Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

Anonyymi-ap

Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?

74

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se välitä. Haluaa elää tyhjyydessä. Vuodesta toiseen. Tyhjän saa pyytämättäkin.
      Kaipa menen eteenpäin..

      • Anonyymi

        No sinä menet eteenpäin tekemällä eron. et odottamalla.


    • Anonyymi

      Ei ole miestä usko jo

      • Anonyymi

        Kyllä vain siellä nurkkajuurissa joku on käpsehtinyt. Turha tehdä sitä tyhjäksi kun tätä valoakin riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain siellä nurkkajuurissa joku on käpsehtinyt. Turha tehdä sitä tyhjäksi kun tätä valoakin riittää.

        Ei ole nurkissa miestä. Älä edes aloita.


      • Anonyymi

        Täällä olis yksi, vapaa


    • Anonyymi

      Vapaa suhde niin ei tuumaa mitään

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei se välittäisi vaikka ottaisitkin

    • Anonyymi

      Hänellä on oma jo. Paljoa painaisi hänen mielenmaisemaa.

    • Anonyymi

      Se on ex. Kaveri kuitenkin edelleen.

    • Anonyymi

      Hän on henkisesti poikanen ja minä voisin olla hänen äitinsä vaikka lähes samanikäisiä 40 vja 42v ...rohkeat elää muut vikisee...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt menet väärään. Hänen nimensä on Jeesus

        Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.

        T. minen ole, enkä tule

        Ikuisesti.

        https://m.youtube.com/watch?v=PnngnWjwtdM

        Enpä Jeesusta matki. Hänhän ratsasti tiineellä aasintammalla.


    • Anonyymi

      Onko sillä lopulta mitään merkitystä. Kunnioitan häntä, mutta romanttisesti ajateltuna siinä ei ole mitään. En ole koskaan pettänyt enkä halua tehdä sitä nytkään. En tiedä onko tässä meidän kotileikissä enää mitään järkeä. Ei mahduta enää edes samalle sohvalle.

      • Anonyymi

        Tää on stalkkausta. Kaikki tiedonjyväset kerätään ja kuulostellaan sopiiko johonkin tuttuun ja opus on valmis📇📘.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on stalkkausta. Kaikki tiedonjyväset kerätään ja kuulostellaan sopiiko johonkin tuttuun ja opus on valmis📇📘.

        Sopii kerätä, voisin olla roolissa 45v, puolipyöreä, viiden lapsen äityli, jolla on emätin valahtanut pihalle. Jatkanko vielä. Saat hyvän tarinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kerätä, voisin olla roolissa 45v, puolipyöreä, viiden lapsen äityli, jolla on emätin valahtanut pihalle. Jatkanko vielä. Saat hyvän tarinan.

        Eikä sakaan totta!


    • Anonyymi

      Hetkeäkään miettimättä vaihtaisin hänet sinuun.

    • Anonyymi

      Tuskin aloitus oli minulle, mutta jos olisi.. Niin tilannehan on se, että minä itse päätän omasta tulevaisuudestani enkä minä siihen miehen mielipidettä tai lupaa tarvitse. Ja osaahan hän jo nytkin itse ruokansa laittaa ja pyykkinsä pestä.

    • Anonyymi

      Kyllä ne yhteiset asiat kuten lapset, eläimet ja talo pitää yhdessä. Puhumattakaan yhteiset rahat ja velat. Siinä ansassa karille ajettuaan kituu.

      • Anonyymi

        Järjen veit ja minusta orjan teit🎼🎶🎙


    • Anonyymi

      Mutta mitähän vaimosi siihen sanoisi?

      • Anonyymi

        Hänellä Olivia olemattomalla ei ole poikkipuolista sanaa mihinkään asiaan.


    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna, se voisi olla vaarallista, ainakin sinulle, ehkä meille molemmille.

      • Anonyymi

        Sinun kannattaa varmaan erota ilman kolmansia osapuolia.


      • Anonyymi

        Heti pyssyt takavarikkoon tuollaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti pyssyt takavarikkoon tuollaisilta.

        Milläs niitä löytää ja takavarikoi, laittomia mutkia?

        Ei mun mies ole pelottava tai vaarallinen, paitsi suuttuessaan. Onneksi sitä tapahtuu harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs niitä löytää ja takavarikoi, laittomia mutkia?

        Ei mun mies ole pelottava tai vaarallinen, paitsi suuttuessaan. Onneksi sitä tapahtuu harvoin.

        Niitäkin löytyy. Itsepä olet ristisi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitäkin löytyy. Itsepä olet ristisi valinnut.

        Ei sun tarvitse yhtään empatiseerata, mä vain vastasin aloittajan kysymykseen. Fair warning ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvitse yhtään empatiseerata, mä vain vastasin aloittajan kysymykseen. Fair warning ja sitä rataa.

        No joo spurku juttuihin jos sekoilet se sinun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo spurku juttuihin jos sekoilet se sinun juttu.

        :D Ei taida spurguilla olla tähän varaa, vaikka sosiaalietuuksia aina julkisuudessa kadehditaankin. Mutta ymmärrän jos haluat ajatella että on oikein ja reilua että yhteiskunnalla olisi jokin luonnollinen monopoli väkivaltaan.


    • Anonyymi

      Varmaan sanois että et ota.

      • Anonyymi

        Tossunalla olet, parempi taivasalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossunalla olet, parempi taivasalla.

        Palstamiehen kanssa varmasti taivasalle joutuisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstamiehen kanssa varmasti taivasalle joutuisikin.

        Eihän sitä koskaan voi tietää millä oksalla se piru istuu. Miksi sitten täältä seuraa haet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä koskaan voi tietää millä oksalla se piru istuu. Miksi sitten täältä seuraa haet?

        En hae seuraa. Tämä on keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hae seuraa. Tämä on keskustelupalsta.

        Ikävöintipalsta tämä. Ketä ikävöit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöintipalsta tämä. Ketä ikävöit?

        Jörgeniä? Katosi maailman tuuliin. Tunnetko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jörgeniä? Katosi maailman tuuliin. Tunnetko?

        Taidat olla erikoisuudentavoittelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla erikoisuudentavoittelija.

        Taidat olla tyhjän lätisijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tyhjän lätisijä?

        Sinulla taisi tarinat jo loppua alkuunsa, Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taisi tarinat jo loppua alkuunsa, Otan osaa.

        Mitkä tarinat en ole mitään tarinoita kertonut? Mitä nyt satuja lukenut. Kerropa kerrankin joku tarina omasta elämästäsi? Kerro jotain itsestäsikin äläkä vaan utsi muiden asioita. Minkälaista on olla sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä tarinat en ole mitään tarinoita kertonut? Mitä nyt satuja lukenut. Kerropa kerrankin joku tarina omasta elämästäsi? Kerro jotain itsestäsikin äläkä vaan utsi muiden asioita. Minkälaista on olla sinä?

        Minä olen omillani oleva aikamies ja ihan kaikki kohdillaan. Oma on tupa, lupa mutta se kumppari vain puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen omillani oleva aikamies ja ihan kaikki kohdillaan. Oma on tupa, lupa mutta se kumppari vain puuttuu.

        Miksi et mene deittisivuille? Ei sulle täältä seuraa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene deittisivuille? Ei sulle täältä seuraa löydy.

        Ei varmaankaan ja se toki tiedän. Elämässäni ihan kaikki malissaan eikä paremmasta väliä. Iltaisin yksikseni täällä mietin vain jotta voisikohan se kaksin illan somemmin viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan ja se toki tiedän. Elämässäni ihan kaikki malissaan eikä paremmasta väliä. Iltaisin yksikseni täällä mietin vain jotta voisikohan se kaksin illan somemmin viettää.

        Sellaista se on. Sitten sun pitää etsiä joku jonka kanssa haluat sitä viettää tai tyytyä haaveiluun. Älä joudu sitten tossun alle.


    • Anonyymi

      Eksäni on kysellyt vain että miksi emme ole vielä nähneet. Ja meinasi pudota tuolilta kun kerroin että emme ole puhuneet edes puhelimessa. Että semmosta.

    • Anonyymi

      Se että kyselet täällä ei kuulosta siltä että toimisit "hetkeäkään miettimättä". :)

      • Anonyymi

        Tämä on hyvin pitkän harkinnan tulos. Siksi ei mietintäaikaa tarvitse. Oikeastaan tämä ajatus oli jo ihan alussa, mutta aloit konstailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin pitkän harkinnan tulos. Siksi ei mietintäaikaa tarvitse. Oikeastaan tämä ajatus oli jo ihan alussa, mutta aloit konstailemaan.

        Ketjun alustako?
        Ihan turha syyttää minua, minä en ole konstaillut mitään, kommentoinutkin vain kerran. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin pitkän harkinnan tulos. Siksi ei mietintäaikaa tarvitse. Oikeastaan tämä ajatus oli jo ihan alussa, mutta aloit konstailemaan.

        Mitenkä olen konstaillut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä olen konstaillut?

        Hei hei, eipä olla noin uteliaita! En minäkään kysynyt että mitä aloittajan salaperäinen vihjailu tarkoittaa, enkä suotta ota itseeni tai etenkään myönnä yhtään mitään, aloittajalla on tässä kyllä tilaisuus avautua enemmän, jos kokee sen tarpeelliseksi. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hei, eipä olla noin uteliaita! En minäkään kysynyt että mitä aloittajan salaperäinen vihjailu tarkoittaa, enkä suotta ota itseeni tai etenkään myönnä yhtään mitään, aloittajalla on tässä kyllä tilaisuus avautua enemmän, jos kokee sen tarpeelliseksi. 😇

        Tarve vain olla utelias?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hei, eipä olla noin uteliaita! En minäkään kysynyt että mitä aloittajan salaperäinen vihjailu tarkoittaa, enkä suotta ota itseeni tai etenkään myönnä yhtään mitään, aloittajalla on tässä kyllä tilaisuus avautua enemmän, jos kokee sen tarpeelliseksi. 😇

        Fiksu kommentti näille sivuille.


      • Anonyymi

        Jos asiat selviä miettimättä.


    • Anonyymi

      Eipä sitä tarvitsisi hänelle kertoa. Oma asiani.

    • Anonyymi

      Jos aamulla toteuttaisit, niin hän tuskin edes huomaisi katoamistani, vasta kuin illalla kun ruoka ei olisi pöydässä..

    • Anonyymi

      Et ottaisi

    • Anonyymi

      Viä pois vain langennut nainen ei kuulu perheelämään Hyi .

      • Anonyymi

        Mies lankesi silti ensin joten väliäkö sillä.


    • Anonyymi

      Ottaisitko edestä vai takaa? Mielipidettähän ei tällaiseen häneltä kysytä💋

      • Anonyymi

        No joo, tyypillinen kyrsäellin fetissi.


    • Anonyymi

      No mitä sitä mietit? Paljo välii joku tuleva ex?

    • Anonyymi

      Eihän tuo voisi vähempää kiinnostaa, jos minulla olisi mieheni. Tietenkään.

    • Anonyymi

      jostain syystä jäin miettimään tätä, ja luin vastauksia ja mietin miltä eri vaihtoehdot tuntuisi. sitten päädyin siihen että minun pitäisi sanoa jos joku ehdottaa että kiitos ei. silloin tietää että kaikki on kohdillaan, osaa ottaa kohteliaisuuden ja pystyy tulkitsemaan että joku voisi näin ajatella, ja ajatella että en ikinä haluaisi lähteä toisen matkaan tai että miehen ei tarvitsisi sanoa että se on mun. mutta sama pätee naisiin, ja kyllä se jotenkin hyvälle tuntuu toisessa mustasukkaisuus jos ei kauheita tapahdu mutta nöyryytys ei ole kivaa tai ei halua nolata toista tai itseä. olipas kiva miettiä jotain kevyempää. ja jossain puhuttiin synkkyydestä, pitää jaksaa suhtautua asioihin oikein, välillä kyllä itselläkin usko horjuu mutta silloin on vaan tehtävä konkreettisia juttuja ja vaikka ei onnistu niin niistä syntyy ehkä jotain uutta tai parempia ratkaisuja.

    • Anonyymi

      Mun pitää hoitaa häntä 😪

    • Anonyymi

      eipä ole minulla miestä....🤧

    • Anonyymi

      En sano, mitä ajattelen kunnioituksesta… en asettaisi häntä sellaiseen tilanteeseen. En asettanut silloin, enkä asettaisi nyt.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole miestä. Oikeastaan minulla ei ole enää juuri mitään. Täällä käyn harvoin lukemassa ja miettimässä miten köyhältä kaikki tuntuu henkisesti.

      Hyviä unia🍁

    • Anonyymi

      Miehiä tulee ja menee nou hätä. Siis yhen illan jutut. Oha niitä itelläskin.

    • Anonyymi

      Hai vei jättivonkaleen ......

    • Anonyymi

      Taitaa täällä vain Gambia-mammat fantasioida. Salille mars mars mammat!

    • Anonyymi

      ..ja mitähän mieltä sinun vaimosi siitä olisi? =D

      Et sinä minua noin vain saa otetuksi. En ole mikään ns. "helppo" nainen, kuten viime viikonloppuna varmasti taas huomasit. Olet mukava tyyppi kuten sulle sanoin, ja kanssasi on ihan kivaa vähän flirttailla, mutta mieheni on mulle ykkönen, ja sen taidat sinäkin viimeistään nyt tietää =)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3724
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2459
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1710
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1552
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1373
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1310
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1208
    Aihe