Kysely muutospyrkimyksistä

Oletko koettanut muuttaa seksuaalista tai romanttista suuntautumistasi tai sukupuoli-identiteettiäsi? Tai oletko kokenut painostusta tällaiseen?

Taakasta voimavaraksi -hanke julkaisi vuonna 2018 "eheytyskyselyn", jonka avulla pyrittiin kartoittamaan seksuaalisuuden tai sukupuolen muutospyrkimyksiin liittyviä kokemuksia. Nyt on avattu toinen kysely samasta aiheesta. Hanke pyrkii kartoittamaan, mikä tilanne on nyt. On tärkeää että vastaat tähän kyselyyn, vaikka olisit jo vastannut edelliseen!

Voit lukea lisää ja vastata kyselyyn täällä:

https://my.surveypal.com/muutospyrkimys

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Sähköpotkulautaonnettomuus

        Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
        Vantaa
        281
        3744
      2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

        On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
        Ikävä
        74
        2469
      3. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        88
        1720
      4. No nainen...

        Mitkä on fiilikset nykyään?
        Ikävä
        114
        1650
      5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

        Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
        Maailman menoa
        326
        1572
      6. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        408
        1426
      7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

        Ikäväsi kohteessa?
        Ikävä
        67
        1383
      8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

        Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
        Sinkut
        78
        1320
      9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

        ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
        Ikävä
        99
        1289
      10. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        89
        1218
      Aihe