Matkaan valmistautuessa tunnelmaa nostattaa aiheeseen sopiva musiikki.
https://youtu.be/fdwdPVxU4s0
Pattayan nimikkokappale.
4
59
Vastaukset
Tämä herättää minussa nostalgisia tunteita; niin varmasti myös kaikissa konkareissa:
https://www.youtube.com/watch?v=GpuMZGTcleY- Anonyymi
Olenko piikkisika Googlaaja Nasunen?
Sehän on tietenkin arvostuksen osoitus norsulta pikkiriikkiselle muurahaiselle mikä on tietenkin hauskaa. Aloitukseni on poistettu koskien Flat Earth- hakujen määrien ilmoituksia.
Toistan siis sen sisällön. Hakutuloksia noille sanoille oli seuraavasti:
27/4 =750 000 000,
01/5 =818 000 000,
02/5 =618 000 000,
07/5 = 868 000 000
08/5 = 776 000 000.
Mitä ihmettä? Google ylpeilee sillä että millä nopeudella se antaa iskemätulokset jotka ovatkin sitten täysin virheellisiä.
Sitten kehtaa vielä hävytön olla yhteydessä Aller- Mediaan poistaakseen asiaa koskevan kirjoitukseni. Paljon nähdään siis vaivaa että pikkuisen Nazin ihmetyksiä saadaan poistettua.
Tämä vahvistaa uskoani siihen että olisiko litteä- Maa teoria sittenkin se oikea mitä halutaan salata? Anonyymi kirjoitti:
Olenko piikkisika Googlaaja Nasunen?
Sehän on tietenkin arvostuksen osoitus norsulta pikkiriikkiselle muurahaiselle mikä on tietenkin hauskaa. Aloitukseni on poistettu koskien Flat Earth- hakujen määrien ilmoituksia.
Toistan siis sen sisällön. Hakutuloksia noille sanoille oli seuraavasti:
27/4 =750 000 000,
01/5 =818 000 000,
02/5 =618 000 000,
07/5 = 868 000 000
08/5 = 776 000 000.
Mitä ihmettä? Google ylpeilee sillä että millä nopeudella se antaa iskemätulokset jotka ovatkin sitten täysin virheellisiä.
Sitten kehtaa vielä hävytön olla yhteydessä Aller- Mediaan poistaakseen asiaa koskevan kirjoitukseni. Paljon nähdään siis vaivaa että pikkuisen Nazin ihmetyksiä saadaan poistettua.
Tämä vahvistaa uskoani siihen että olisiko litteä- Maa teoria sittenkin se oikea mitä halutaan salata?Kovin persekärpäseni on nähnyt vaivaa kirjoitukseni kopionnissa ja siitä kiitokset.
NASA on jäänyt kiinni sadoista valeista, suurimina niistä väitetyt Kuukäynnit.
Tässä analysoidaan aitoa NASAn valokuvaa Kuuhun laskeutuneesta aluksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo
Eihän aihe tälle palstalle kuulu mutta se onkin vain vastakommentti.
- Anonyymi
Tämä taitaa olla kalutuin:
https://www.youtube.com/watch?v=z2WSJV3n7vc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644