koira vai mies sänkyyn?

laila

Nyt tuli ongelma. Mitä teen kun tapasin miehen joka ei missään tapauksessa halua koiraa sänkyyn edes jalkopäähän. Ja koira on aina nukkunut mun kanssa yöt. Kaksi yötä joutui koira olemaan lattialla tässä männä viikolla, ja oli niin loukkantunut tuolle miehelle ettei edes kattonu siihen päin. Nyt menee ihan ok kun ollaan kahdestaan mutta mitäs sit kun taas tapaan sen miehen. Mitä pitäis tehdä? Kokemuksia?

45

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatus tämäkin

      olisko koiran paikka kuitenkaan sängyssä?
      kokeile laittaa haukulle ihan oma peti vaikka makkariin,sen kuitenkin pitää hyväksyä sinun mahdollisesti tuleva (avio)miehesi sänkyyn.
      itse en kyllä ole antanut koiran tulla sänkyyn nukkumaan,hieman huonoja kokemuksia sängyllä nukkuvasta koirasta lapsuudessa....kävi niin ettei saanut edes jalkoja liikuttaa kun jo urisi ja meinasi käydä hampaineen kiinni.

    • örkki

      Hei!eikös koiran paikka oo lattialla itse en päästäis koiraa ees sänkyy,tai sitten käsket sen miehen nukkuu lattialla.

    • Löytyy

      Mies jäi sen siliän tien kun tuli luokseni ekaa kertaa yöksi ja ilmoitti ettei aio nukkua samassa sängyssä koiran kanssa.
      Tiedän olen hiukan hullu, mutta sain sen käsityksen ettei mies taida pitää koirista jos asenne on tuollainen ja koirastani en miehen takia luovu :)

      • mieltä olen

        Etenkin jos koira nyt ei mikään jättikokoinen ole niin siellähän se menee sängyssä jalkopäässä. Itsellekkin tulee kyllä heti mieleen ettei miesole kovin eläinrakas, jos hti tekee asian selväksi että koira ei tule sänkyyn.
        Meillä koira saa olla sängyssä, mutta ueimmiten kuitenkin nukkuu olkkarissa sohvalla. Pienempänä kyllä halusi olla ihan peiton alla kainalossa. Ja mikäs sen ihanampaa kun lämmin, pieni, karvanen kaveri siellä lämmittämässä jalkoja. :)


      • Anonyymi

        Ootko seko koira tärkeämpi kuin ihminen. Kauniit lumihanget koiran paskassa ja keltaisessa kusessa. Minä olen pikkuhiljaa alkanut vihaamaan koiria ivan liikaa. Paskaan hukkuu. Mahtaa olla koti paskanen.


    • vanha neuvoo. Pistä mies nukkumaan kotonaan. Et sinäkään hänen kodissaan menisi mitään muutoksia tekemään. Koira on sinun perheesi ja ollut ennen miestä. Miehen rakkaus voi lentää ikkunasta ulos, mutta koiran rakkaus ei.
      Jos mies meinaa kanssasi seurustella, niin hänen tulisi hyväksyä sinut sellaisena kuin olet.

      Hyvää kevättä sinulle

    • nippe

      nyt kuitenkin sänky ole pääasiassa ihmisten paikka?hommaa koiralle oma pehmoinen peti sängyn viereen sinun puolellesi.eikös sitä aina sanota,että koira on koira ja että se pitää asettaa ihmisten alapuolelle laumassa.ei meilläkään koirat saa mennä sänkyyn jo ihan siisteys syistä,niillä on iso ikioma sohva,jossa hyvin viihtyvät.ei tosin sänkyyn muita mahtuisikaan,jos yksikin hauva menisi sänkyymme=)

      • savannah

        ... kenen kanssa nukkuu. Meillä sängyssä nukkuu iso koira, minä ja kaksi lastakin... Jos jonkun miehen vielä jostain löydän tähän hässäkkään niin saa sopeutua tai nukkua kotonaan.. Mulla on iso peti, siellä kyllä mahtuu pötköttämään ja jos karvoja pelkää niin ei kyllä vois ees ovesta sisälle tulla..


      • man-legally
        savannah kirjoitti:

        ... kenen kanssa nukkuu. Meillä sängyssä nukkuu iso koira, minä ja kaksi lastakin... Jos jonkun miehen vielä jostain löydän tähän hässäkkään niin saa sopeutua tai nukkua kotonaan.. Mulla on iso peti, siellä kyllä mahtuu pötköttämään ja jos karvoja pelkää niin ei kyllä vois ees ovesta sisälle tulla..

        jos oisin sentään aviossa


      • Anonyymi
        savannah kirjoitti:

        ... kenen kanssa nukkuu. Meillä sängyssä nukkuu iso koira, minä ja kaksi lastakin... Jos jonkun miehen vielä jostain löydän tähän hässäkkään niin saa sopeutua tai nukkua kotonaan.. Mulla on iso peti, siellä kyllä mahtuu pötköttämään ja jos karvoja pelkää niin ei kyllä vois ees ovesta sisälle tulla..

        Mahtaa sänkyvaatteet olla likaisia kun koira paskoo hyi helvetti.


    • Normaali

      Ei voi kun ihmetellä, millaisissa läävissä monet muut vastaajat asuvat.
      Voisit toki tehdä galluppia, että moniko koira on oppinut nukkumaan lattialla ja toisaalta, että moniko mies on oppinut nukkumaan lattialla.

      Jos mies häipyy, koska pidät koiraa sängyssäsi, niin miten aijot hankkia jälkikasvua? Entä kuka tyydyttää seksuaaliset tarpeesi?
      Jos koira häipyy, koska päästät miehen sänkyysi, niin mitä elämästäsi jää pois?

      • koirallinen

        Ja vielä nimimerkillä normaali...

        Meillä ei koirat sängyssä ole estäneet jälkikasvun hankkimista! Jos elämä ihan oikeesti ois noin tylsää, vaihtaisin ukon mielelläni kolmanteen koiraan;)

        Sulle joka ketjun aloitit, mailma on täynnä miehiä, toimi just niin ku susta itsestäs tuntuu hyvältä ja oikealta!


    • chihuliini

      hei, minunkin koirani nukkuu aina viressäni, mutta mieheni ei kyllä pidä sitä pahana, koirani on kyllä ihan tasku kokoa se kun on chihuahua.

    • Anonyymi

      Hoidin siskon koiraa kun lähti lomalle, koira tuli illalla sängyn viereen ja tuijotti pitkään, Sisko soitti kysyin myös koirasta sisko nauroi se tykkää nukkua sängyssä.
      Lupasin koiran tulla sänkyyn se oli peiton päällä käskin pois katsoi taas pitkään nostin peittoa no tule sitten. Nauroin itsekseen koiran ja minun pää näkyi peiton alta käännyin kyljelleen silittelin koiraa päälläni oli vain pikkarit koira käänsi päätään ja lipaisi tissistä säikähdin koiraa ja sitä miten vartalo reakoi sislittelin koiraa ja ajattelin siskoa mitähän se on opettanut sille, koira nuoli rintoja ja nännejä kumma tunne nousi kehossa siirsin peiton pois päältä koira nuoli vatsaa ja alkoi työntää kuonoa pilluun nuuski pikkarien läpi kieli lipoi haaroista levitin vähän tunsin kielen hipovan huulia raotin vähän pikkareita sivulle en voinut lopettaa nuoli niin ihanasti öpotkin housut pois ja levitin haaroja koira nousi ylös sanoin maate koira laskeutu ja jatkoi nuolemista tulin yhtä-äkkiä purin tyynyä tuntui niin hyvältä.
      Koira katsoi minua silittelin ja vedin hiljaa pää oli jo vatsan päällä sain sievästi ylöspäin pidin koiraa jalkojen välissä karvat tuntui ihanalta rapsuttelin koiraa kun se liikahti ja paini sisään huusin hurjana kun se tykitti kalullaan halu oli hirveä levitin vaan haaroja sitten tunsin jotain yritin pois paine vaan kasvoi kalu paisui hirveästi ruiski sisään pikku hiljaa tulin uudelleen painoin koiraa itkin ja huusin tunne oli ihmeellinen sitten koira jäykisty ja alkoi syöksemään spermaa tärisin horkassa tunsin että valuu pyllynreikää pitkin silittelin ja rauhottelin pane vaan ihana kalu kun alkoi vetämään pois näin kuinka iso pallo oli ollut sisällä ja kalu isoin mitä olen nähnyt. koira nousi ja nuoli minua olin niin herkällä että olin tulla uudelleen.
      Aamulla sisko soitti nukkuiko vierellä sanoin nukkui ja olis asiaa, sisko nauroi keskustellaan kun tulen takaisin. Annoin koiran panna kolmesti siskoa odotellessa.
      Kun sisko tuli juhlittiin ja oltiin sängyssä vierekkäin koira katsoi minua sisko tuli päälle piti käsistä koira hyppäsi ja nuoli sisko kysyi läheltä annoitko naida vastaa koira nuoli kiivaasti kuiskasin annoin oli kiivasta sisko suuteli nyt se saa kahta käänsi minut ja tuli eteen nuolin siskoa kun koira hyppäsi ja pani sisään huusin himosta kun se nytkytti kauhea pallo sisässä laski taas ison lastin, annettiin koiran naida takaapäin kumpaakin Sisko sanoi parempi kuin mies useasti. Siskon nukkuessa väsymystään matkasta annoin koiran naida takka makasin sängyn vieressä polvillaan nyt ei enää touhottanut pani nätisti liikkui sievästi tulin kahdesti ennenkuin ruiski taas sisään.
      Aamulla sisko sanoi lähtiessä vien tämän sulhasesi pois, otatko joskus hoitoon halsin kuiskasin vaikka heti.

