Kohta tulloo vettä ja ränttee, tykkeen..

Anonyymi

Lupasivat tv.viissaat lunta, vettä ja ränttee. Ai että minä tykkeen semmosesta. Mikkää ei ou sen mukavemppoo, ku tulilla isttuu yksinnään korvessa älyttömän myräkän keskellä.
Vanhan metsurin syväntä lämmittää, ku ei ennee tarvihe riekkuu niihen puihen kansa, vaen voepi keskittyy kuuntelemmaan ja kahtelemmaan, jotta mitä se luonto anttaa. Se kunnon tuuli ja myräkkä on sitä parasta laalluu. Laavun tekassoo ja siihe muata. Ei ou nuapur valittamassa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä myräkkä tarvitaan kovine vesisateineen, kun näyttää jotta routa ei meinaa ruveta sulamaan ainakaan tiepohjilta.

    • Ite tykkään kansa myräköistä. Mitä kovempi tuuli ja sae, sitä parempi. Paitsi tietysti jos sähköt männöö. Nyt vain keppeesti lunta satelloo.

    • Anonyymi

      eiköhän se nälänhätä koppoo vielä suomeeni, kun se jakoperus on nyt niin outtoo

      • Anonyymi

        Minähi oon milenevikanen ja tykkeen räntäsatteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähi oon milenevikanen ja tykkeen räntäsatteesta.

        eitkai tervestä oo enään olemassakaan, ainakkaan täysin tervestä
        -Jumalaliset purkit on männä sekasin, piahan täälä tumpeloijaan kuin noi apuihin juosseet
        - ku noiten nimmiin niin suomes päätäjät luottaa, jo suomi noussee näillä

        - sääs nähä mikä ittää kun nää ruppee kylyvähommii


    • Anonyymi

      Onkos päätäjien silmäs rikka,
      - kun luulevat ulkolaisista tulevan avun tänne tundalle
      - mitä älytöntä soopaa nämät huuhaat on heiltä

      - näytää nyt tänne tuleet vain elämää helmoisamme ja pöytiemme etupiireiksi

      • Anonyymi

        Mitäs meinataan lieksas nojaten näiten uustulokaiten itse itsensä elätämisiin ja niinkuin halitus melskaa näistä tulee suomen rikkaus ja elättäjä
        - mitkä on ne ristiriijat jotka vievät mailman kohti tuhoa päin


    • Anonyymi

      Suomi elää ohuella elantonsa siivulla hyvin, mutta mitään kuormitusta tämä ohut elämän siivumme ei kestä eikä tästä paljon ole muille ulkopuolisille jakaa
      - jot kaikki ylimääräiset on kipattava niskastamme pois ja ohjattava rajoillemme

      • Suomi elää erittäin leveällä elannon siivulla, kuin maapallon kuninkaalliset. Siinä tuhlataan samalla toistenkin osuus hupenevista luonnonvaroista ja kasataan velat jälkipolvien maksettavaksi, sekä rahassa ja ympäristön tuhoamisessa mitattuna.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Suomi elää erittäin leveällä elannon siivulla, kuin maapallon kuninkaalliset. Siinä tuhlataan samalla toistenkin osuus hupenevista luonnonvaroista ja kasataan velat jälkipolvien maksettavaksi, sekä rahassa ja ympäristön tuhoamisessa mitattuna.

        Matut vie kohtuuttoman siivun elinataostamme vaikka eivät tee muuta kuin lämmintä paskaa, lukuunottamatta niitä jotka tulee tänne töihin eikä vetelehtimään ja pentuja tekemään.


    • Miksi mentiin taas tähän jankutukseen? Eikö palstalla saa enää keskustella mistään aiheesta ilman että ketjuun tullaan mamuasioita jankkaamaan? No eipä ole ihme että palsta on kuollut ja kuopattu.

      • Anonyymi

        SE kuule näkyy jo ilmassakin ja varsin suot humusa höyryää tätä ihmetellen tässävaiheessa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe