Leikeltyjä ja botuliinia ja silikoonia tursotettuja ?
Mitä täällä Suomessa niitä näkee, kivoja unia niidrn vieressä saisi.
Onko Thaimaantytöt miten
24
67
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla tuolaiset unet menneen lumettoman talven lumia
- Anonyymi
Harvemmin on täytettyihin törmännyt, kyllä yleensä ihan luomua ovat olleet, tatuointeja tosin monella turhan paljon
- Anonyymi
eikös sitä sanota:
Lerpattaa kui BeLörppiSilikonitisseihin ei tavallinen hetero matkamies useinkaan törmää.
Vaikka ansiotaso oppailla on aika hyvä se harvoin riittää kauneusleikkauksiin.
Suosittelen lämpimästi riittävän nuoren oppaan vuokraamista. Heille on useimmiten hyvinkin napakat tissit.
Silkonitissejä pääsee puristelemaan estoitta ladyboy- baareissa joissa pojat nillä ylpeilevät.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Silikonitisseihin ei tavallinen hetero matkamies useinkaan törmää.
Vaikka ansiotaso oppailla on aika hyvä se harvoin riittää kauneusleikkauksiin.
Suosittelen lämpimästi riittävän nuoren oppaan vuokraamista. Heille on useimmiten hyvinkin napakat tissit.
Silkonitissejä pääsee puristelemaan estoitta ladyboy- baareissa joissa pojat nillä ylpeilevät.Sun reissuista taitaa olla vähän aikaa jo. Minusta naisella kuuluu olla hieman rintavarustusta.
Näin ollen katse viivähtää juurikin näihin neitoihin jolla on tissit ja pyöreä peppu.
Pattaya ei olekkaan minunlaiselle seksituristille hyvä paikka.Siellä on heikosti tarjolla kauniita isorintaisia(luomu) jolla on pyöreä runsas pylly mutta ei läski.
joudunkin usein etsimään montakin päivää löytääkseni itselle naisen joka kelpaa.
Arvatkaapa millainen pettymys sitten tulee jos ei kemiat kohtaakaan sängyssä kovan vaivan jälkeen.
Minä olenkin siirtynyt vietnamiin missä naisilla on tissejä ja ovat muutenkin huomattavasti kauniimpia kuin thaimaassa.
Seksituristin kannattaakin siirtyä pois pattayalta joka on huono paikka osaavalle ihmiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun reissuista taitaa olla vähän aikaa jo. Minusta naisella kuuluu olla hieman rintavarustusta.
Näin ollen katse viivähtää juurikin näihin neitoihin jolla on tissit ja pyöreä peppu.
Pattaya ei olekkaan minunlaiselle seksituristille hyvä paikka.Siellä on heikosti tarjolla kauniita isorintaisia(luomu) jolla on pyöreä runsas pylly mutta ei läski.
joudunkin usein etsimään montakin päivää löytääkseni itselle naisen joka kelpaa.
Arvatkaapa millainen pettymys sitten tulee jos ei kemiat kohtaakaan sängyssä kovan vaivan jälkeen.
Minä olenkin siirtynyt vietnamiin missä naisilla on tissejä ja ovat muutenkin huomattavasti kauniimpia kuin thaimaassa.
Seksituristin kannattaakin siirtyä pois pattayalta joka on huono paikka osaavalle ihmiselle.Kertoisitko hieman tuosta ihailemasi rehevän luomunaisen anatomiasta, että mistä materiaalista se rehevä takamus muodostuu, jos ei rasvasta eli läskistä?
Katsos kun esimerkiksi urheilijanaisilla tai tanssitytöillä ei ole isoa takamusta, syystä että tanssityttö ei jaksa tanssia, jos hän on tukeva ja urheilijanaisella iso takamus ja rasvaprosentti on vain kuulantyöntäjillä ja kiekonheittäjillä.
Mutta jotkut tykkää sumopainijoista ja toiset piukista peristä. Jokaisen oma valinta.
Runsasta läskitöntä takamusta ei kuitenkaan ole olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko hieman tuosta ihailemasi rehevän luomunaisen anatomiasta, että mistä materiaalista se rehevä takamus muodostuu, jos ei rasvasta eli läskistä?
Katsos kun esimerkiksi urheilijanaisilla tai tanssitytöillä ei ole isoa takamusta, syystä että tanssityttö ei jaksa tanssia, jos hän on tukeva ja urheilijanaisella iso takamus ja rasvaprosentti on vain kuulantyöntäjillä ja kiekonheittäjillä.
Mutta jotkut tykkää sumopainijoista ja toiset piukista peristä. Jokaisen oma valinta.
Runsasta läskitöntä takamusta ei kuitenkaan ole olemassa.Eiköhän ne pakarat kuitenkin pää asiassa lihasta ole senssuseni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne pakarat kuitenkin pää asiassa lihasta ole senssuseni?
Ei ole senssusesi nyt vastaajana. Luomurinnat on rasvaa ja rehevä takamus on rasvaa. Jos iso takamus on lihasta, niin silloin on kyse todellisesta harvinaisuudesta ja silloin ei ole luomurintoja, koska alhainen rasvaprosentti vie rinnat mennessään, kuten kehonrakentajilla on kaikilla silikonit syystä että rasvaa ei ole. Kyllä se iso takamus on ihan ehtää laardia luomunaisilla. Saahan siitä tykätä, mutta lihasta se ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole senssusesi nyt vastaajana. Luomurinnat on rasvaa ja rehevä takamus on rasvaa. Jos iso takamus on lihasta, niin silloin on kyse todellisesta harvinaisuudesta ja silloin ei ole luomurintoja, koska alhainen rasvaprosentti vie rinnat mennessään, kuten kehonrakentajilla on kaikilla silikonit syystä että rasvaa ei ole. Kyllä se iso takamus on ihan ehtää laardia luomunaisilla. Saahan siitä tykätä, mutta lihasta se ei ole.
Jäi toi runsas sana huomioimatta minulta, kyllähän se pyllyyn ruiskulla annettava rokotekkin annetaan lihakseen eikä ihraan?
Noita pyöreitä, mutta ei laardiperseitä, esiintyy esim Afrikkalaisnaisilla usein. On siellä toki kookastakin kamitsua.
Itse olen kuitenkin mieltynyt niihin pieniin ja pyöreisiin. Ja totta, sellaista on vaikea löytää thaikuista. Thai naisten vartalo on pikemmin kuin 14 vuotiaalla hoikalla pojalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko hieman tuosta ihailemasi rehevän luomunaisen anatomiasta, että mistä materiaalista se rehevä takamus muodostuu, jos ei rasvasta eli läskistä?
Runsasta läskitöntä takamusta ei kuitenkaan ole olemassa.Meinaat ettei sopusuhtaisia naisia jolla tissit ja pylly ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat ettei sopusuhtaisia naisia jolla tissit ja pylly ole olemassa.
no ei naamakin on kuin kyykäärmeellä
- Anonyymi
Ei hirveästi kiinnosta runsaat muodot, minä kun olen aina tykännyt enempi tuollaisesta hoikasta teinityypistä, isot rinnatkaan ei niin viehätä, sellaiset käteen sopivat terhakat teinitisut ovat parhaat.
Mutta juuri meille hoikista teinimuodoista tykkääville thaimaa onkin paras paikka.
- Anonyymi
Thaimaan kauneuskirurgia, korjausleikkaukset, sukupuolenvaihdosleikkaukset, plastiikkakirurgia, kirurgia ylipäätään ja muut hoidot on maailmankuulua korkeatasoisuudestaan ja huokeista hinnoistaan.
Lainaus rantapallon artikkelista:
"Terveysmatkailu ei ole mikään tuore ilmiö, sillä esimerkiksi Thaimaahan on tehty terveysmatkoja jo useiden vuosikymmenten ajan. Thaimaahan matkustaakin edullisten terveyspalvelujen perässä Tekesin vuonna 2014 tekemän tutkimuksen mukaan jopa viisi miljoonaa ulkomaalaista eri puolilta maailmaa. Maahan matkustetaan muun muassa edullisten sydän- ja keinonivelleikkausten, syöpähoitojen sekä silmäleikkausten vuoksi"
Baaritytöistä vain harvat ovat kauneusleikkauksia ottaneet tai halunneet. Neniä on jotkut harvat korjanneet ja hyvin pikkuisen jotkut täytettä rintamukseen ottaneet.
Muistan tavanneeni ja jossakin määrin tunteneeni henkilökohtaisesti vain kolme naista, jotka oli laitattaneet reippaasti silikonia. Kahden tutun nenää oli kavennettu ja parille pistetty pikkuisen fyllingiä olemattomiin rintamuksiin.
Leidarit Pattayalla on plastiikkakirurgian suurkuluttajia. Kuka lienee maksaa ne isoimmat operaatiot, koska ihan halpoja ne Thaimaassakaan ei ole.
Tatuoinneista olen myös sitä mieltä, että ne on karanneet monelta tytöltä täysin hanskasta. Joillakin ne on taidetta ja "oikeissa" paikoissa, mutta osalla epäsymmetrisiä tuherruksia kroppa täynnä.
Omanikin on tuherruksia, mutta niin on koko ukkokin ja niitä on vähän.
T 2010En minä tiedä kovinkaan laajalti thaimaalaisten kauneusleikkauksista, mitä nyt leidarit silmään pistävät.
Itse olen ollut kirurgin leikkauspöydällä kolmasti.
17- vuotiaana minulta poistettiin kireä esinahka jonka tuloksena nuoren miehen myllerrys sai aivan uudet ulottuvuudet.
Maastavedon tuloksena minulta repesi nivuslihas ja sen aiheuttama tyrävamma paikattiin asentamalla siihen lasikuituverkko. Ei ole sen koommin vaivannut.
Myöhemmällä iällä leikkautin hieman roikkuvat yläluomeni ja pystyin jälleen tirkistelemään thaityttöjä uusin kirkkain silmin.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
En minä tiedä kovinkaan laajalti thaimaalaisten kauneusleikkauksista, mitä nyt leidarit silmään pistävät.
17- vuotiaana minulta poistettiin kireä esinahka jonka tuloksena nuoren miehen myllerrys sai aivan uudet ulottuvuudet.
Maastavedon tuloksena minulta repesi nivuslihas ja sen aiheuttama tyrävamma paikattiin asentamalla siihen lasikuituverkko. Ei ole sen koommin vaivannut.
Myöhemmällä iällä leikkautin hieman roikkuvat yläluomeni ja pystyin jälleen tirkistelemään thaityttöjä uusin kirkkain silmin.Thaimaan kirurgia pystyy melkein mihin vaan, taidokkaasti ja oikeaan hintaan, mutta lerpan lerpalle ne ei voi yhtään mitään. Taikureita ne kun ei ole. :)
T 2010 - Anonyymi
nazi kirjoitti:
En minä tiedä kovinkaan laajalti thaimaalaisten kauneusleikkauksista, mitä nyt leidarit silmään pistävät.
Myöhemmällä iällä leikkautin hieman roikkuvat yläluomeni ja pystyin jälleen tirkistelemään thaityttöjä uusin kirkkain silmin.Homojen hommaa kasvojen kiristykset ja luomikorjaukset.
- Anonyymi
Minä saan seksuaalisia kicksejä kun vastailette minun fantasioihin.
- Anonyymi
Taitaa olla henkisesti sairaan kansan ihanteita tuollaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla henkisesti sairaan kansan ihanteita tuollaiset.
Mistäs tämän kansan lehdistö eniten kirjoittaa koronan jälkeen, taitaa olla Torppa ja Belörv, ei riitä kiinnostusta lauantaimakkaraan. Sellainen kansa kuin keltainen lehdistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tämän kansan lehdistö eniten kirjoittaa koronan jälkeen, taitaa olla Torppa ja Belörv, ei riitä kiinnostusta lauantaimakkaraan. Sellainen kansa kuin keltainen lehdistö.
Mitä siitä jää jäljelle ?
Keltainen reikä hankeen ! Anonyymi kirjoitti:
Mitä siitä jää jäljelle ?
Keltainen reikä hankeen !Mulla on jo daimaan tyttö voin vaguuttaa
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Mulla on jo daimaan tyttö voin vaguuttaa
Mulla taas on potuliinit jo kylvettynä ja tulee uutta potatoa taas gellariin
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas on potuliinit jo kylvettynä ja tulee uutta potatoa taas gellariin
By NumBallRaaka peli Ranualla, pikku lapsen pyllyä pyyhitty näkkileivällä: huuteli eräs inarilainen kunnanvaltuutettu pikkujoulun jälkeisessä nautintatilassa, hirvikin paloi poroksi
- Anonyymi
Olen tässä koronaeristyksen aikaan havainnut sen että katkeroituneet, älyllisesti kehitysvammaiset, vammautuneet, pitkäaikaistyöttämät ja muut luuserit kansoittavat nyt nettiä.
Sen vuoksi SDP ja muut kasvattavat suosiotaan hädän hetkellä. Kun tämä on ohi, he huomaavat että kenelläkään työtä tekevällä tai yrittäjällä ei ole enää kiinnostusta elättää heitä. Puritte kättä joka teitä ruokki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758