      • Anonyymi

        Todella hyvä ja todenmukainen kertomus. Koiranomistajat yhtyvät elukoidensa kanssa useita kertoja päivässä.


      • Anonyymi

        Näitä kertomuksia lisää. Saisiko vaikka gay/lesbo-versiona tai ihan vaan anaalipano kertomuksen.


      • Anonyymi

        Ihana novelliessee ihmisen ja eläimen kiintymyksestä ja rakkaudesta sen puhtaimmassa muodossa.


      • Anonyymi

        Käytitkö ehkäisyä ja jos käytit niin mitä. Koiralla kortsu, pillerit, kierukka, pessaari, koiran kalu ulos kun mälli lentää?


      • Anonyymi

        Parempi kova ja pitkä koiran kanki sisällä kuin oman miehen pieni ja surkea nysäkalu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kova ja pitkä koiran kanki sisällä kuin oman miehen pieni ja surkea nysäkalu.

        Rakkia ei haittaa vaikka olet ruma läski :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkia ei haittaa vaikka olet ruma läski :D

        Ei haittaa, olenkin aikamoinen traanipallo ja syöttösika. Koenkin valtavaa tyydytystä saadessani sisään ison uroskoiran kalun. 💕💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, olenkin aikamoinen traanipallo ja syöttösika. Koenkin valtavaa tyydytystä saadessani sisään ison uroskoiran kalun. 💕💕

        Minäkin pelkään joulun aikaa. Muistutan sikaa niin paljon että minusta tekisi joulukinkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytitkö ehkäisyä ja jos käytit niin mitä. Koiralla kortsu, pillerit, kierukka, pessaari, koiran kalu ulos kun mälli lentää?

        Minulla sesse panee ihan paljaalla. Ei ehkäisyä, sessen lasti paljaalla sisään.


    • Anonyymi

      Oletko 11v tytöt joka on löytänyt Afrikkalainen poika-ystävän.

    • Anonyymi

      Rakkihullun mielestä yhteuiskunnan pitäisi kustantaa rakkinsa kulut, päinvastoin rakkihullut pitää laittaa maksamaan isot haittamaksut kuten autoilijatkin.
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009193934.html

      Läski syönyt itsensä sairaaksi ja aiheuttanut rakillensakin sydänkohtauksen. Olisi vienyt piikille niin olisi päässyt halvemmalla ja uusia sekarotuisia saa imaiseksi jos välttämättä haluaa.

