Klubit auki

Tällä hetkellä kun korona on jo käyny huipul ja menos ny parempaan suuntaan tääl Suomes. Koulut, kirjastot ja muut isot ostospaikatkin aukeavat, joten itse en näe ongelmpaa klubien aukeamisessa. Mitä mieltä olette itse tästä? Itse olen sitä mielt et klubeii pitäis avata ja näen enemmän järkeä klubien aukemisessa kuin esim koulujen, kirjastojen jne.
1. Koulujen avaaminen: Ilman kahden viikon opetusta koulussa, oppilaat yhä pärjäävät kotona ja eivöt tarvitsisi huolestua koronasta niin kuin vanhemmatkin ja lapsen läheiset. Sen lisäksi lapset eivät osaa suojautua hyvin.
2.Kirjastojen avaaminen: kirjastojaki avataa ja sinne tulee käymään monie henkilöitä eikä kirjastot ole oikeastaan tärkeitä, sillä niitä voi lukea netistäkin.
Klubien jne kiinnissä oli taas johtaa
Moniin pahoihin masennuksiin, joka voi pahimmassa tapauksissa johtaa suuriin ongelmiin kuten esimerkiksi töiden jättämiseen,stressiin ja uupumiseen. Itse olen myös opiskelija, joten ymmärrän ja olen kohdannut myös tämän ongelman . Koulun opinnot niin kuin myös töistä tulevat työtkin ovat rankkoja ja antavat paljon stressiä. Täten kun on kaikki 5 arkipäivää opiskeltu/työskennelty, niin paikka missä puretaan stressit ja huonot fiilikset viikonlopouna ovat klubit ja muut huvitapahtumat, mutta nyt ei ole siihenkään mahdollisuutta.
Kaiken lisöksi klubeissa voidaan Sijoittaa ihmiset pienempiin erilaisiin tiloihin ja muutenkin istumapaikatkin ovat jo valmiiksi jaettu 3-5 henkeen. Sen lisäksi klubeissa käyvät täysikäiset, jotka osaavat kyllä suojautua.
Lopuksi jos vertaillaan niin koulussa, kirjastoissa,kaupoissa jne on enemmän ihmisiä kuin klubeissa ja myös koskeminen klubeissa on vähäisempää kuin esimerkiksi kaupassa käynti, jolloin on pakko ksokea tarvikkeisiin johon muut asiakkaat ovat koskeneet.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa, että joku on samaa mieltä. Hyvä, että tästä saadaan puhetta. Ei voi sanoa muuta kuin täysin samaa mieltä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe