Sain tänään kutsun heinäkuun lopulla vietettäviin häihin. Mukana oli lappu, että hääparin lahjalista löytyy sieltä ja sieltä kaupasta. Onko lahjalista jo "avoinna"? Voisin käydä valitsemassa sopivimman lahjan mielellään heti tilaisuuden tullen, koska budjettini ei yksinkertaisesti riitä paljon mihinkään. Tarkoitukseni ei ole päästä mahdollisimman vähällä, mutta olisi kivempi ostaa kohtuuhintainen lahja listalta, kuin jotain epämääräistä ja epämieluisaa listan ulkopuolelta sitten, kun jäljellä on enää liian hintavia toiveita.
lahjalista avoinna, onko?
7
1911
Vastaukset
- varmasti
on jo auki, kun ovat sen ilmoittaneet.
Toisista kauppojen lahajalistoista on tieto myös kaupan nettisivuilla. Ainakin sokkarilla joskus..- häävierailija
Pitääpä mennä lähipäivinä katsomaan. Vaikka mieheni tietysti nauraa "turhanpäiväiselle hössötykselle". Miehet harvoin osaavat ajatella pidemmällä tähtäimellä, heinäkuussa se sitten taivastelisi että mitä me lahjaksi keksitään, kun lista on jo tyhjennetty =)
- olet
ei-toivottu vieras ja vähemmän fiksu. Fiksut ostaa kalliilla...
- häävierailija
Enpä taida viitsiä ruveta sinun kanssasi fiksuudesta väittelemään =) Mutta jos koet olevasi fiksu, voit toki kertoa minulle miten 170 euron kuukausituloilla ostetaan 230 euron vuokranmaksun jälkeen kallis häälahja? Olettaen tietysti että en osta oppikirjoja, ruokaa tai vaatteita ja jätän laskut maksamatta.
- on ainakin
kutsu tullut ajoissa. Aikamoista liioittelua...
- häävierailija
Älähän nyt hättäile =) Itse morsiusparin lisäksi sulhasen suku tulee ulkomailta häihin, joten heille piti lähettää kutsut hyvissä ajoin. Ensin pari ajatteli pistävänsä Suomessa asuville vieraille kutsut erikseen myöhemmin, mutta ajattelivat sitten että parempi hoitaa kertarysäyksellä ja että ei kai se ketään haittaa... ilmeisesti saattaa haitatakin =)
Morsian hoitelee hääjärjestelyjä asuinmaastaan käsin joten ylimääräinen joustoaika ei ole haitaksi. Hän tulee käymään Suomessa kesäkuun alussa, jolloin hän yrittää saada kaiken sovittua mahdollisimman pitkälle pitopalvelun ja juhlapaikan kanssa. Tässä tarvitaan tieto vieraiden määrästä. - ymmärrän
häävierailija kirjoitti:
Älähän nyt hättäile =) Itse morsiusparin lisäksi sulhasen suku tulee ulkomailta häihin, joten heille piti lähettää kutsut hyvissä ajoin. Ensin pari ajatteli pistävänsä Suomessa asuville vieraille kutsut erikseen myöhemmin, mutta ajattelivat sitten että parempi hoitaa kertarysäyksellä ja että ei kai se ketään haittaa... ilmeisesti saattaa haitatakin =)
Morsian hoitelee hääjärjestelyjä asuinmaastaan käsin joten ylimääräinen joustoaika ei ole haitaksi. Hän tulee käymään Suomessa kesäkuun alussa, jolloin hän yrittää saada kaiken sovittua mahdollisimman pitkälle pitopalvelun ja juhlapaikan kanssa. Tässä tarvitaan tieto vieraiden määrästä.yskän:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053