      • Anonyymi

        Runkaavatko nämä samalla kun kirjoitat näitä rakkihullu sepustuksia. Kuulostaa seksuaalisista pakkomielle oireita.😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkaavatko nämä samalla kun kirjoitat näitä rakkihullu sepustuksia. Kuulostaa seksuaalisista pakkomielle oireita.😁😁😁

        Varmaan läski sormettaa, ei taida olla chihuahuasta olla jyystämään, mutta voi se olla kova nuolemaan 😁😁😁


    • Anonyymi

      Mies pihalle ehdotomasti.

      • Anonyymi

        Tai miehelle oma koira, saa niin tiu.... kun haluaa.


      • Anonyymi

        Akka rakinkoppiin rakkinsa kanssa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miehelle oma koira, saa niin tiu.... kun haluaa.

        Tiukka narttu, aikas hyvin lentää siemen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akka rakinkoppiin rakkinsa kanssa :D

        Emäntä meni Tepon kanssa koppiin. Itse panin perheemme narttukoiraa Lailaa. Winwin tilanne perheessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emäntä meni Tepon kanssa koppiin. Itse panin perheemme narttukoiraa Lailaa. Winwin tilanne perheessä.

        Tuohan tulisi halvaksi, ostaa vaan ison rakinkopin ja asustelee siellä rakin kanssa vaikka metsässä.


    • Anonyymi

      Minulla 8v sakumix. Se osaa naida paremmin kuin naapurin urpo. meillä kaksi kertaa viikossa kova panosessio.

    • Anonyymi

      Kun tapaat miehen, älä huomioi häntä. Ota koira edelleen viereesi ja vietä yösi koiran kanssa. Nai edelleen kaikessa rauhassa koirasi kanssa. Koran kalu pillussa on kuin rahaa pankissa.

    • Anonyymi

      Näitä luonnevikaisia urhoja on ollut ennenkin.

    • Anonyymi

      Koirien kanssa intiimissä kanssakäymisessä päivittäin olevia on paljon. Sekä naisia ja miehiä, molemmat urhoja osaltaan, edelläkävijöitä yhteiskunnassamme. Eläinten ja ihmisten tasa-arvoa kannattavia, todellakin fyysisesti eläimeenyhtyviä eläintenystäviä.

    • Anonyymi

      Edesmennyt mummoni asui Munkkiniemessä kiinanpalatsikoiransa Rita kanssa. Kaki.kolme kertaa viikossa mummoni häpyuulet nuoltiin puhtaaksi Ritan toimesta. Tuo oli hyvä ja terveyttä edistävä toimenpide. Mummoni häppärit olivat kuin kuin kalkkunan kaularoippeet, aikas isot. Onneksi koiruli lipoi kunnolla.

      • Anonyymi

        Löytyisikö kätköistä hyvää esim. livekuvamateriaalia koirasta, mummon häppäreistä ja nuolemisesta. Vhs-kasetillinen koiran kouluttamisesta alapään nuolijaksi olisi kiinnostavaa katseltavaa, kaikki korapuistossa haluaivat nähdä.


      • Anonyymi

        Vessapaperia säästyy kun nuolettaa paskalla käynnin jälkeen, kusitipat menee samalla.


    • Anonyymi

      Eihän koiran paikka ole sängyssä. Likaisia elukoita. Ihanat kauniit lumihanget on koiran kusessa ja paskassa. Onko kaunista.

    • Anonyymi

      Mies tietysti ulos!;Sori vaan mutta koira menee aina miehen edelle, meillä mies ei ikinä mutissut mitään kun tiesi etten anna periksi.

      • Anonyymi

        Naapurissa olikin paljon paremman näköinen ja puhdas nainen, sinnehän se sitten jäikin :)


    • Anonyymi

      Mies voi katsoa vieressä ja runkata samalla kun katselee kuinka isouroskoira painaa menemään. Voi roiskia runkkauksessa lentävät siittiöt vaikka koiran pehmoiselle turkille.

    • Anonyymi

      Koiramme on paukkuarka ja siksi aionkin ottaa sen viereeni ensi yöksi. Järjesten urokselle yllätyksen ja annankin sen naida minua, useasti. Koirallamme on isompi kyrpä kuin joulupukilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe