Klubit auki

Tällä hetkellä kun korona on jo käyny huipul ja menos ny parempaan suuntaan tääl Suomes. Koulut, kirjastot ja muut isot ostospaikatkin aukeavat, joten itse en näe ongelmpaa klubien aukeamisessa. Mitä mieltä olette itse tästä? Itse olen sitä mielt et klubeii pitäis avata ja näen enemmän järkeä klubien aukemisessa kuin esim koulujen, kirjastojen jne.
1. Koulujen avaaminen: Ilman kahden viikon opetusta koulussa, oppilaat yhä pärjäävät kotona ja eivöt tarvitsisi huolestua koronasta niin kuin vanhemmatkin ja lapsen läheiset. Sen lisäksi lapset eivät osaa suojautua hyvin.
2.Kirjastojen avaaminen: kirjastojaki avataa ja sinne tulee käymään monie henkilöitä eikä kirjastot ole oikeastaan tärkeitä, sillä niitä voi lukea netistäkin.
Klubien jne kiinnissä oli taas johtaa
Moniin pahoihin masennuksiin, joka voi pahimmassa tapauksissa johtaa suuriin ongelmiin kuten esimerkiksi töiden jättämiseen,stressiin ja uupumiseen. Itse olen myös opiskelija, joten ymmärrän ja olen kohdannut myös tämän ongelman . Koulun opinnot niin kuin myös töistä tulevat työtkin ovat rankkoja ja antavat paljon stressiä. Täten kun on kaikki 5 arkipäivää opiskeltu/työskennelty, niin paikka missä puretaan stressit ja huonot fiilikset viikonlopouna ovat klubit ja muut huvitapahtumat, mutta nyt ei ole siihenkään mahdollisuutta.
Kaiken lisöksi klubeissa voidaan Sijoittaa ihmiset pienempiin erilaisiin tiloihin ja muutenkin istumapaikatkin ovat jo valmiiksi jaettu 3-5 henkeen. Sen lisäksi klubeissa käyvät täysikäiset, jotka osaavat kyllä suojautua.
Lopuksi jos vertaillaan niin koulussa, kirjastoissa,kaupoissa jne on enemmän ihmisiä kuin klubeissa ja myös koskeminen klubeissa on vähäisempää kuin esimerkiksi kaupassa käynti, jolloin on pakko ksokea tarvikkeisiin johon muut asiakkaat ovat koskeneet.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa, että joku on samaa mieltä. Hyvä, että tästä saadaan puhetta. Ei voi sanoa muuta kuin täysin samaa mieltä!