Haluaisin nukahtaa rn vaan pysty huomenna pitäs herää klo 8.50

Anonyymi

Kertokaa keinojaiten voisin nukahtaa en vaan saa unta se on ollut mun ongelmana kauan.

4

135

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201809032201177530

Tällainen vanha keino on Yhdysvaltain armeijan käyttämä metodi, josta kerrottiin jo vuonna 1981 julkaistussa teoksessa Relax and Win: Championship Performance.

Metodin on väitetty auttavan nukahtamaan jopa kahdessa minuutissa.

Varmemmaksi vakuudeksi kerrotaan, että kuuden viikon harjoittelu auttaa univaikeuksissa peräti 96 prosentin varmuudella.

Metodin väitetään auttavan sotilaita nukkumaan vaikka kesken taisteluiden.

Tekniikka perustuu lihasten ja mielen rentouttamiseen sekä visualisointiin.

• Anonyymi

Nälkäisenä ei myöskään pidä mennä nukkumaan ettei hiiri päätä syö yöllä😴😴😴

• Anonyymi

Täytyisi tehdä ruumiillista työtä, kun keho väsyy helpommin nukahtaa. Yksi keino joka toimii monilla on, että näyttelet jo nukkuvasi, lähes kuorsaat, niin siitä se muuttuu todellisuudeksi. Kastele kaula, korvien takaa, kasvot päälaki ja ranteet kylmällä vedellä ennen nukkumaan menoa, sekin auttaa.

Homeopaattinen valmiste coffea 6 auttaa monia. Ns kiirtanin tanssiminen ja Baba Nam Kevalan mantran laulaminen rauhoittaa mielen ja tuo unen helpommin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1937
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      808
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe