Taidat vanhempi nainen

Anonyymi-ap

Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin

75

1612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En vaan jaksa ajatella enää. Kaikki on vaikeaa. No kymmenen vuotta vielä ja kaikki on ohi muutenkin. Elämä on ikuisessa välitilassa. Minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen. Muutu, muutu, muutu. Et kelpaa. Olet yhteistyökyvytön. Pienennä itseäsi loputtomasti. Minäkin kaipaan elää omaa elämääni rauhassa.

      • Anonyymi

        Voimia! Olet arvokas.


    • Anonyymi

      Lopetetaan jo.

      • Anonyymi

        Ei lopeteta. Tangomarkkinoille ja iskelmäfestarille menemme kesällä minun matkailuautolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopeteta. Tangomarkkinoille ja iskelmäfestarille menemme kesällä minun matkailuautolla

        Kinaisimme jo alkumatkalla suunnasta. Taitaa olla itsellä väsymystä ilmassa. Kyllä se menee ohi. Pitää keskittyä tähän päivään ja elämän iloisiin asioihin kuten, että aurinko paistaa. Onni yksillä, kesä kaikilla, äitini tapasi sanoa. Päätetään, että ollaan molemmat onnellisia, tänään, tässä ja nyt😊Aina voi olla vielä pahempaakin edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopeteta. Tangomarkkinoille ja iskelmäfestarille menemme kesällä minun matkailuautolla

        Mites olisi Metalli, räppi,
        klassinen konsertit ?


    • Anonyymi

      En halua mitään missä minulla on vastuuta yksin(olen juuri pääsemässä siitä kohta eroon ,miksi ihmeessä haluan taas olla kiinni jossain hermoja raastavassa??,.Haluaisin jo jakaa vastuun jonkun muun kanssa tai antaa vastuun hänelle jos hän haluaa,ikää on kuten sanoit mut sehän on vain numeroita.

      • Anonyymi

        Milläs numerolla sulla alkaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs numerolla sulla alkaa ?

        Hienoa työtön ja toimeton kun jaksat täällä palstalla kehitellä skeemaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa työtön ja toimeton kun jaksat täällä palstalla kehitellä skeemaa

        Kuin myös .... ota peili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös .... ota peili.

        Sinä siis myönnät, että olet niin lapsellinen, ettei sinulla ole muuta elämää kuin etsiä aiheita mistä satuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs numerolla sulla alkaa ?

        Sillä 5:llä se alkaa.


    • Anonyymi

      Onko täällä palstalla useampikin vanhempi nainen joka pyörittelee nuorta miestä mennen tulle?
      T. sivusta pyöritelty

      • Anonyymi

        Väjintää kaksi ehkä 4 nykyään.


      • Anonyymi

        Riippu minkä ikäinen on vanhempi nainen, mielestänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippu minkä ikäinen on vanhempi nainen, mielestänne?

        Monesti kuullut 45 v vanhoille saa nauraa ja arkkukamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti kuullut 45 v vanhoille saa nauraa ja arkkukamaa.

        Toivottavasti näet 45 päivät elämä voi tuoda mukanaan mitä sattuu.


    • Anonyymi

      Ikinuoriahan täällä kaikki on.
      Ei kovin poikanen enää ole ainakaan tämän naisen nuorempi mies.
      Ihan on aikuinen jo, miehen iässä hän.
      Sivusta eräs

      • Anonyymi

        Näinpä, hän on vanhasielukin vielä,ehkä hänellä on myös 9 henkeä kuten kissoilla on mystiikassakin.
        Olen tosiaan ihan naatti ja yritän selvityä päivän kerrallaan,on ollut menetyksiä joita en ole päässyt edes vielä suremaan kunnolla sillä on byrokratiat kaatunut yksistään mun niskaan kuten aina.On ollut sitä kiusaamistakin ulkopuolelta elämää sekä vanhaa kremppaa mitä tiellä käyn nuijiin vähemmäksi,turvalliseen aikaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, hän on vanhasielukin vielä,ehkä hänellä on myös 9 henkeä kuten kissoilla on mystiikassakin.
        Olen tosiaan ihan naatti ja yritän selvityä päivän kerrallaan,on ollut menetyksiä joita en ole päässyt edes vielä suremaan kunnolla sillä on byrokratiat kaatunut yksistään mun niskaan kuten aina.On ollut sitä kiusaamistakin ulkopuolelta elämää sekä vanhaa kremppaa mitä tiellä käyn nuijiin vähemmäksi,turvalliseen aikaan .

        Jatkan.
        T.Metalli ei ole mun juttu mut joskus se kolahtaa.


      • Anonyymi

        Tauko olisi hyvä. Jippii, olemme samaa mieltä asiasta🎉


    • Anonyymi

      Tietäjät tietää mutta pieni vinkki,
      Älä oleta. 95% menee huti.

      • Anonyymi

        Ei ole aikaa asua täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aikaa asua täällä

        Ei minullakaan mutta olisi lupaavaa, jos meillä molemmilla olisi niin. Elämä tunkee esiin vaikka väkisin. Tämä palstaelämä tämä on tyhjyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan mutta olisi lupaavaa, jos meillä molemmilla olisi niin. Elämä tunkee esiin vaikka väkisin. Tämä palstaelämä tämä on tyhjyyttä.

        Älä bluffaa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aikaa asua täällä

        Se on sinun kohdallasi varmaan erittäin positiivinen homma


    • Anonyymi

      Kapinakenraaleja ja vanhoja rouvia.

    • Anonyymi

      Onko kiva olla anonyymi stalkkeri joka saa meuhkata palstalla ympärillä olevien katsellessa suu pyöreänä ihmistä, jolla ei ole mitään tekemistä kirjoitusten kanssa.
      T. Yhden vanhemman naisen puolesta.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Nii no kuinka paljon ne tollot sitten katselisi suu pyöreänä vai olisiko se enintään vaivaannuttavaa mielikuvaharjoittelua?


      • Anonyymi

        Totta muuten täällä todella stalkkeri kirjoittelee tunnistettavasti vanhemman naisen puolesta. Hyvä, että muutkin näkee ja tajuaa. Vois muuten kuvitella mt-luulee mutta jotkut oikeasti tietää.


      • Anonyymi

        Minäkö no en ole kehitellyt. Mies nainen mukana. Ei tarvitse kehitellä mitään.


      • Anonyymi

        Tuo on kiusankappale tuo aloittaja. Matkii muita ja on varmaan niiden silli ja lemotus tekstien takana.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Ööö, minkä tien? Ja kyllä, jokainenhan on aina vanhempi jotain toista, jossain. Tunnisteesi on surkea. Jos käyttää vertailevaa ilmaisua, osoita myös mihin verrataan.
      T. Entinen äikän ope

      • Anonyymi

        Ahhahhahh! Nyt meni sormi suuhun stalkkerilta sekoaa tunnisteisiin. Mitkä tunnisteet? Sellasia salaisia mikromikrosuperhypertunnisteita joita vaan jotkut näkevät. Kivaa kesää stalkkeri!


    • Anonyymi

      Tullaanko jo vähän paremmin toimeen?

      • Anonyymi

        👍, sivusta


    • Anonyymi

      Jopa on monta kommenttia turhasta aloituksesta. Kuinka moni niistä mahtaa olla aloittajan, sitä tässä mietiskelen.

    • Anonyymi

      Tauosta oli puhe, pitää mennä kauppaan ja sitten alkaa pestä ikkunoita. Ei ulos näe

      • Anonyymi

        Ei kannata ennen siitepölykautta pessä.


    • Anonyymi

      Kokous kutsuu ... :)

    • Anonyymi

      Itse laitat estolle mitä voin tehdä?

      • Anonyymi

        Voit kirjoitella sitä naista esittäen, että piti laittaa peli poikki kun oli niin suuret tunteet


    • Anonyymi

      Kuka juoksee karkuun ja ketä? Ei voi tietää mistään mitään, kun mistään ei ole mitään varmuutta.

    • Anonyymi

      Niin, millaista tietä aloittaja tarkoittaa? Hiekkatietä, soratietä, pikitietä vai mitä ?
      Monenlaisia teitä on tähänastisen elämän varrella kuljettu. Myöskin kivisiä ja kuoppaisia polkuja.
      Montakertaa on kaaduttu rähmälleen ja sieltä on noustu entistä vahvempana.
      Välillä on saanut taivaltaa helpompaa reittiä.
      Karkuun ei ole juostu koska elämää ei pääse karkuun, se saavuttaa sinut aina.
      Kaikki on vaan kohdattava niin vaikeudet kuin onneksi myös ne ilon ja onnen hetket. Rakkauskin voi vielä yllättää vanhemmalla iällä.

      • Anonyymi

        😊👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😊👍👍

        Oletko tosissasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi

        Ei itseään komppaava ja omiin aloituksiinsa luritteleva mies taida olla tosissaan siinä mielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei itseään komppaava ja omiin aloituksiinsa luritteleva mies taida olla tosissaan siinä mielessä

        Ja siellä taas tietäjä tietää ja on varma asiastaan.


    • Anonyymi

      Tien vai miehen?

    • Anonyymi

      Tien vai miehen?!

    • Anonyymi

      En halua miestä, joka koko ajan korostaa sitä että olen vanhempi.
      Rakkaudessa iällä ei ole väliä.
      Unohda jo minut ole kiltti. Et ole vaihtoehto minulle.

      • Anonyymi

        Juu näin se on naisena esiintyvä ns kaikkiruokainen mies. Paitsi ei ole, usein miehille käy niin ikääntyesssä, että joko get better or bitter, esim siitä että miksi omanikäisillä naisilla on menekkiä, mutta itsellä ei heidän suuntaan


    • Anonyymi

      Olet yks täys kaaos koko Gubbe.

    • Anonyymi

      Kyllä minä pärjään, älä huoli.

      • Anonyymi

        Toiset ei pärjää sun kaa, osa jopa suoraansanoen pelkää sua!


    • Anonyymi

      En ole niin hauras kuin luulet. Monissa sopissa keittynyt🤔

    • Anonyymi

      Taasko se rölli sieltä mettän keskeltä huutelee?

    • Anonyymi

      En tiiä mutta helev etin moinen helle on!! 🥵

    • Anonyymi

      Halun tien sinun luoksesi 😍

    • Anonyymi

      Tietä tarvitaan työmatkoilla. En tosin sitä yksin tarvitse, mutta häirintää ei suvaita.

      • Anonyymi

        Mitä on sattunut?


    • Anonyymi

      Millä lailla se vanhempi naisihminen pahentaa asiaa?
      Utelias sivullinen

      • Anonyymi

        Mitä pahennettua asiaa sinä hyvä ihminen etsit täältä kuin neulaa heinäsuovasta? Sinulla taitaa olla oma pieni todellisuus


    • Anonyymi

      LoL 😂

    • Anonyymi

      Jos jotain niin tähän mennessä on oppinut että jossain vaiheessa elämää on aina paettava ja pakoreitti on varmistettava ajoissa. Ja en katso enää peiliinkään, joten ei tarvitse pitää itseään tässä kovin hylättynä kun itseään pakenevasta ei ole seuraksi kenellekään. Eivät useimmat halua fantasiaa halutessaan pelata ymmärtämiensä sääntöjen mukaan ja niin että on mahdollista voittaa. Voit pitää minua tuon surkean joukon jatkona. Teeskentelin selviytyäkseni, ja se oli kovin helppoa noiden silmiesi vuoksi, jotka olivat portti villiin ja pelottavaan maahan.

      • Anonyymi

        Avioliitossa olevilla pareilla se eroaminen ei käy käden käänteessä, sitähän sä toivot, eikä meillä ole tarvetta erota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitossa olevilla pareilla se eroaminen ei käy käden käänteessä, sitähän sä toivot, eikä meillä ole tarvetta erota!

        Kyllä avioero on helppo nakki. Lusikat jakoonj ja eri teille. Olen eronnut. Joka väittää, että ei ole helppoa, ei haluakaan erota . Omaisuus, velat ja lapset eivät ole vanhoja este erolle


    • Anonyymi

      En ymmärrä aloitusta. Ihan ulalla.

      T
      Yksi ei välttämättä niin nuori ja hehkeä enää.

    • Anonyymi

      Kuka sen määrää?

      • Anonyymi

        Eiköhän maanomistaja jos ei rasitetta ole


    • Anonyymi

      En ole paennut.Taisitkin olla sä joka pakenit.

    • Anonyymi

      Luonnehäiriöiset kannattaa jättää väliin, röllien on turha itkeä ja uhota. Löytyy sieltä omanlaisten parista mikä on ikinä löytyäkseen.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä, ei ole tasavertaisuutta


    • Anonyymi

      Et näe enään tien kahmiaa.Joko helpottaa?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe