kerralla 100- 150 € edestä, kai saan pakata sisätiloissa. Aika hurjaa, jos heitetään pellolle heti, kun rahat on saatu. Näin ei saa tehdä, ostipa vähän tai paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tätä suositellaan, vaihdan kauppaa. Kun ostan kerralla 100- 150 € edestä, kai saan pakata sisätiloissa. Aika hurjaa, jos heitetään pellolle heti, kun rahat on saatu. Näin ei saa tehdä, ostipa vähän tai paljon.

        Ei kettään pellolle heitetä. Suat pakata ihan vappaasti. Mutta jos sinnuu haittoo että on toinen pakkooja vieressä niin tämä on hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tätä suositellaan, vaihdan kauppaa. Kun ostan kerralla 100- 150 € edestä, kai saan pakata sisätiloissa. Aika hurjaa, jos heitetään pellolle heti, kun rahat on saatu. Näin ei saa tehdä, ostipa vähän tai paljon.

        Ihan sama vaikka ostat tonnilla niin eikun pois siitä kassalta notkumasta niitte ostosten kanssa, ei mitään erityiskohtelua kenellekkään! Tervemenoa vaikka Viekin kaupalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi hyvä vinkki on laittaa ne tavarat nopeasti takaisin kärriin sitä mukaa kun kassatyöntekijä niitä laittaa tulemaan kun on ottanut tuotteista hinnan, ja sitten mennä syrjemmälle tai vaikkapa autolleen pakkaamaan ne kasseihin? Ei niitä tavaroita tarvitse siihen kassalle jäädä pakkaamaan, ellei sitten sitävarten jää että voi täällä valittaa kun toiset tulee liian lähelle.

        Minä olen tehnyt noin vuosikausia. Ihmettelen että yleensä tuota tyyliä ei "harrasteta".
        Onhan siinä toki oma ruljanssi. Ensin hyllystä tavarat kärriin,kärristä hihnalle ,hihnalta kärriin takaisin,kärristä kasseihin,kasseista kotona kaappeihin..
        Mutta hyvin nopeasti tuon tyylin oppii ja menee tosi joustavasti.
        En muistakkaan koska olen tehnyt niin että kassalla rupeaisin pakkaamaan. Korkeintaan niin että on pari kolme tuotetta ja ei jonoa takana. Samalla voi pari sanaa vaihtaa kassatyöntekijän kanssa.
        Kokeilkaa hyvät ihmiset tuota,se on joustavaa kun pääsee asiaan kiinni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe