Naiselle kysymys

Anonyymi-ap

Mitä oikein näet minussa?

90

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unelmieni miehen.

    • Anonyymi

      Onko sinulla huono itsetunto?

    • Anonyymi

      Rakkauden.

    • Anonyymi

      En kyllä näe koskaan 😄

    • Anonyymi

      Jotain kemiaa😍

    • Anonyymi

      Ihanuuden.

    • Anonyymi

      Nähtiinkö tänään? En osaa sanoa, olet ihana ja haluaisin vain pitää lähellä. Olla kanssasi. ❤️

      • Anonyymi

        Jep ♥️


    • Anonyymi

      Harvemmin nähdään. Koodailtu päivittäin. Ilman sua en haluis elää.

      • Anonyymi

        Exiä ja varattuja nämä täällä kaipaavat voi sitä raukkaa joka suhteessa on


    • Anonyymi

      Pelkään lähinnä sitä

    • Anonyymi

      En mitään.

    • Anonyymi

      Näin häivähdyksen ymmärryksestä. Tämän hetken näyistä en osaa sanoa, kun aikaa on kulunut niin paljon

      • Anonyymi

        Kuule naisena esiintyvä gubbe- vähän enemmän tarvitaan näyttöä kuin häivähdys järjestä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule naisena esiintyvä gubbe- vähän enemmän tarvitaan näyttöä kuin häivähdys järjestä ym

        Muista nukkua välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nukkua välillä.

        Mikä tässä triggeröi sinua, mikäli et ole ed kommentiija? Nukun öisin, enkä esim päivystä trollaavan miehen tekstejä, entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule naisena esiintyvä gubbe- vähän enemmän tarvitaan näyttöä kuin häivähdys järjestä ym

        Sä olet järkky🤭😄mee kotiis jo


    • Anonyymi

      Todella herkän, elämän pahasti kolhiman mutta lempeän miehen. Jotain mitä haluan.

      • Anonyymi

        Kuvailit minut! Ketä oikein olet??

        Sivusta vastasin


      • Anonyymi

        En oo mihinkään hävinnyt, ota yhteyttä🥺


    • Anonyymi

      Tykkään sun kasvoista, koko olemuksesta, siitä miten söpö olet kun menet aivan hämillesi kun kikatat (saako miehistä käyttää sanaa kikattaa 🤔 ) jollekin tosi hassulle jutulle; kuinka katsot minua, asioista joita osaat käsilläsi tehdä (ei mitään xxx-hommia, niistä en - vielä - tiedä), siitä kuinka äänesi madaltuu kun puhut minulle... Enempää tunnisteita en uskalla laittaa 🤍🧡

    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Hän tietää.

      • Anonyymi

        Hän tietää, että näen vaan ihanaa, tähtiä yms


    • Anonyymi

      Näen mustansuden, originellinnaisen, valtakunnan, prinsessan ja prinssinkin🙈

      • Anonyymi

        Kaikki ihanat hahmoset saman miehen takana


    • Anonyymi

      Sanon hyvää yötä ja unta😘

    • Anonyymi

      Oot niin söpö että tahtoisin vain tapittaa sun silmiä

    • Anonyymi

      Kerron suoraan hänelle kasvokkain jos siihen päästään. Ulkoista viehätystä ainakin ja mielikuvia millainen on luonteeltaan.

    • Anonyymi

      Näen hänessä sellaisen ihmisen johon haluaisin todella tutustua kunnolla ja ihmisen johon olen ihastunut ja josta olen hyvin kiinnostunut (koska en uskalla sanoa suurempaa tunnetta) onko tämä sitten jotain suurempaa vai mitä. Näen ihmisen jonka lähellä voisi tuntua ja tuntuu kun olisi rauha ja seesteisyys. Vaikka samalla sydän hakkaa lämpimästi ja jaloissa tuntuu kummalliselta. Jos pääsisin hänen lähelleen, ei olisi kiire minnekään niin henkisesti eikä fyyisesti eikä tuntuisi enää olevansa kadoksissa. Ihmiselle jolle haluaisi antaa kaiken hellyyden mitä vain on ja muutakin.

      Satama jonne on aina kaivannut tietoisesti ja tiedostamattaan. Mutta asiat ovat miten ovat ja aikaa kulunut paljon. Nämä ovat yksipuolisia tunteita, joten se on se suurin syy miksi ei ole mitään...
      Tunnen itseni niin tyhmäksi, sano kuka mitä hyvänsä, silti.

    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Kysy irl, jos oikeasti haluat tietää. Täällä kaikki vastaa jostain muusta kuin sinusta.

    • Anonyymi

      En näe sinua tässä. En mitään.

      • Anonyymi

        Saatat olla vaarallinen

        Aineita käytät

        Se on vaara


    • Anonyymi

      Näen anonyymin kirjoittajan, joka poimii mieleiset vastaukset itselleen, koska on epätoivoisen ihastuneessa tilassa.
      ☝️🥰

    • Anonyymi

      Jotain sellaista, mitä en ole vielä kenessäkään nähnyt.
      Tunnen niin syvää rakkautta, hellyyttä ja kiintymystä häntä kohtaan, jota en pysty selittämään.

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        Tätä tunnetta on niin monimutkaista selittää. Olin ajatellut ja ehkä jo hyväksynytkin sen asian, etten koskaan löytäisi ihmistä joka tekisi niin suuren vaikutuksen, johon ihastuisin ja lopulta rakastuisin niin syvästi ja voimakkaasti, ettei mitään järkeä, mutta hän sen teki. Ei kukaan koskaan ole ollut ajatuksissani niin paljon, kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tunnetta on niin monimutkaista selittää. Olin ajatellut ja ehkä jo hyväksynytkin sen asian, etten koskaan löytäisi ihmistä joka tekisi niin suuren vaikutuksen, johon ihastuisin ja lopulta rakastuisin niin syvästi ja voimakkaasti, ettei mitään järkeä, mutta hän sen teki. Ei kukaan koskaan ole ollut ajatuksissani niin paljon, kuin hän.

        Lisään vielä: Tunnen niin suurta vetovoimaa sitä persoonaa kohtaan joka tavalla, enkä haluaisi poistua hänen läheltään, ikään kuin joutuisin väkisin repimään itseni aina irti, niin kuin olisi elämästä ja kuolemasta kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä: Tunnen niin suurta vetovoimaa sitä persoonaa kohtaan joka tavalla, enkä haluaisi poistua hänen läheltään, ikään kuin joutuisin väkisin repimään itseni aina irti, niin kuin olisi elämästä ja kuolemasta kysymys.

        No jopas sinä makneettinen mies olet


    • Anonyymi

      Vaikka olemme erilaisia, eri ikäisiä, erilainen elämäntapa, eri sukupuolta jne.
      Olemme kuitenkin samanlaisia. Näen hänessä paljon samaa kuin itsessäni vaikka sanaakaan ei ole vaihdettu, vaikka emme millään muulla tavalla kommunikoi kuin katseilla, sekunnin sadasosan kestävillä.
      En tietoisesti edes" valinnut" häntä ajatuksiini. Hän ilmestyi sinne omassa olomuodossaan, oman itsenään, esittämättä mitään.
      Näen hänessä ihmisen, samanlaisen kuin olen itsekin.

      • Anonyymi

        Tuun viik.loppuna sua kattoon sinne....koita pärjätä- Tsemppiä. ...😎


    • Anonyymi

      Mielenkiintoisen yhdistelmän kaikesta mistä pidän.

      Tuoksunsa (ei hajusteita niin, että taju lähtee), äänensä, joka kuulostaa yhtä viisaalta kuin mies onkin. Niin helläkätinen, etten tiennyt sellaisia olevankaan. Tyytyväinen, onnellinen ja utelias.

    • Anonyymi

      En näe muuta kuin hänet. Kaikki hänessä; tapa kirjoittaa, olla ja ajatella, huumori, äly, sivistyneisyyss, huomaavaisuus, kokonaisuus. Pidän hänen seurastaan. Lisäksi on henkilökohtaisempia asioita, ne kerron hänelle sitten suoraan.

      • Anonyymi

        Mikset kerro suoraan vaan kirjoitat täällä?
        ☺️
        Tn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro suoraan vaan kirjoitat täällä?
        ☺️
        Tn

        Ympäristössä, jossa näemme on vaikea käydä tällaisia keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympäristössä, jossa näemme on vaikea käydä tällaisia keskusteluja.

        Vilkas kauppa?


    • Anonyymi

      Haluaisin oppia tunteman vähän paremmin.

    • Anonyymi

      Näen miehen joka ei tiedä mitä haluaa..

    • Anonyymi

      Näen sen mitä haluan nähdä, ja sen mitä haluat näyttää.

    • Anonyymi

      Kalun ja työmiehen kädet

    • Anonyymi

      Näen miehen, jota haluaisin rakastaa. 💔

      • Anonyymi

        Mikä estää jos tunteet molemminpuoliset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää jos tunteet molemminpuoliset

        Ei sillä ole väliä. Kunhan ikävöin.


    • Anonyymi

      Edelleen se sama ,ollaan Jing ja Jang.

    • Anonyymi

      Helpompi kysymys mitä nyt kukaan mun kaltasessa miehessä näkis jää itselle aikaa kohdata sellainen joka osaa arvostaa edes kun toinen vielä miettii kenties jopa kuolinvuoteellaan

    • Anonyymi

      Taidan olla nyt aika väsynyt kun tällaiseen vastaan, mutta nään sinussa potentiaalisen ystävän, sillä sinun lähelläsi on hyvä olla ja meissä on paljon samankaltaisuuksia niin hyvässä kuin pahassa. Koen, että voisimme olla vertaistukena toisillemme.

      Ehkä enemmän elämänkokemuksesi myötä suhtaudut elämään paremmin ja osaat olla positiivinen, kannustava, rohkaiseva ja myötätuntoinen eli juuri sitä mitä olen ymmärtänyt tarvitsevani. Koitatkohan vain pönkittää omaatuntoasi tekemällä hyvää vai säälitkö minua etkä olekkaan oikeasti kiinnostunut tutustumaan?

      En uskalla välittämistäni kiertelemättä osoittaa jos olenkin ymmärtänyt ystävällisyytesi ja avuliaisuutesi väärin. Usein muutun jopa hyvin etäiseksi, kuin en huomaisi, vaikka tekisi mieli tulla ihan lähelle. Tunnen puoleesi outoa vetovoimaa ja olen aivan hämmilläni.

      Olen täysin surkea ihmissuhteissa ja tunnun pilaavan aina kaiken, joten parempi ehkä näin jos olisinkin sinulle vain vaivoiksi. Välitän sinusta kovasti ja haluan sinulle vain kaikkea hyvää, enkä luota, että pystyisin pelkkää hyvää sinun elämääsi tuomaan kun itsekkin olen niin hukassa. En halua vaivata sinua.

      Suuri suru ja ikävä kyllä jää jos ei kohta enää nähdä.

      • Anonyymi

        Kyllä me nähdään.. Varmasti niinkuin lupasin, laita viesti tai soita,,, kirjekin? Ikävä kyllä sinua🥺


      • Anonyymi

        Älä väheksy itseäsi.
        Kirjoitat kauniisti.
        Kuka tahansa ottaisi omakseen tuollaisen tekstin.
        Minusta laitat kolme eri asiaa samaan virkkeeseen.
        Onko kyse mistään omastatunnosta? Unohda se.
        Arvosta itse itseäsi, niin sinun ei tarvitse olettaa, että joku säälii.
        Joku voi vilpittömästi haluta sinulle hyvää.
        Sitä voisit miettiä, miten saisit selville, onko toinen kiinnostunut. Tämä on se pointti.
        Sitten. Elämää eletään; se tuo hyviä ja huonoja asioita ja kokemuksia. Et kaikelle voi mitään.
        Eikö elämä kandee elää karvoineen päivineen?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikkien pitämän henkilön, joka on jo varattu.

    • Anonyymi

      Nää vähänki järkevät hukkuu ton potaskan alle

      • Anonyymi

        Miehen äitelyyksiä ne on kaikki kommentit


    • Anonyymi

      Poikkeuksellisesti hereillä, nukuin jo aiemmin pari tuntia, uus yritys kohta

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tuosta saanut selvää oli sätkykuva siitä jakkupukusesta.


    • Anonyymi

      Nyt alan nukkumaan ja toivon kauniita unia

      • Anonyymi

        Kiitos. Nuku hyvin.


    • Anonyymi

      Varakkaan vanhemman miehen joka maksaa aina kaiken ja omistaa asuntoauton ja veneen. Tulen tekemään sinulle ruokaa ja siivoan ison talosi, viet minut hienoihin lomakohteisiin ja käymme kylpylöissä, sellaista miestä rakastan.

      • Anonyymi

        Palvelusväki hoitaa ruoanlaiton ja siivoamisen. Saat kaiken, minkä tarvitset. Ystävällisin terveisin varakas, vanhempi herrasmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelusväki hoitaa ruoanlaiton ja siivoamisen. Saat kaiken, minkä tarvitset. Ystävällisin terveisin varakas, vanhempi herrasmies.

        Tietäsi yhen naisen kenet saisit viedä mukanasi, enkä se ole minä.Minun kaivatun salainen kumppani olisi juuri tuon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsi yhen naisen kenet saisit viedä mukanasi, enkä se ole minä.Minun kaivatun salainen kumppani olisi juuri tuon tarpeessa.

        Miksi olisi sen tarpeessa?? Miksi sä tiedät jonkun ihmisen tarpeet?!


    • Anonyymi

      Hänessä: Silmät suun väsyneet mutta komeat kasvot hänessä. Magneetin joka muistuttaa koko ajan olemassaolostaan. Ihmisen. Virheineen tai ominaisuuksineen. Älykäs sinnikäs komea ja riittävän rauhallinen ja huomioonottava.

      • Anonyymi

        Oletko sinä huomioonottava? Toisen kodin ja tilanteen luomasi huolehtineen?


    • Anonyymi

      Itseni nään vaikka vihaat sitä.Vihaat itseäsi.

    • Anonyymi

      Varmaan sen , mitä et itse näe.

    • Anonyymi

      Miehen joka valloitti sydämeni tekemättä mitää.

    • Anonyymi

      Mukavan, vitsikkään, rennon ja rempseän miehen, vähän kuin rentun, joka taitaa olla aika lätkässä minuun :D. Olen ihastunut sinun tapaasi puhua minulle ja tapaasi kehua minua =)

    • Anonyymi

      Säkillisen helppoa rahaa.

    • Anonyymi

      Ajattelevaisen herkän sielun rakkaan

    • Anonyymi

      Ihmisen joka saa mut tuntemaan syvästi ja vetoaa kun magneetti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mähän en edes katso häneen. Hän on mulle ilmaa. Jos olisin katsonut häneen, niin ehkä poikamaisesti tuikkivat silmät, ihanan hymyn, seksikkäät kyynävarret, pohkeet ja hartiat ja äänen, jonka pääni sisällä kuulen kuiskivan nimeäni korvaani. Rentouden, lempeyden ja intohimon. Mut onneksi mä en katso häneen.

      • Anonyymi

        Sinäpä mies arvostat itseäsi kyynärvarsia myöten, on todella esteettinen kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä mies arvostat itseäsi kyynärvarsia myöten, on todella esteettinen kohta

        Olen kyllä nainen ja kirjoitin miehestä.


    • Anonyymi

      …puolikkaani, joka kuuntelisi minun seurana kuiskailua aijjettä

    • Anonyymi

      Kulta pieni🤍hyvää yötä💖

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MITÄKÖ? .. pitkän.. ihanan.. miehen.. muutenkin.. hurmaavan.. pikkuisen.. velmuilevan.. viisaankin.. hyvin.. oivaltavan.. siispä.. kaikkea.. mitä.. toivoa.. saattaa.. on.. hän.. kulta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pienen sovinistisen kiipijäluonteen, joka opportunistisesti käy tilaisuuden tullen varastamassa, korjaan, " ottamassa itselleen", kaiken minkä kuvittelee ansainneensa siksi, että pallit roikkuu haaroissa. Sanomattakin selvää, en arvosta.

    • Anonyymi

      Nyt on tytsitty lopuin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe