En kelpaa sinulle

Anonyymi-ap

Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin vain pakoilee toisiaan ja tunteitaan. Ettei vaan mitään tapahdu. Olet vapaa menemään. Mahtavaa sikkukesää sulle! Syksyllä varmaan kaikki jo selkeämpää, ainakin selkeämpää kuin tämä.purkaus. ja nyt tulee itku😥💔

211

2842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varatut ei kiinnosta, ehkä toisia.

      • Anonyymi

        Riskit on suuria, kun ei toisen todellisia tuntemuksia tiedosta? Enempi ajattelen asiaa niin, että jos lähtisin soitellen sotaan ja yrittäisin ystävystyä aluksi, vaikka varattuun? Voisin helposti tulla myös väärin ymmärretyksi ja sellainen aiheuttaa ongelmia sinkuille, joka olisi yksin puolustamassa todennäköisesti itseään suurempaa joukkoa vastaan?

        Varattu voisi olla vain testannut omia mahdollisuuksiaan markkinoilla ja kun kokenut onnistuneen asiassa kääntää selkänsä, sinkkua vastaan ja vahingolliseksi hänelle, siksi varattua vaikea ajatella apn lailla. Sinkku ei kaipaa ongelmia ja tällaiset tilanteet niitä helposti voisi luoda?

        Kelpaisi, mutta riskit, että siitä syntyisi mitään suurempaa on liian riskaapelia, rauhallisuutta rakastava sinkku ei kaipaa ongelmia arkeensa. Siksi toimii ehdottomana varattuja kohtaan. Seikkailijat ovat erikseen ja heitä näkee ja kohtaa lomaillessa paljon, silloin tilanne on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riskit on suuria, kun ei toisen todellisia tuntemuksia tiedosta? Enempi ajattelen asiaa niin, että jos lähtisin soitellen sotaan ja yrittäisin ystävystyä aluksi, vaikka varattuun? Voisin helposti tulla myös väärin ymmärretyksi ja sellainen aiheuttaa ongelmia sinkuille, joka olisi yksin puolustamassa todennäköisesti itseään suurempaa joukkoa vastaan?

        Varattu voisi olla vain testannut omia mahdollisuuksiaan markkinoilla ja kun kokenut onnistuneen asiassa kääntää selkänsä, sinkkua vastaan ja vahingolliseksi hänelle, siksi varattua vaikea ajatella apn lailla. Sinkku ei kaipaa ongelmia ja tällaiset tilanteet niitä helposti voisi luoda?

        Kelpaisi, mutta riskit, että siitä syntyisi mitään suurempaa on liian riskaapelia, rauhallisuutta rakastava sinkku ei kaipaa ongelmia arkeensa. Siksi toimii ehdottomana varattuja kohtaan. Seikkailijat ovat erikseen ja heitä näkee ja kohtaa lomaillessa paljon, silloin tilanne on toinen.

        Olen kans sinkku ja jostain kumman syystä tämmöistä kun lukee ahdistuu aivan sikana.
        Minäkö erehdyn sitten ihastuu, lähestyy, tunnustaa ihastukseni turhaan tämmöisille sinkuille ketkä ei uskalla hoitaa omaa ihastumista pois vaan käyttää mahdollisuuksiensa mukaan hyväksi meidänlaisia ei selvänäkijöitä. Tarkoitan ettei kerro ihastujille niille sinkuille että on jo henkisesti kiinni jossain muussa ihmisessä.
        Ei me sinkut haluta tutustua edes tuollaiseen jonka sydän kuuluu toiselle saatikka sitten roikkua ihastuneena vuosia.
        Kertokaa sinkut ketkä olette tuossa tilanteessa kuin Ap miksette kerro selvästi toisille sinkuille olevanne henkisesti varattuja??????


    • Anonyymi

      Kuka haluaa olla kolmas osapuoli? Kannattaa erota jos on tunteita toiseen ihmiseen.

      • Anonyymi

        Kannattaa erota jo siinä vaiheessa, jos kumppania ei rakasta senkään vertaa, että ei rupeaisi katselemaan muita.


      • Anonyymi

        Varmaan sellaset haluaa olla kolmansia osapuolia, joilla itsetunto on nolla. Pääsevät sitten pätemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa erota jo siinä vaiheessa, jos kumppania ei rakasta senkään vertaa, että ei rupeaisi katselemaan muita.

        Monet on arkoja tekemään sellaisia ratkaisuja. Osa on taloudellisesti kiinni parisuhteessa. Eivät halua menettää jotain omakotitaloa tms jäävät vaikka jonkun juopottelevan paskan hakattavaksi ja syljettäväksi. Eli heillä voisi olla mahdollisesti rakastava kumppani ja kaikki muutkin asiat selvitä mutta omaisuus painaa liikaa ja oma arkuus


    • Anonyymi

      Niin, olen kertonut aikojen alussa lähettämilläni kirjeillä kuinka olen saanut traumoja varatuista miehistä -esim. valehtelusta ja hyväksikäytöstä-. Siksi varattu on minulle ongelma. Olen hyvin herkkätunteinen ja tunteellinen, joten en pysty tilanteeseen, että välissämme olisi joku.
      Kuten olen kertonut on vaikea uskoa, että joku muu aiheuttaisi minulle sellaisen tunteen, jonka koin tavattuani sinut. En usko, että tunteeni nyt kesässä muuttuisivat, kun eivät ole sitä tehneet xx vuodessakaan.
      Tämä vuodatus miehelle, jonka intuitioni olettaa sinun olevan. Alussa, kun sain tietää, että olit mennyt naimisiin, itkin monta vuotta yhteen menoon. Sittemmin olen alkanut jotenkin luottaa johdatukseen. Me emme voi päättää kakista asioista, vaan on korkeampi voima.

      • Anonyymi

        Tämä on kuin omasta elämästäni. En nähnyt hänen sisimpään niin hyvin, että olisin ollut varma hänen tunteistaan minua kohtaan. Sen sijaan menin naimisiin melko nopealla tahdilla toisen naisen kanssa, eikä siinä suuresta rakkaudesta ollut kyse. Suuret elämän valinnat onnistuvat ihmisillä onnen suhteen vaihtelevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuin omasta elämästäni. En nähnyt hänen sisimpään niin hyvin, että olisin ollut varma hänen tunteistaan minua kohtaan. Sen sijaan menin naimisiin melko nopealla tahdilla toisen naisen kanssa, eikä siinä suuresta rakkaudesta ollut kyse. Suuret elämän valinnat onnistuvat ihmisillä onnen suhteen vaihtelevasti.

        Täysin sivusta kommentoin, että olin miehen kanssa suhteessa, jossa oli ongelmia ja rakastuin ja erosin. Mutta siinähän kävi lopulta niin, että kaveri jätti minut. Mä en tiedä, hän ei ollut tosissaan kanssani. Se oli kauheaa. Erosin siis kaksi kertaa peräkkäin.


      • Anonyymi

        Olen tämän yllä olevan kirjoittaja ja haluaisin vielä lisätä, että ehkä muistat,kun kerroin niissä kirjeissä mitä olin kokenut, eli kun palasin Lapista, missä olin sinut tavannut (silloin ensimmäisen kerran), niin koin jotain sellaista, mitä on vaikea sanoin kuvailla. Tunne oli jotenkin taivaallinen, autuas ja ihana ja tiesin vain, että olin rakastunut sinuun.
        Se tunne ei ole poistunut, joten mulla on hyvä syy uskoa, että se kestää elämän loppuun asti. En voi kuvitella, että kokisin jotain sellaista uudelleen. Tunnen voimakkaasti, että kuulumme yhteen, en voi sille tunteelle mitään.


      • Anonyymi

        En ole ikinä käynyt senssisivuilla. Tapasin miehen pääsiäisenä Lapissa.
        Sulla ei taida olla mitään käsitystä oikeasta, aidosta rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä käynyt senssisivuilla. Tapasin miehen pääsiäisenä Lapissa.
        Sulla ei taida olla mitään käsitystä oikeasta, aidosta rakkaudesta.

        Levillä? Hahhahhaaaa, sinäkö sitten tiedät kaiken "oikeasta ja aidosta rakkaudesta" ja täällä uliset, et vaan "aitoa ja oikeaa rakkautta" ole löytänyt vaan aina olet kirveesi kiveen lyönnyt. Hahhahhaaa. Sori vaan, mutta ei sinulla taida olla kaikki muumit tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levillä? Hahhahhaaaa, sinäkö sitten tiedät kaiken "oikeasta ja aidosta rakkaudesta" ja täällä uliset, et vaan "aitoa ja oikeaa rakkautta" ole löytänyt vaan aina olet kirveesi kiveen lyönnyt. Hahhahhaaa. Sori vaan, mutta ei sinulla taida olla kaikki muumit tallella.

        Aidon rakkauden tuntee siitä, että se ei häviä, vaan jatkuu olosuhteista huolimatta. Se ei ole sitä, että kun vaan on toisen kanssa "helppo olla", vaan alussa se tekee valtavan jännityksen.
        Aitoa tunnetta voi kokea myös vaikka ei saakaan vastakaikua, tai jos toinen ei olosuhteiden takia voi vastata tunteisiin.
        Sinä et selvästikään tiedä aidosta rakkaudesta mitään, Etkä missään nimessä ole kykenevä arvioimaan minun tunteitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän yllä olevan kirjoittaja ja haluaisin vielä lisätä, että ehkä muistat,kun kerroin niissä kirjeissä mitä olin kokenut, eli kun palasin Lapista, missä olin sinut tavannut (silloin ensimmäisen kerran), niin koin jotain sellaista, mitä on vaikea sanoin kuvailla. Tunne oli jotenkin taivaallinen, autuas ja ihana ja tiesin vain, että olin rakastunut sinuun.
        Se tunne ei ole poistunut, joten mulla on hyvä syy uskoa, että se kestää elämän loppuun asti. En voi kuvitella, että kokisin jotain sellaista uudelleen. Tunnen voimakkaasti, että kuulumme yhteen, en voi sille tunteelle mitään.

        Pitääkö minun odottaa syksyyn, että saisin jotakin signaalia sinulta? Minun "sinkkukesäni" on pelkoa, ettet välitäkään, kuten jo ehdin luulla.
        Tuntuu, että et uskoisi sanojani, siitä mitä tunnen. Vai eikö se merkitse?
        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä käynyt senssisivuilla. Tapasin miehen pääsiäisenä Lapissa.
        Sulla ei taida olla mitään käsitystä oikeasta, aidosta rakkaudesta.

        Tästä on poistettu teksti, johon tämä on vastaus.
        Miksi sellaista tehdään? Eihän teksteillä enää sitten ole ymmärrettävyyttä.


    • Anonyymi

      Jeesus tietää .....

      • Anonyymi

        Mistä se sen tietää, onko niin kovasti kirjoittanut säkeitä esim juuri tästä aiheesta vai onko ihan toinen osapuoli vai vasta kolmas? Tästä varmasti löytyy jokin pakkoajatuksesi todentava viittaus, kuten musikkikappale tai meemi, jota varten joudut turvautumaan kääntäjään


      • Anonyymi

        Kuka on itsensä siihen positioon korottanut vai selostatko kuinka joku olisi kolmas osapuoli? Ihan kiva pronssipokaali tai lohdutuspalkinto varmaan sekin pakkoajatus. Ei vaan omaan menekin vaikuta millään tavalla


    • Anonyymi

      Mene töihin, saat rauhan sisimpääsi.

      • Anonyymi

        Mene sinäkin hattu kourassa kirjaimellisesti hakemaan työmaata takaisin


    • Anonyymi

      Varattu tekee aloitteen!

      • Anonyymi

        Varattu tekee aloitteen ja makaa sen jälkeen kuin lahna kalatiskillä ja odottelee toiselta toimenpiteitä? Ainakin minun puolesta saa sitten jäädä haisemaan ja makaamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu tekee aloitteen ja makaa sen jälkeen kuin lahna kalatiskillä ja odottelee toiselta toimenpiteitä? Ainakin minun puolesta saa sitten jäädä haisemaan ja makaamaan..

        *Kaunista" kieltä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Kaunista" kieltä 😳

        Kunhan miespuolinen omissa maailmoissaan elävä aloittaja purkaa turhautumia kun ei se naaapurin rouva lähesty visioimalla netissä hänen puolestaan hänen tunteistaan.


    • Anonyymi

      Aiku ihanaaaaa peliä toisten tunteilla ja elämällä. Onneksi mä olen päässy noista yli! 😄
      Ihan hirveeltä tuntuu että jonku selän takana tehdään vispilän kauppaa. Testataan kelpaako. Toimiiko siihen asti pidetään jotain toista narussa. Huh huh

      • Anonyymi

        Tämä asioiden tola taitaa olla aloittajamies sinun mielikuvituksen varassa ja perustua esim yhteen hymyyn postilaatikolla🥱


    • Anonyymi

      Toivottavasti et ole hän nainen....💔

      • Anonyymi

        Mitä kuvittelet ?


      • Anonyymi

        En ole; koska en ole edelleenkään varattu. Eksäni kanssa olemme kavereita ja vanhempia.


      • Anonyymi

        En ole ja ole rauhassa vaan.


    • Anonyymi

      Minkä takia ei voi erota, jos molemmilla tunteita? Kaikille reilumpaa niin kuin, että varattu vaihtaa lennosta toiseen. Katkeruutta tuommoinen synnyttää, jos joku vie toisen.

      • Anonyymi

        Ei tällaisia kannattais kirjoitella kun tilanteita on miljoonia. Jokainen tapaus on yksilö ja vain tunteet ratkaisee. Aina on selityksiä, mutta aina rakkaus voittaa. Siihen uskon tämän elämänvaiheen jälkeenkin. -sivusta


      • Anonyymi

        Ihan jo ensimmäisestä lauseesta lähtien mm pitäisi ymmärtää aloituksen olevan provo, mutta meitä on moneen junaan


      • Anonyymi

        Koska hän kuvittelee palstalla eikä tiedä toisen tunteista pskakaan. Täällä on noita järkensä menettäneitä aina. Ei tule eroamaan kun tajuaa ettei olekaan uusi elättäjä hattu kourassa odottamassa.


      • Anonyymi

        No kun se toinen osapuoli avioliitossakin voi olla monisuhteilja eli polyamorinen. Se on voinut tulla ilmi vasta liiton aikana. Tämmönen henkilö rakastaa montaa ihmistä samaan aikaan. Hän haluaa sekä kermat että kakun. Häneen rakastunut ulkopuolinen taas välttämättä ei halua liittyä tuohon haluaa olla kaksin.
        Vatun monimutkaista se on.
        Avoimuudella ihmisten edessä voi välttyä tältä helposti.


      • Anonyymi

        Harvassa taitaa olla ne, joissa molemmilla on tunteita. Erotaan puolisosta kiihkossa toiseen ja siinäpä sitten ihmetellään, kun molemmat lähti. "Vanhakaan" ei huoli enää takasin, toivottaa vaan onnea uusioneidille/-miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän kuvittelee palstalla eikä tiedä toisen tunteista pskakaan. Täällä on noita järkensä menettäneitä aina. Ei tule eroamaan kun tajuaa ettei olekaan uusi elättäjä hattu kourassa odottamassa.

        Miksi se hattu olisi kourassa, eli mikä symboliikka tässä on takana yksinpuhuva miesaloittaja? On tainnut tulla pettymys jo


    • Anonyymi

      Vain yksi olisi kelvannut mutta munasin ja sen jälkeen kaikki oli sitä vastaan.

    • Anonyymi

      Jep, noin se menee. Varattu ei kiinnosta. Mun takiani ei tosiankaan kannata erota. Eroat, jos haluat erota, et siksi, että olet kiinnostunut minusta. Mä en lupaa olla kiinostunut sittenkään, jos eroat. En lupaa, että se tilanne etenisi yksiä trefejä pidemmälle, jolloin olisit eronnut aivan turhaan, jos siis minun takiani eroat. Ja vaikka aloittaisit eroprosessisi jo tänään, niin minä saatan olla jo varattu siinä kohtaa, kun olet saanut prosessisi loppuun.

      • Anonyymi

        Täältä käsinkö tämä siis tapahtuisi, netissä jurnuttava mies ja aloittaja?


      • Anonyymi

        Kaikki eivät ole rengastettuja ja pallo jalassa - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole rengastettuja ja pallo jalassa - sivusta

        Terävä havainto. Aloittaja kuitenkin kertoo olevansa varattu ja mikään ero ei tapahdu sormia napsautamalla. Tai jos tapahtuu, niin moiseen yksilöön ei kenenkään kannata mennä sekaantumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terävä havainto. Aloittaja kuitenkin kertoo olevansa varattu ja mikään ero ei tapahdu sormia napsautamalla. Tai jos tapahtuu, niin moiseen yksilöön ei kenenkään kannata mennä sekaantumaan.

        Sittenhän voit tämän kerronnan kautta unohtaa aivan hyvin tämän emojimiehen, jota luulet naiseksi kyräillessä ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän voit tämän kerronnan kautta unohtaa aivan hyvin tämän emojimiehen, jota luulet naiseksi kyräillessä ns

        Minä en luule ketään naiseksi. Miksi luulisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terävä havainto. Aloittaja kuitenkin kertoo olevansa varattu ja mikään ero ei tapahdu sormia napsautamalla. Tai jos tapahtuu, niin moiseen yksilöön ei kenenkään kannata mennä sekaantumaan.

        Noinhan se menee. Lisäisin vielä sen, että jos/kun nappaa varatun miehen tai naisen ja sitten olisikin onni ja auvo, erotaan perheestä (useimmiten on jo vähintään se yksi lapsi myös) ja lyödään uuden kanssa hynttyyt yhteen. Ollaan olevinaan niin onnellisia. Jää kuitenkin ero käsittelemättä, erotaan pääsääntöisesti vihassa, koska tulee yllätyksenä, lapset kärsii..
        Uuden kanssa paljastuu sen huonot puolet, eihän niitä huumassa näe.
        Nämä kun yhdistää, niin kunnon sotku on valmis.
        Toinen vaihtari on se, ettei se lomahuuma kantanutkaan mökkiä pidemmällä ja muija/äijä saa tietää, niin lähti se vanhakin.
        Onpa sit aikaa miettiä yksikseen, kannattiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en luule ketään naiseksi. Miksi luulisin?

        Reps kops


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reps kops

        Ei minulla ole mitään tarvetta lähteä kiistämään sitä miksi sinä itse koet identifioituvasi. Jos haukut kokevasi olevasi koira, niin tarjoan sinulle luun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään tarvetta lähteä kiistämään sitä miksi sinä itse koet identifioituvasi. Jos haukut kokevasi olevasi koira, niin tarjoan sinulle luun.

        Tämä on varmaan sitä timanttista argumentaatiota nyt sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmaan sitä timanttista argumentaatiota nyt sitten

        Sinusta tekstisi varmasti on kovikin timanttista. Tuskin sinä muuuten tunkisit noita käpäsiä one linereitasi joka ketjun joka läpeen.


    • Anonyymi

      Sannan tuoreet kuvatkin villitsevät somessa.

    • Anonyymi

      Kaunis kello

    • Anonyymi

      Nappaa siitä.

      • Anonyymi

        Voi miten vastuuton olet


    • Anonyymi

      Miksi olet parisuhteessa kun haaveilet toisesta? Eikö tuo ole aika paskamaista kumppaniasi kohtaan! Pidät häntä vain koska et saa sitä toista!

    • Anonyymi

      Ihme keskustelua! Jos kahdella ihmisellä on tunteita toisiaan kohtaan, varsinkin syviä sellaisia, tekevät he kaikkensa saadakseen olla yhdessä. Ei onnellinen varattukaan rakastu toiseen tuosta vaan. Älkää moralisoiko, yleistäkö ja höpöttäkö asioita ilman kokemusta!

      • Anonyymi

        Sepä
        Valtaosa puhuu ilman et on mitää kokekemusta aiheesta .
        Tai ymmärrystä siitä ettei tilanteet oo aina suoria.
        Vaan asiat voi olla monimutkaisia .


      • Anonyymi

        Moraalisointia se ei ole mutta koska nämä rakkaussuhteet luo voimakkaita tunteita voi sinunkin aikuinen lapsesi joutua ns. huijatuksi ja hänet rikotaan henkisesti,tulee masennus ja itsemurha-ajatuksia.
        Ei ihmisten tunteilla saa leikkiä. Näillä tunteilla on oikeat sodatkin alkaneet joissain maissa.
        Kaikki kevyesti rakkaus tunteisiin suhtautuvien täytyy ottaa ne huomioon keille tunteet on syviä, vakavia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalisointia se ei ole mutta koska nämä rakkaussuhteet luo voimakkaita tunteita voi sinunkin aikuinen lapsesi joutua ns. huijatuksi ja hänet rikotaan henkisesti,tulee masennus ja itsemurha-ajatuksia.
        Ei ihmisten tunteilla saa leikkiä. Näillä tunteilla on oikeat sodatkin alkaneet joissain maissa.
        Kaikki kevyesti rakkaus tunteisiin suhtautuvien täytyy ottaa ne huomioon keille tunteet on syviä, vakavia asioita.

        Sairasta. Ei ihmisiä voi omistaa ja jos itsemurha-ajatuksia tulee siitä, että joku ei rakasta itseä, ei ollut alun alkaen kypsä suhteeseen. onni ei voi tulla toisesta. Tai rakkaus. Se joko on tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta. Ei ihmisiä voi omistaa ja jos itsemurha-ajatuksia tulee siitä, että joku ei rakasta itseä, ei ollut alun alkaen kypsä suhteeseen. onni ei voi tulla toisesta. Tai rakkaus. Se joko on tai ei.

        Zepä ...
        Vakavasti rakastuvat on aina jotaki Mt
        Potilaita jotka ovat saanee osakseen lähinnä hylkäämisen kokemuksia .
        Ja olisivat oikeasti terapiaa eivät
        Parisuhdetta vailla
        He juuri suoltavat tuota sairasta paskas
        Ja ovat omistushaluisia
        Ainoastaan uskovaiset menee tuosta ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta. Ei ihmisiä voi omistaa ja jos itsemurha-ajatuksia tulee siitä, että joku ei rakasta itseä, ei ollut alun alkaen kypsä suhteeseen. onni ei voi tulla toisesta. Tai rakkaus. Se joko on tai ei.

        Et ymmärtänyt.Heti alussa jättää toinen kertomatta se ns.sinkku että on monisuhteilja ,huijaa siis toista.Kertoo vasta myöhemmin kun toinen on elämänsä suunnitellut ja tunteet vahvat tämän huijarin kanssa.


      • Anonyymi

        "Jos kahdella ihmisellä on tunteita toisiaan kohtaan, varsinkin syviä sellaisia, tekevät he kaikkensa saadakseen olla yhdessä."

        Tuo nyt on puhdasta paskapuhetta. Osa toimii noin ja osa taas ei. Osa ihmisistä ei mm. mene oisten parisuhteen väliin, vaikka mikä olisi. Periaate on periaate ja itsensä ja omien tekojensa kanssa pitää pystyä elämään koko loppuikänsä. Itse en moraalisoi tuota asiaa, vaan kyse on yksilöllisistä eroista ajattelutavoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt.Heti alussa jättää toinen kertomatta se ns.sinkku että on monisuhteilja ,huijaa siis toista.Kertoo vasta myöhemmin kun toinen on elämänsä suunnitellut ja tunteet vahvat tämän huijarin kanssa.

        Kukaan, jolla on vähänkään itsekunnioitusta, ei jää suhteeseen, jossa toinen huijaa jo alkuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan, jolla on vähänkään itsekunnioitusta, ei jää suhteeseen, jossa toinen huijaa jo alkuunsa.

        Hienoa päättelyä monogimiehen myötäisesti


    • Anonyymi

      ->Puheista teoiksi

    • Anonyymi

      Helpompi vain kuin unohtaa kaikki ylimääräiset

    • Anonyymi

      Ymmärrän ajattelutapaasi mutta kirjoituksesi on kovaa. En ole eroamassa, jos niiin luulet. Miksikö täällä kirjoittelen? Sitä itsekin usein ihmettelen. Yritä n luoda kontaktia ettei tarvitsisi pakoilla. Olisi helpompi olla. Et tee sitä helpoksi. Sinun suoruutesi tuntuu kuin ruoskaniskulta. Et yritä miellyttää. Lopetan taas mutta toivon kuitenkin, että pärjäät. Sinullakaan ei ole helppoa ollut, tiedän sen. tsemppiä meille molemmille!

      • Anonyymi

        Hakataan ja tuhotaan aina vaan. Ei kukaan halua tällaista lukea. Nostat syyttömät ihmiset alustalle ja kirjoittelet heistä eli teet vääryyttä, josta he kärsivät! Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakataan ja tuhotaan aina vaan. Ei kukaan halua tällaista lukea. Nostat syyttömät ihmiset alustalle ja kirjoittelet heistä eli teet vääryyttä, josta he kärsivät! Mieti sitä.

        Moraalisi ei taida yltää sen vertaa korkealle, että eläisit niin kuin muutkin. Jos asemasi tulisi julki, tuskin olisit enää siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalisi ei taida yltää sen vertaa korkealle, että eläisit niin kuin muutkin. Jos asemasi tulisi julki, tuskin olisit enää siinä.

        Minusta tämä selosteesi trollaavalle miehelle on jopa omituisempi kuin alkuperäinen kommentti😬


      • Anonyymi

        Jos olisit J mies jota mietin
        Tietäisit miksi puhe on kuin piiska.
        Sinä olet kuuluut historiani synkän
        puolen
        Minun elämässäni ei vain oo hyvä esim hankkiuduta
        iusioperhekuvioihin ..
        Vaikka miten rakastaisin .En oo turvallinen valinta
        Siinä pitää ajatella muutakin .
        Eikä minusta tunnu hyvälle että mies pyörityää elämääsi yksin .

        Joten kuljen toiseen suuntaan vaikka
        Itkin perääsi yli vuoden

        Oon jo hirviö en kä halua olla hirviö vielä enenpi
        Siks se piiskan sivalus et ymmärät kulkea kauemmaksi.
        Tosin oikea J mies vain innostuisi lisää
        Jonka tiedän hyvinkin ...
        A-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit J mies jota mietin
        Tietäisit miksi puhe on kuin piiska.
        Sinä olet kuuluut historiani synkän
        puolen
        Minun elämässäni ei vain oo hyvä esim hankkiuduta
        iusioperhekuvioihin ..
        Vaikka miten rakastaisin .En oo turvallinen valinta
        Siinä pitää ajatella muutakin .
        Eikä minusta tunnu hyvälle että mies pyörityää elämääsi yksin .

        Joten kuljen toiseen suuntaan vaikka
        Itkin perääsi yli vuoden

        Oon jo hirviö en kä halua olla hirviö vielä enenpi
        Siks se piiskan sivalus et ymmärät kulkea kauemmaksi.
        Tosin oikea J mies vain innostuisi lisää
        Jonka tiedän hyvinkin ...
        A-nainen

        Kuinka monta eri nimikirjainyhdistelmää olet mies jo keksinyt tähän j-saagaan?


    • Anonyymi

      Joskus kävin pitkän ja piinallisen eron läpi, ero kesti ja ihastuinkin matkalla, ja sain lopulta eroni ja asiani kuntoon, nautin elämästä, kunnes hakkasivat minut. Nyt jatkan edelleen elämää, tehdään muutoksia ja tuleva on parempaa. En kadu eroa, koska erosin asioiden ja ihmisten takia, mikään niistä ei muuttunut. Pari vuotta söivät vielä ja hakkasivat ja yrittivät saada taas mukaan siihen ryhmään, missä kärsin ja he hyötyvät. Hakkasivat jo siksisin että yrittivät näyttää ero ei muuta mitään. Sitten ihmisiä kuoli, syitä ei tiedä kukaan, hetkeksi rauhoittuivat sitten jatkoivat ja taas ihmisiä kuolee, syitä ei kukaan tiedä. Jos ihminen haluaa eron koska asiat on huonosti eikä niitä pysty korjaamaan, ihmiset eroavat. En olisi uskonut että eron jälkeen voi olla niin hyvää ja niin vaikeaa, olisin halunnut saada vieläkin enemmän irti hyvässä sinkkuilusta ja muusta, mutta ihastuin kunnolla ehkä jotain syvälliseempääkin, mikä tuo elämään vielä hyvää. Enkä edelleenkään halua sen ryhmän toimintaan mukaan, ja nyt tulee parempi aika, koska ovat hakanneet niin paljon että jos haluavat itse elää niiden on pakko lopettaa. Kaiken kaikkiaan kiusasivat ja piinasivat ja tekivät elämästä helvettiä enemmän ja vähemmän 10 vuotta. Erosta kaikki alkoi ja puhuivat että nyt on meidän vuoro ja alkoivat tuhoamaan ja hakkaamaan ja syömään. Kaikki paha loppuu aikanaan, ja jos elossa pysyy eivät loputtomasti voi sitä tehdä. Tsemppiä sinulle!

    • Anonyymi

      Ei kannata varattuihin sotkeentua

      • Anonyymi

        Aina voi panna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi panna!

        Älä yritä


      • Anonyymi

        Sattumalta taidan tunnistaa hänet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi panna!

        Niin vois ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi panna!

        Suhteissaan varatut kuksii keskenään.


      • Anonyymi

        Täällä yritetään muiden suhde vaikutta! Olen niin innoissani tästä monimutkaisesta keksinnöstäni, etten osa äidinkieli enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yritetään muiden suhde vaikutta! Olen niin innoissani tästä monimutkaisesta keksinnöstäni, etten osa äidinkieli enää

        Ja olipa kerran yksi nimikirjain🥱👍


    • Anonyymi

      Lopeta jo.

      • Anonyymi

        Yritätkö taas startata tässä emojimiehen aloituksessa tätä kulunutta ja erittäin absurdia tarinallisuutta perheen hajottamisesta? Sillä nimellä kulki kerran oikein kurssikin


    • Anonyymi

      Hankkikaa elämä

    • Anonyymi

      Älä eroa minun takiani vaan eroa itsesi takia. On erittäin epätodennäköistä että meille tulee koskaan mitään. Minä tapailen jo muita.

      • Anonyymi

        Ajattelit sitten varoittaa😃Minulla ei ole aikomustakaan erota miehestäni. Helvetti jäätyy ennen kuin minä eroan.


      • Anonyymi

        En tapaile muita vieläkään..
        Mutta en haluasi et mies eroaa minun vuokseni .
        Koska tiedän etten sovi kuvioihin tällä hetkellä.
        (Mullei mitää halua ruveta äitipuoleksi yhdellekään lapselle. Josko joku muu sopii siihen )
        Mietin asiaa vuosien päästä uudelleen
        kun lapset on jo omillaan...
        Jos elämä tuo vielä tilaisuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelit sitten varoittaa😃Minulla ei ole aikomustakaan erota miehestäni. Helvetti jäätyy ennen kuin minä eroan.

        Noin kait kaikki ajattelee mennessään naimisiin,terveet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelit sitten varoittaa😃Minulla ei ole aikomustakaan erota miehestäni. Helvetti jäätyy ennen kuin minä eroan.

        Onpa kiinnostava feikkidialogi mies, taidat selitellä aina näiden naisten puolesta itsellesi miksei homma etene


    • Anonyymi

      Eipä noin itsekeskeinen tyyppi kelpaisi muutenkaan.

    • Anonyymi

      Oikein päätelty. En ala riitoihin puolisosi kanssa. EN en ja en.

    • Anonyymi

      Hyvä monologi.

      • Anonyymi

        Uskotko sinäkin, että mies kirjoittaa nämä kommentit aivan itse itselleen? Onneksi olkoon, olet luultavasti eheyden tiellä


    • Anonyymi

      Monikohan on oikeasti eronnut siksi, että kuvitellut keskustelevansa täällä sen tulevan puolison kanssa. Ymmärrän sen. Kuvittelen itsekin hänet tänne. Mutta kovin isoja ratkaisuja ei pidä sillä perusteella tehdä, että hän kaipaa sinua täällä. Voi olla että erehdyt kuten meistä jokainen varmaan tekee.

    • Anonyymi

      Jos eroatte, erotkaa itsenne vuoksi.

    • Anonyymi

      Ethän jää yksin!

    • Anonyymi

      Minä en ole yksinäinen, minun ympärilläni on pieni piiri. Hyvä niin!

    • Anonyymi

      Jokainen itse tiedostaa, että millainen ihminen kelpaa rinnalle.
      Totta varatusta en tule koskaan kiinnostumaan, sillä se on väärä tie kaikille meille lopulta täällä. Keski-iän ohittaneena naisena en usko, että on mitään järkeä edes yrittää suhdetta ihmiseen, joka todistetusti on väärä valinta.
      Kirjoitat tunteista, pakoilusta j kirjoitat kuin välillämme olisi jotain.
      Sinänsä outo juttu, koska mitään tunteita ei ole koskaan ollut.
      Eikä mitään meitä ole koskaan ollut olemassa.
      Sinkku olen ja sinkkuna pysyn, kunnes asiat muuttuvat.

    • Anonyymi

      Haluaisin elää tätä omaa elämääni, tämä on hyväminulle, tämä riittää jo minulle. En jaksaisi enää puida näitä asioita.
      Myönnän tehneeni virheen mutta en tiedä, miten voisin korvata. Minulla on myös ollut huonoa käytöstä aikaisemminkin. Saisinpa elää elämäni viimeisen kolmanneksen rauhassa. Olisin kyllä hyvin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Puhuisit asiasta ensin ennenkuin päätät mitään ominpäin, aloita sinä se puhuminen, tee sinä se aloite, ei sen tarvi johtaa mihinkään muuhuun kun keskusteluun

    • Anonyymi

      Jos olisin tiennyt sun olevan varattu niin enpä olisi ikipäivänä alkanut yrittää tutustua sen kummemmin.
      Mutta koska en tiennyt, niin ujona vanhanapoikana luulin kiinnostuksessa olevan romantiikkaa.

      Siksi sait sydämen.

      • Anonyymi

        Sivusta.TÄMÄ JUST ON SE MITÄ TOITOTAN TÄÄLLÄ, HYVÄ KUN KERROIT SEN NIIN LYHYESTI JA YTIMEKKÄÄSTI.


        -KIITOS-
        T.n kuka ihastui sinkkumieheen ,kuka taas oli jo ihastunut pitkään avioliitossa olevaan naiseen.Joka paljastu liian myöhään minulle ja sain trauman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.TÄMÄ JUST ON SE MITÄ TOITOTAN TÄÄLLÄ, HYVÄ KUN KERROIT SEN NIIN LYHYESTI JA YTIMEKKÄÄSTI.


        -KIITOS-
        T.n kuka ihastui sinkkumieheen ,kuka taas oli jo ihastunut pitkään avioliitossa olevaan naiseen.Joka paljastu liian myöhään minulle ja sain trauman.

        Mistä tämänkään tarinakokonaisuuden pitäisi mies ja aloittaja kertoa🤔


    • Anonyymi

      Mulle riittää että panet ja maksat.

      • Anonyymi

        Mainos


    • Anonyymi

      Ei tietenkään kelpaa varatut, hyvänen aika.

    • Anonyymi

      Et ole ongelma vaan se räyhääminen on se ongelma jos olisit kiltisti mun seurassa niin viihtyisin

      • Anonyymi

        Eli tämä varattu nainen jota mies esität on laskenut jo viiteen ns?


    • Anonyymi

      Sinäkin olet liian? Suorapuheinen😟

      • Anonyymi

        Niin, olenhan horoskoopiltani totuudentorvi😉


    • Anonyymi

      Voisit olla vähän pehmeämpi, ehkä😊

      • Anonyymi

        Pehmeämpi? Sanallisesti vai muodollisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmeämpi? Sanallisesti vai muodollisesti?

        Minä voin olla pehmeämpi muodollisesti😃


    • Anonyymi

      Minulla on hyvin vakiintunut perhe-elämä vaikka se ei siltä ehkä näytä. On vaikea rikkoa sitä. Lapsilla on kivaa, kun vanhemmat ovat yhdessä.
      Tällainen pohtiminen tuottaa aina välitilaa. Kuinka kauan välitila vielä jatkuu? Mitään päätöksiä ei tehdä, laitetaan vaan pää pensaaseen. Ehdotan, että mietimme kaksi viikkoa, keskustelemmeko. Keskustelemisessa ei ole mitään pahaa. On outoa, että meillä ei ole mitään kontaktia. Se on neuroottista.

    • Anonyymi

      Minulla on hyvin vakiintunut perhe-elämä vaikka se ei siltä ehkä näytä. Miksi rikkoa sitä? Lapset tykkäävät, kun vanhemmat ovat yhdessä.
      Tällainen pohdinta tuottaa aina välitilaa, tässä tapauksessa se on jatkunut todella pitkään. Ehdotan, että mietimme kaksi viikkoa keskustelemmeko. Keskustelemisessa ei ole mitään pahaa. On outoa, että meillä ei ole mitään kontaktia palstan ulkopuolella.

      • Anonyymi

        No miksi mietit, keskustele heti tänään, älä jätä sitä huomiseen


    • Anonyymi

      Kaksi kertaa sama tärkeä viesti, lue se ennenkuin vastaat.

      • Anonyymi

        Laita se yksityisenä, niin ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita se yksityisenä, niin ymmärrän.

        Ei voi olla totta, mene hoitoon. Sivusta


    • Anonyymi

      Nähdäänkö kesällä?

      • Anonyymi

        Jos tahdot nähdä, laita viesti. Olen kyllä valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tahdot nähdä, laita viesti. Olen kyllä valmis.

        Voi ei..mä pelkään…


    • Anonyymi

      Minäkin pelkään.

    • Anonyymi

      Jos tarkoitat todella, niin kerro sähköpostiviestisi loppuosa. Muuta kontaktia minulla ei ole tai olen hukannut🤔

      • Anonyymi

        Meillä on ihan yhteys olemassa. Sitä polkua ei vaan kuljeta, on kasvanut umpeen - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ihan yhteys olemassa. Sitä polkua ei vaan kuljeta, on kasvanut umpeen - ap

        Tiedät hyvin, jos olet hän, että en voi varattuun ottaa yhteyttä. Olisin hölmö. Äitini on sen minulle opettanut, että, jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä.

        Vaikka kuinka olen toivonut, että kulkisit sitä polkua, ei niin ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin, jos olet hän, että en voi varattuun ottaa yhteyttä. Olisin hölmö. Äitini on sen minulle opettanut, että, jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä.

        Vaikka kuinka olen toivonut, että kulkisit sitä polkua, ei niin ole tapahtunut.

        Sinullapa vinhasti vaihtuu tämä kerronnan kulkusuunta miesaloittaja, mutta ei hönöä väkeä kiinnosta pienet aukot tarinoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullapa vinhasti vaihtuu tämä kerronnan kulkusuunta miesaloittaja, mutta ei hönöä väkeä kiinnosta pienet aukot tarinoissa

        Miksi väität, että olen aloittaja ja mies, vaikka vastaan ap:lle, joka on mies -niin päättelen-?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väität, että olen aloittaja ja mies, vaikka vastaan ap:lle, joka on mies -niin päättelen-?

        No koska näissä aloituksissasi on aina vastaavia eiloogisia epäjohdonmukaisuuksia


    • Anonyymi

      Eipä tullut sähköpostiosoitetta ja nyt osaan tätä aina jo odottaakin. On kuitenkin vaikea ymmärtää. En ole niin paha ihminen, että ansaitsisin tällaista. Jos eroan, saanko sittenkään sähköpostiosoitetta. Tällainen toiminta on minulle vierasta enkä halua olla tälläisen toiminnan osana. Olen tavallaan suora ihminen minäkin. Tämä toimintatapa ei sovi minulle.

    • Anonyymi

      Taidamme olla hyvin erilaiset ihmiset kuitenkin. Se on ihan ok. Tätä voi jatkaa loppuelämän, ikuista välitilaa. Ei tarvi päättää mitään. En kaipaa jäähyväisten esittämistä mutta en kaipaa enää rakastan sinua viestejäsi. Niissä ei ole sisältöä. Näkemiin, au revoir.

      • Anonyymi

        Tämä ei koske aloittajaa, en koskaan ole tunnustanut rakkautta häneen. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei koske aloittajaa, en koskaan ole tunnustanut rakkautta häneen. - ap

        Mitä tapahtuu syksyllä? Emme näe kesällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtuu syksyllä? Emme näe kesällä?

        Hän nauttii kesästä ja toivottavasti kohtaa jonkun ihanan ja ehkä korjaa syksyllä satoa. Silloin asiat selkeytyvät osaltani. Nyt olen avautunut liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän nauttii kesästä ja toivottavasti kohtaa jonkun ihanan ja ehkä korjaa syksyllä satoa. Silloin asiat selkeytyvät osaltani. Nyt olen avautunut liikaakin.

        Ehkä, mut en ymmärrä mitään. Joten ei minulle…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän nauttii kesästä ja toivottavasti kohtaa jonkun ihanan ja ehkä korjaa syksyllä satoa. Silloin asiat selkeytyvät osaltani. Nyt olen avautunut liikaakin.

        Eli jätit toisinsanoen haaveileva miesaloittaja takaportin auki kuitenkin, hihhii


    • Anonyymi

      Minulle riittää, että jätät minut rauhaan ja tämä on raja.

      • Anonyymi

        En ole vaivannut häntä mitenkään. Hiljaista on välillämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vaivannut häntä mitenkään. Hiljaista on välillämme.

        Voi se hiljaisuus vaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vaivannut häntä mitenkään. Hiljaista on välillämme.

        Niin et ole vaivannut soittamalla, eikä sinun kannattaisi edes kirjoittaa oikeaa kirjettä hänelle naiselle, koska uskon, että et osaa selittää mitenkään käyttäytymistäsi.
        Nimimerkki: Postimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se hiljaisuus vaivata.

        Jos se vaivaa, voisit sen katkaista helposti viestillä.


      • Anonyymi

        Esiintyvä* jopa minä puhun selvempää suomea kuin autocorrect


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintyvä* jopa minä puhun selvempää suomea kuin autocorrect

        Välillä vaa tuntuu, että honottava tyhmyys ympäröi ja peittää/ehkäisee ymmärrystä


    • Anonyymi

      Jokaisella meillä ihmisillä täytyy olla oikeus elää rauhassa elämä lapsuudesta aikuisuuteen ja vanhukseksi.
      Jos koet olevasi yksinäinen ja kaipaat parisuhdetta itse elämää enemmän?
      Toimit täysin väärin jos luulet, että saat sen mitä haluat yrittäen pakottaa toista ihmistä taipumaan. Sehän on kuin syvää kuoppaa kaivaisi tuolle toiselle ihmiselle hänelle joka ei halua sinua elämäänsä, arkeensa eikä halua jakaa juuri sinun kanssasi elämää. Jos hän kerran sivusi elämääsi jos kerran vähän jutusteli kanssasi, jos tämä kaikki aiheutti sen, että vähän tykästyit häneen?
      Tietäen kuitenkin tämän koko ajan, että hän on liian hyvää ollakseen totta.
      Tiesithän jo silloin ainakin alitajuisesti olevasi vakavasti, parantumattomasti sairas mies. Mutta tiesitkö, että sairas mieskin voi toimia oikein halutessaan?
      Tyydy häneen kuka on rinnallasi tänä päivänä ja jotenkin pystyy sietämään sinua.
      Et tarvitse elämääsi enää uutta naista häntä joka on aivan erilainen nainen kuin nykyisesi. Miksi et voi ymmärtää, että tuo toinen nainen ei rakasta sinua, ei halua kokea kanssasi mitään lemmenyötä, ei sittenkään vaikka olisit vapaa mies.
      Hyväksy nämä muutamat totuuden sanat, niin heti on itselläsi helpompaa elää:
      Hän nainen ei hyväksy polyamorista suhdetta / muiden kanssa parisuhteessa ollessa Oli se sitten avo / avioliitto / noiden väliltä.
      Ei itsekeskeistä selkärangatonta käyttäytymistä.
      Ei hellan ja nyrkin väliin joutumista, eikä määräilyä eikä minkäänlaista painostamista. Ei niin suurta poikkeavuutta mitä kannat ja mikä on tullut jo päivänvaloon. Koska häpeäisi suhteessa aivan liikaa sitä.
      Hyvässä elämässä ei voi siis olla liikaa väkeä.

      • Anonyymi

        Kappalejaoton purkauksesi ei tavoita oikeaa henkilöä täällä, IRL tällaiset viestit.


      • Anonyymi

        "Hän on liian hyvää ollakseen totta" Lol, tuskin se mies sua oikeasti kaipailee. Varmaan vi ttuilee vain jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän on liian hyvää ollakseen totta" Lol, tuskin se mies sua oikeasti kaipailee. Varmaan vi ttuilee vain jostain syystä.

        Onko sinulla yksisarvinen todella näin pieni ja tunkkainen maailma, jossa vertaillaan jotain vakin käipäyksiä trollipalstalla? Etkö saa oikeasti itse sentyyppistä tunnustusta mistään? Se voi johtua esim tästä palstaorientaatiostasi🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappalejaoton purkauksesi ei tavoita oikeaa henkilöä täällä, IRL tällaiset viestit.

        Kuka muka odottaa tällaista selvästi katkeran trollaavan äijän viestiä IRL? Sinulla taitaa olla spinnauksen aiheet vähissä


    • Anonyymi

      Niinpä niin massapostaajamies, harmi kun on tuollainen ylittämätön este

    • Anonyymi

      Jotenkin olemme kyllä erilaiset mutta onneksi meidän ei tarvi sitä miettiä, kun emme ole edes tuttuja. Uskon, että tämä juttu on antanut meille sen verran, kun se on kyennyt antamaan. On lopun alku. Molemmat jatkaa elämäänsä yhtä kokemusta rikkaampana.

      • Anonyymi

        Oletko ihastunut nyt?


    • Anonyymi

      Et todellakaan ole mikään ongelma, eivät ihmisten on ongelmat johdu sinusta❤️

    • Anonyymi

      Hienoa et tiedät milloin ongelmat selvii omalla kohdallasi.
      Voit sitten ottaa yhteyttä syksyllä kun olet viisaampi jos olet vapaa.
      Uskon vain et se ei tule tapahtumaan ja sitä en aio odottaa.
      Eipä sitä tyhjää kannata odottaa. Jos asiat olisi edenneet jo aiemmin, se antaisi mahdollisuuksia tulevasta. Se on mahdollista, mutta ei todennäköistä.
      Siis se et meistä tulisi jotain. Eikä tämä ole sinulle ap.
      Vaan sille kenen kanssa on jo ollut jotain.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat viisaammalla, jos olet hän mies? En ole yhtäkään seko viestiä tänne kirjoittanut. Ainoa asia mistä olen tänne kirjoittanut on ihastumisesta ja ikävästä sinua kohtaan. Itse pidit minua palstalla pitkään, etkä vastannut irl viesteihin tai soittanut numeroon jonka minulta sait. Olin sinulle ilmeisesti jokin hyvä vitsi, joka ei ole ns olemassa. Ja sitten tämä mustamaalaaminen ja satuttaminen tässä samalla muiden sekopäiden ansiosta. Vatvotaan kuinka olisin varattu ja mitä kaikkea muuta ikävää. Eronnut olen viime syksynä ja eksäkin huuli pyöreenä seurannut sivusta tätä palsta pskaa. Kieltänyt että älä mieti sitä äijää.. No olen miettinyt. Ja tänne eksynyt aina vaan. Harmittaa koko tämä ”leikki”. Enkä kyllä pysty ajatellakaan enää mitään.


    • Anonyymi

      Olet hieno mies ja uskon, että sinulle on ottajia. Ehkä vähän ilmaisun pehmeyttä, jos sallit😊. Et ole loukkaava kuitenkaan. Ehkä pientä joustavuutta?!
      Elämä tunkekoon meidän molempien elämään voimalla. Pois palstaelämän tyhjyydestä. Toivon sinulle vilpittömästä hyvää ja itselleni tavallista elämää vailla virheitä enää.

      • Anonyymi

        Menikö miesaloittaja taas vuorosanat vähän väärään paikkaan? Sellaista se on kun kirjoittaa useampaa aloitusta täyteen


    • Anonyymi

      No voi voi iteppä olet toimimattoman parisuhteen itelles valinnu itse olet myöskin osa syy suhteesi toimimattomuuteen

    • Anonyymi

      Täällä tuntuu olevan paljon moraalisesti monia muita ihmisiä paremmin ajattelevia ja toimivia. On hieno, että varattujen kanssa ei aleta mihinkään, että ajatellaan ennen kaikkea varatun kumppania. Silloin ei tietenkään missään nimessä myöskään panna varatun kanssa, sillä tämä jos mikä satuttaa sitä varatun kumppania (jolle siis toivottiin parasta) ja tietty se voi myös satuttaa varattuakin, jos tämä on vaikka tykästynyt siihen toiseen. Uskon, että monet varatut ihastuksissaan kokevat tunnontuskia vaikka nykyaika tuntuu olevan pelkkää suhteesta toiseen lentämistä. Onko muuten se varattu, johon sinkku on ihastunut niin semmoinen koko ajan suhdetta vaihtava vai voisko se sinkku jopa olla tuon suhteen epäluotettavampi. Lisäksi joku tuolla oikein toitotti, että varattu senkus eroaa, hän voi olla jonkun toisen kanssa jo. Jos teillä oikeasti on suuria ja rakkaudellisia tunteita, niin ei ajatuksenjuoksu kyllä tuolla tavoin mene. Kauhean tuomitseva ja syyttelevät meininki täällä ja vielä nykyajan tilanteessa ihmetyttää minua jo melko vanhaa ja elämää nähnyttä ihmistä. Lähtökohtaisestihan asiat kantsii hoitaa kivasti ja muita huomioiden, mutta elämä ei vaan aina oo niin suoraviivaista.

      • Anonyymi

        Just näin. Mutta täällä kirjoittaakin ihmisiä joilla ei mitään kokemusta ja siksi moralisoidaan.


      • Anonyymi

        "Lisäksi joku tuolla oikein toitotti, että varattu senkus eroaa, hän voi olla jonkun toisen kanssa jo. Jos teillä oikeasti on suuria ja rakkaudellisia tunteita, niin ei ajatuksenjuoksu kyllä tuolla tavoin mene."

        Kyllä se todellakin menee noin, vaikka olisi millaisua tunteita tahansa. Itsensä kanssa pitää pystyä elämään loppun ikäänsä ja sitä ei kannata vaikeuttaa toiminalka vastoin itseään. Tunteet varattuun kuoletetaan ja siirretään syrjään. Varattua ei mietitä, eikä pohdita ja se siitä. Tunteet kyllä kuolevat aikanaan tai vähintään laimentuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lisäksi joku tuolla oikein toitotti, että varattu senkus eroaa, hän voi olla jonkun toisen kanssa jo. Jos teillä oikeasti on suuria ja rakkaudellisia tunteita, niin ei ajatuksenjuoksu kyllä tuolla tavoin mene."

        Kyllä se todellakin menee noin, vaikka olisi millaisua tunteita tahansa. Itsensä kanssa pitää pystyä elämään loppun ikäänsä ja sitä ei kannata vaikeuttaa toiminalka vastoin itseään. Tunteet varattuun kuoletetaan ja siirretään syrjään. Varattua ei mietitä, eikä pohdita ja se siitä. Tunteet kyllä kuolevat aikanaan tai vähintään laimentuvat.

        Ai niin ja tuo ei ole millään tasolla moralisoimista. Se on miten minä toimin. Muut toimivat miten itse parhaaksi näkevät. Se, että kerron miten ITSE toimin, ei ota lainkaan kantaa muiden tekemisiin. Jos kerron syöväni itse vain ruisleipää, niin ei se ole kannanotto heitä vastaan, jotka syövät muunkinlaista leipää. Tai jos itse syön vain kasvisruokaa ja vaikka oman valintani syy olisi eettinen, niin ei yksin sen ilmituominen moralisoi ketään, joka syö myös lihaa.

        Moralisoiminen on saarnaamista ja paasaamista, omie arvojen tai periaatteiden painostamista muille. Moralisoinnin tarkoitus on saadaan muut tuntemaan syyllisyyttä. Sen tarkoitus ei ole opettaa edes eettisiä periaatteita, saati sitten vain kertoa omista valinnoistaan. Jos kokee muiden ihmisten kiihkottoman kerronnan siitä, miten he itse toimivat, moralisoinniksi, niin silloin kannattaa miettiä, että onko se oma toiminta sittenkin vastoin niitä omia periaatteita, onko oman itsen ja omien valintojensa kanssa eläminen siitä syystä hankalaa ja siksikö toisen ihmisen kertomus erilaisesta toiminnasta ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lisäksi joku tuolla oikein toitotti, että varattu senkus eroaa, hän voi olla jonkun toisen kanssa jo. Jos teillä oikeasti on suuria ja rakkaudellisia tunteita, niin ei ajatuksenjuoksu kyllä tuolla tavoin mene."

        Kyllä se todellakin menee noin, vaikka olisi millaisua tunteita tahansa. Itsensä kanssa pitää pystyä elämään loppun ikäänsä ja sitä ei kannata vaikeuttaa toiminalka vastoin itseään. Tunteet varattuun kuoletetaan ja siirretään syrjään. Varattua ei mietitä, eikä pohdita ja se siitä. Tunteet kyllä kuolevat aikanaan tai vähintään laimentuvat.

        Et oikeasti tiedä mitä kirjoitat tai oikeammin sanottuna sinulla ei ole ollut todellisia rakkauden tai vahvoja ihastumisen tunteita toiseen siis siihen varattuun, sillä jos vahvoja tunteita olis niin tottakai mielummin haluaisit sen kuin jonkun muun. Toki en tarkoita, että ketään pitäisi turhaan odottamaan jäädä, mutta kun noista asioista puhutte, niin silloinhan tiedätte onko tunteet molemminpuolisia ja kannattaako ees odottaa. Enkä nyt puhu seläntakana vehtaamisesta. Mutta täällä taitaa kommentoijissa olla paljon niitä puhumattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti tiedä mitä kirjoitat tai oikeammin sanottuna sinulla ei ole ollut todellisia rakkauden tai vahvoja ihastumisen tunteita toiseen siis siihen varattuun, sillä jos vahvoja tunteita olis niin tottakai mielummin haluaisit sen kuin jonkun muun. Toki en tarkoita, että ketään pitäisi turhaan odottamaan jäädä, mutta kun noista asioista puhutte, niin silloinhan tiedätte onko tunteet molemminpuolisia ja kannattaako ees odottaa. Enkä nyt puhu seläntakana vehtaamisesta. Mutta täällä taitaa kommentoijissa olla paljon niitä puhumattomia.

        Sinä nyt et selvästikään tiedä mistä puhut. Sekoitat pakkomielteet ja itsekontrollin puutteen rakkauteen ja ihastumiseen. Osa ihmisistä ei ole aivovammaisia mielipuolia rakastuneinakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti tiedä mitä kirjoitat tai oikeammin sanottuna sinulla ei ole ollut todellisia rakkauden tai vahvoja ihastumisen tunteita toiseen siis siihen varattuun, sillä jos vahvoja tunteita olis niin tottakai mielummin haluaisit sen kuin jonkun muun. Toki en tarkoita, että ketään pitäisi turhaan odottamaan jäädä, mutta kun noista asioista puhutte, niin silloinhan tiedätte onko tunteet molemminpuolisia ja kannattaako ees odottaa. Enkä nyt puhu seläntakana vehtaamisesta. Mutta täällä taitaa kommentoijissa olla paljon niitä puhumattomia.

        Se, jos sinä olet rakastuneena ajattelukyvytön ja kyvytön tekemään järkeen perustuvia päätöksiä ( olla etenemättä en rakkautesi kanssa)ei tarkoita, etteivätkö monet muut siihen kykenisi. Rakkaus, voimakkainkin sellainen haaltuu ajan kanssa, kun sitä ei ruokita. Kaikki rakkaus muuttaa aina ajan kanssa muotoaan, vaikka ei koskaan täysin katoaisi. Ihminen, joka ei tuota tiedä, ei selvästikään ole koskaan aidosti rakastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti tiedä mitä kirjoitat tai oikeammin sanottuna sinulla ei ole ollut todellisia rakkauden tai vahvoja ihastumisen tunteita toiseen siis siihen varattuun, sillä jos vahvoja tunteita olis niin tottakai mielummin haluaisit sen kuin jonkun muun. Toki en tarkoita, että ketään pitäisi turhaan odottamaan jäädä, mutta kun noista asioista puhutte, niin silloinhan tiedätte onko tunteet molemminpuolisia ja kannattaako ees odottaa. Enkä nyt puhu seläntakana vehtaamisesta. Mutta täällä taitaa kommentoijissa olla paljon niitä puhumattomia.

        Aito ja oikea rakkaus osaa myös astua pois ja päästää irti, jos tietää vain vaikeuttavansa tilannetta, mutta pakkomielteinen ei tuota osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti tiedä mitä kirjoitat tai oikeammin sanottuna sinulla ei ole ollut todellisia rakkauden tai vahvoja ihastumisen tunteita toiseen siis siihen varattuun, sillä jos vahvoja tunteita olis niin tottakai mielummin haluaisit sen kuin jonkun muun. Toki en tarkoita, että ketään pitäisi turhaan odottamaan jäädä, mutta kun noista asioista puhutte, niin silloinhan tiedätte onko tunteet molemminpuolisia ja kannattaako ees odottaa. Enkä nyt puhu seläntakana vehtaamisesta. Mutta täällä taitaa kommentoijissa olla paljon niitä puhumattomia.

        Hieman erikoista päättelyä. Rakastuminen on toki pakkomielteinen tunne, mutta ei pakkomielteisyyden määrä ole mitenkään sidoksissa tunteen aitouteen tai syvyyteen. Siinä on kysymys enemmän ihmisen persoonasta ja siitä minkä verran hän kykenee kontrolloimaan tunteitaan. Tuo taas ei ole suoraan positiivista eikä negatiivista, vaan pelkkä ominaisuus. Kunhan tunnekontrolli riittää siihen, että kykenee elämään yhteiskunnassa muiden kanssa, niin kaikki ok, mutta ei ole ihan tervettä ajattelua olettaa, että jis itse tunnen näin, niin kaikki muutkin tuntevat täysin samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito ja oikea rakkaus osaa myös astua pois ja päästää irti, jos tietää vain vaikeuttavansa tilannetta, mutta pakkomielteinen ei tuota osaa.

        Tottakai aito rakkaus osaa väistyä pois, jos toinen ei ole sinuun rakastunut tai ei halua elämäntilannettaan muuttaa, mutta enhän mä sitä tarkoittanut. Mitäpä jos luet viestini tosta vielä uudelleen ja yrität ymmärtää mitä koitan sanoa. Jopa avaan siinä sitä. Jos et ymmärrä niin ilmaise se tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai aito rakkaus osaa väistyä pois, jos toinen ei ole sinuun rakastunut tai ei halua elämäntilannettaan muuttaa, mutta enhän mä sitä tarkoittanut. Mitäpä jos luet viestini tosta vielä uudelleen ja yrität ymmärtää mitä koitan sanoa. Jopa avaan siinä sitä. Jos et ymmärrä niin ilmaise se tässä.

        Ei, vaan myös jos kokee tilanteen aiheuttavan turhia vaikeuksia. Täysin yhdentekevää, vaikka olisikin molemminpuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai aito rakkaus osaa väistyä pois, jos toinen ei ole sinuun rakastunut tai ei halua elämäntilannettaan muuttaa, mutta enhän mä sitä tarkoittanut. Mitäpä jos luet viestini tosta vielä uudelleen ja yrität ymmärtää mitä koitan sanoa. Jopa avaan siinä sitä. Jos et ymmärrä niin ilmaise se tässä.

        Ongelma on pikemmin nyt siinä, että sinä itse et tajunnut mitä sinulle vastattiin ja keksit siihen mukaan väitteen, että rakkaus ei olisi molemminpuolista tai, että toinen ei haluaisi tilannetta muuttaa. Rakkaus voi olla molemminpuolista ja toinen voi haluta erota ja silti voi olla paljon järkevämpää antaa asian olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on pikemmin nyt siinä, että sinä itse et tajunnut mitä sinulle vastattiin ja keksit siihen mukaan väitteen, että rakkaus ei olisi molemminpuolista tai, että toinen ei haluaisi tilannetta muuttaa. Rakkaus voi olla molemminpuolista ja toinen voi haluta erota ja silti voi olla paljon järkevämpää antaa asian olla.

        Ihan sivusta kommentoin... Järkevämpää antaa olla??? Oletko ikinä ollut sysipaskassa suhteessa? Tai yleensä suhteessa?? Jokaisella on mielipide asioihin ja moralisointi on niin helvetin helppoa internetissä, mutta kyllä se on kuule niin että ihminen ei rakastu toiseen jos on onnellinen nykyisellään ja kuule voi olla aika helvetin huono olla, mutta se uusi rakkaus pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta kommentoin... Järkevämpää antaa olla??? Oletko ikinä ollut sysipaskassa suhteessa? Tai yleensä suhteessa?? Jokaisella on mielipide asioihin ja moralisointi on niin helvetin helppoa internetissä, mutta kyllä se on kuule niin että ihminen ei rakastu toiseen jos on onnellinen nykyisellään ja kuule voi olla aika helvetin huono olla, mutta se uusi rakkaus pelastaa.

        Olen ollut ja sellaisesta "sysipaskasta parisuhteesta" erotaan, koska ei haluta enää olla siinä parisuhteessa. Älä sinä sitten moralisoi. Minä en ole moralisoinut ketjussa vielä kertaakaan. Minä toimin tietyllä tavalla ja kerron sen. Muut tehköön miten tahtovat. Varattu on varattu ja vaikka kuinka rakastuisin, niin en sellaiseen paskafarssiin käsiäni sotke. Hoitakoon eronsa ensin ja katsotaan sitten. Jos olisin itse se varattu osapuoli, niin en ole niin julma, että sallisin toisen joutua mukasn siihen eroprosessiin. Entisestä kunnialla eroon ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta kommentoin... Järkevämpää antaa olla??? Oletko ikinä ollut sysipaskassa suhteessa? Tai yleensä suhteessa?? Jokaisella on mielipide asioihin ja moralisointi on niin helvetin helppoa internetissä, mutta kyllä se on kuule niin että ihminen ei rakastu toiseen jos on onnellinen nykyisellään ja kuule voi olla aika helvetin huono olla, mutta se uusi rakkaus pelastaa.

        Uusi rakkaus vain lisää sotkua ja heikentää tilannetta.


    • Anonyymi

      Kuka nyt varattua yrittää lähennellä?? Tekisitkö niin itse

      • Anonyymi

        Varatut ovat rakastuneet keskenään maailman sivu ja loppupeleissä huonot suhteet ovat päättyneet ja tilalle on tullut onni kaikille.


      • Anonyymi

        Mene ihmeessä esim umpimähkään laulamaan serenadia sillä perusteella mitä mies provoilee netissä. Demonstraatio miten keskustelupalstaan ei ainakaan tulisi suhtautua


    • Anonyymi

      Jätä jo rauhaan, tätä on jatkunut 20 vuotta. Pitääkö lakata olemasta,

      • Anonyymi

        20 vuotta jo satujen sedällä sama himokas naapuri, hienoa kuvitusta aloittajamies


    • Anonyymi

      Hemmteltu en kyllä ole ollut. Äärimmäisen yksinäinen lapsi, joka heijasi kolmekymmentä ensimmistä vuotta.

    • Anonyymi

      En halua sinua, mene pois.

    • Anonyymi

      En halua sinua, mene pois

    • Anonyymi

      Itse olen mies. Olen ollut yksin toisten ihmisten sooloilun takia koko ikäni ja ikää on kuitenkin yli 50v.

      reilu 30v sitten omaikäinen nuori nainen tai tyttö tuli parin viikon tietoisuuden, ei tuttavuuden jälkeen viereeni ja sanoi, että voisi olla kanssani. Omat ongelmat ei vielkä olleet räjähtäneet käsiin, mutta päätin armahtaa hänet ja väistellä irti. Kolmen kuukauden ajan hän yritti väsyyttää minua, eli oli kaiketi tosissaan kuten hänen tyttökaverinsa sanoi minulle. No, oli siinä asioiitakin jotka olisi pitänyt ottaa huomioon.

      Reilun viiden vuoden päästä tutustuin ihmisen joka oli varattu. Hän kutsui minut kylään ja tiesin kokoajan, että olen hänen ja hänen avopuolisonsa alueella. Hän oli ollut yksin pari kuukautta, kun mies oli kesälaitumilla.

      Me päädyimme hänen aloitteestaan aktiin.

      Mä ymmärrän ja en ymmärrä miksi joku ihminen tekee niinkuin tekee!

    • Anonyymi

      Olet niin känkkäränkkä en sellaista jaksa voisit jutella minulle nätistikkin

      • Anonyymi

        Oletko mies vaihtanut ikinä sanaakaan tämän naapurin rouvan kanssa ketä esität aloituksessasi?😂


    • Anonyymi

      En arvosta jos joku eroaa vain minun takia, vaan jos ei todellakaan enää halua olla sen toisen kanssa.
      En ole koskaan ollut ihmisen kanssa joka on jo suhteessa, enkä tule olemaankaan. Silloin kun seurustelen, olen rehellinen ja uskollinen sille jonka kanssa olen suhteessa piste!

      • Anonyymi

        Ihmiselle voi tapahtua mitä vaan. Ne omat päätökset eivät paina silloin, kun vahvempi voima pistää kaiken mullin mallin. Sinä et nähtävästi ole kokenut mitään sellaista, mutta turha vannoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiselle voi tapahtua mitä vaan. Ne omat päätökset eivät paina silloin, kun vahvempi voima pistää kaiken mullin mallin. Sinä et nähtävästi ole kokenut mitään sellaista, mutta turha vannoa mitään.

        Hän on vesimies, täynnä itseään. Ei hän ymmärrä. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiselle voi tapahtua mitä vaan. Ne omat päätökset eivät paina silloin, kun vahvempi voima pistää kaiken mullin mallin. Sinä et nähtävästi ole kokenut mitään sellaista, mutta turha vannoa mitään.

        Olen ollut ihastunut varattuun myös, mutta en yhtä heikko kuin muut siinä mielessä että menisin sotkemaan toisten väliin! Hän saa olla valitsemallaan tiellä ilman minua.
        Siksi ei iske nuo kommentit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on vesimies, täynnä itseään. Ei hän ymmärrä. - sivusta

        Vesimies ajattelee ensin. Se on meissä erona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesimies ajattelee ensin. Se on meissä erona.

        Vesimies on tunnekylmä, oman edun tavoittelija. Rakastaa itseään ja vapauttaan. Tulee paremmin toimeen alienin kanssa kuin ihmisen, koska kulkee minä, minä pilvissä koko ajan. Ei välitä muista, ei muiden asioista eikä tunteista. Jos hänen kanssa keskustelee hän ei ole läsnä, vaan miettii muita asioita, ja haukottelee sisäänpäin. Vesimies on vaan vaikein, ilkein ihan vaan sillä, että ignooraa muut vähäpätöisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut ihastunut varattuun myös, mutta en yhtä heikko kuin muut siinä mielessä että menisin sotkemaan toisten väliin! Hän saa olla valitsemallaan tiellä ilman minua.
        Siksi ei iske nuo kommentit.

        Mää niin toivon itse ihastuvanu varattuun ja näytän mallia miten uskalletaan mennä siihen tunnustaan se irl varsinkin jos oltais samanikäiset tai mies vanhempi.
        Katsokaa ei ne eroaisi jos olisi hyvä liitto .Toivottaisi mies minulle hyvää jatkoa ja pahoittelisi ettei ole tunteita minua kohtaan..Näin toimii aikuinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää niin toivon itse ihastuvanu varattuun ja näytän mallia miten uskalletaan mennä siihen tunnustaan se irl varsinkin jos oltais samanikäiset tai mies vanhempi.
        Katsokaa ei ne eroaisi jos olisi hyvä liitto .Toivottaisi mies minulle hyvää jatkoa ja pahoittelisi ettei ole tunteita minua kohtaan..Näin toimii aikuinen .

        Jatkan.Kaikku muu on joko tekosyytä tai kiusantekoa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut ihastunut varattuun myös, mutta en yhtä heikko kuin muut siinä mielessä että menisin sotkemaan toisten väliin! Hän saa olla valitsemallaan tiellä ilman minua.
        Siksi ei iske nuo kommentit.

        Mitäs jos varattu on se joka alunperin näyttää vihreää valoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesimies on tunnekylmä, oman edun tavoittelija. Rakastaa itseään ja vapauttaan. Tulee paremmin toimeen alienin kanssa kuin ihmisen, koska kulkee minä, minä pilvissä koko ajan. Ei välitä muista, ei muiden asioista eikä tunteista. Jos hänen kanssa keskustelee hän ei ole läsnä, vaan miettii muita asioita, ja haukottelee sisäänpäin. Vesimies on vaan vaikein, ilkein ihan vaan sillä, että ignooraa muut vähäpätöisinä.

        Riippuu paljolti onko keskustelukumppani kiinnostava vai tyhjäpää!
        Me ei teeskennellä.
        Eikä nuoleskella.
        Oma etu ei ole mielistelyä ja takanapäin puhumista. Niinkuin nykyään näillä tyhjän jauhajilla.
        Inhotaan valehtelua ja tekopyhiä ihmisiä!
        Koita vaan pysyä kaukana meistä, siinä omassa fantasiamaassasi. Emme kaipaa laistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos varattu on se joka alunperin näyttää vihreää valoa?

        Silloin hän haluaa sinut jotta olisi onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin hän haluaa sinut jotta olisi onnellinen.

        Ja tietysti olette onnelliset yhdessä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää niin toivon itse ihastuvanu varattuun ja näytän mallia miten uskalletaan mennä siihen tunnustaan se irl varsinkin jos oltais samanikäiset tai mies vanhempi.
        Katsokaa ei ne eroaisi jos olisi hyvä liitto .Toivottaisi mies minulle hyvää jatkoa ja pahoittelisi ettei ole tunteita minua kohtaan..Näin toimii aikuinen .

        Tuo on totta. Ei kukaan eroa tai ole eronnut jos nykyinen suhde toimii. Ihmiset ovat liian kauan vankeina onnettomina kämppiksinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää niin toivon itse ihastuvanu varattuun ja näytän mallia miten uskalletaan mennä siihen tunnustaan se irl varsinkin jos oltais samanikäiset tai mies vanhempi.
        Katsokaa ei ne eroaisi jos olisi hyvä liitto .Toivottaisi mies minulle hyvää jatkoa ja pahoittelisi ettei ole tunteita minua kohtaan..Näin toimii aikuinen .

        Tässä selosteessasi ei ole yksin kirjoitteva miesaloittaja kovinkaan paljo järkeä


    • Anonyymi

      Tullaanko vaan jotenkin toimeen. Ei olla toisillemme sopivia mutta olllaan toisillemme mukavia. Ei puututa toistemme elämään estämisellä ym. Elää ja antaa elää. Ei se voi olla ylivoimaista. Meille molemmille seesteisiä aikoja toivoen. Johan tässä on väännetty.

    • Anonyymi

      Vieläkö tämäkin naapurin varatuista rouvista haaveilevan äijän kertomus pyörii höhliä varten?

      • Anonyymi

        Vielä ja uusimmat kommentit syynätään epätoivon siintämänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ja uusimmat kommentit syynätään epätoivon siintämänä

        Paha pakkomielle ihmiseen riittää aivojen mätänemiseen nääs


    • Anonyymi

      Minulla ei ole, ainakaan tietääkseni, tunteita sinua kohtaan. Ihastusta oli. Minä toivotan sinulle hyvää matkaa. Toivottavasti et muistele pahalla. Voin tämän myös irl sanoa, jos olisi mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Tietääkseni? Etkö hallitse itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni? Etkö hallitse itseäsi?

        Ikään kuin et hallitse itseäsi. Demonit ohjaavat sunua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikään kuin et hallitse itseäsi. Demonit ohjaavat sunua?

        Näitä asioita pitää miettiä ja päästä demoneista eroon.


    • Anonyymi

      Etkä Sinä Minulle joten tasapuolista kuin Dingo-yhtyeen laulu: Sinä ja Minä.

    • Anonyymi

      Eroaminen ei olisi turhaa, sillä tahdon vain sinut, en ketään muuta. En nyt, enkä tulevaisuudessa. Olen kertonut jo vaikka kuinka monta kertaa, ettei kukaan toinen saa mua tuntemaan samoin. Tiedän sen, koska sellaista mitä koin ei voi kokea kahta kertaa, joten tiedän, ettei tilanne syksyllä ole mitenkään muuttunut.
      Sinkku olen ollut ikuisuuden, ei se saa minua menemään minnekään. Toivon todella selkeyttä tähän, sillä tämä epätietoisuus on hirveää kärsimystä ja toivon todella, ettet leiki tunteillani.

      • Anonyymi

        Minäkin haluan vain sinut. Se mitä tunnen on enemmän kuin mitään milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan vain sinut. Se mitä tunnen on enemmän kuin mitään milloinkaan.

        Oi

        Ootko onneni

        Moi Onni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan vain sinut. Se mitä tunnen on enemmän kuin mitään milloinkaan.

        Miten tästä voisimme nyt edetä, kun olemme molemmat vähän arkoja? Onko sinulla ehdotusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi

        Ootko onneni

        Moi Onni

        Miksi sotkeudut ja aivan ulkopuolisena haluat sotkea?


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe