mailbox. org

Anonyymi

millai sen laskun pystyy maksamaan ?

14

2605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viisas neuvo on jättää sellaiset kokonaan maksamatta. Säilyy ikä ja terveys.

      • Anonyymi

        Minulla oli suomi24.fi vanha sähköposti, ja muutin sen mailbox.org:lle mennessäni muotoon
        etunimi [email protected]
        jossa tuota merkkiä ei laiteta sähköpostiosoitteeseen. Luultavasti merkki ei kelpaa. Se oli ns. sähköpostialias.

        Näin karistin KAIKKI roskapostittajat kannoiltani. Postiini tuli aiemmin n. 15 kpl/vrk roskapostia, suurin osa oli pikavippitarjouksia ja loput huijauksia, joista suurin osa tunnettujen kauppojen tai yritysten nimissä lähetettyjä. Nyt on hiljaista sähköpostissani!

        Ei ole enää tullut ainuttakaan roskapostia!
        Muutama mainosposti tulee harvakseltaan. Ne olen itse sallinut, esim. Motonet.
        DNA:n posti menee jostain syystä aina roskapostikansioon. Tämäntyyppiset harvinaiset virheet tulee itse tarkistaa, ne näkyvät helposti.

        Ennen sähköpostin vaihtoa otin vanhat postini talteen. Osan työstä teki uuden postini palvelutarjoaja. Ilmoitin myös muutamaan harvaan paikkaan uuden sähköpostini. Esim. Postin omaposti on sellainen tärkeä taho. Sieltähän lähettävät minulle tiedon, että käy katsomassa omapostisi, on tullut kirje.

        Uudessa postissa toimi hyvin aliasnimillä kikkailu. Siinä toimii kai edelleenkin suomi24.fi postin sähköpostiosoite. Aliasnimen avulla pääsin sujuvasti eroon roskapostista, kun alussa käytin kahta eri sp-tunnusta samaan sp-tiliin, ja sitten vaihdoin yhden aliaksistani pääsähköpostiosoitteeksi. Sen loppuosa on muotoa mailbox.org. Tämän tempun jälkeen aliakseksi siirtyi vanha suomi24.fi sähköpostiosoitteeni. Sitten tuhosin sen. Jopa loppui roskapostien tulo kuin seinään!

        Kannattaa pitää vähintään yhtä muuta sähköpostitiliä, joita voi vapaammin jaella epämääräisimmillekin tahoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli suomi24.fi vanha sähköposti, ja muutin sen mailbox.org:lle mennessäni muotoon
        etunimi [email protected]
        jossa tuota merkkiä ei laiteta sähköpostiosoitteeseen. Luultavasti merkki ei kelpaa. Se oli ns. sähköpostialias.

        Näin karistin KAIKKI roskapostittajat kannoiltani. Postiini tuli aiemmin n. 15 kpl/vrk roskapostia, suurin osa oli pikavippitarjouksia ja loput huijauksia, joista suurin osa tunnettujen kauppojen tai yritysten nimissä lähetettyjä. Nyt on hiljaista sähköpostissani!

        Ei ole enää tullut ainuttakaan roskapostia!
        Muutama mainosposti tulee harvakseltaan. Ne olen itse sallinut, esim. Motonet.
        DNA:n posti menee jostain syystä aina roskapostikansioon. Tämäntyyppiset harvinaiset virheet tulee itse tarkistaa, ne näkyvät helposti.

        Ennen sähköpostin vaihtoa otin vanhat postini talteen. Osan työstä teki uuden postini palvelutarjoaja. Ilmoitin myös muutamaan harvaan paikkaan uuden sähköpostini. Esim. Postin omaposti on sellainen tärkeä taho. Sieltähän lähettävät minulle tiedon, että käy katsomassa omapostisi, on tullut kirje.

        Uudessa postissa toimi hyvin aliasnimillä kikkailu. Siinä toimii kai edelleenkin suomi24.fi postin sähköpostiosoite. Aliasnimen avulla pääsin sujuvasti eroon roskapostista, kun alussa käytin kahta eri sp-tunnusta samaan sp-tiliin, ja sitten vaihdoin yhden aliaksistani pääsähköpostiosoitteeksi. Sen loppuosa on muotoa mailbox.org. Tämän tempun jälkeen aliakseksi siirtyi vanha suomi24.fi sähköpostiosoitteeni. Sitten tuhosin sen. Jopa loppui roskapostien tulo kuin seinään!

        Kannattaa pitää vähintään yhtä muuta sähköpostitiliä, joita voi vapaammin jaella epämääräisimmillekin tahoille.

        Ei pienintäkään järkeä moisessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pienintäkään järkeä moisessa..

        Mikä olikaan yliopistotason tutkintosi?
        Paljonko oli tietojenkäsittelytieteiden opintoja, entä matematiikka?

        Siis saitko yhtään mitään kurssia menemään läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pienintäkään järkeä moisessa..

        Hyvin on pelannut mailbox.org ja yhtään roskapostia ei ole enää tullut läpi.
        Iso asia oli se, että tein muutoksen sähköpostiosoitteen muotoon.
        Lisäsin muutaman numeron etu- ja sukunimien väliin. Tällaista uutta sp-osoitetta ei roskapostittaja helposti pysty kokeilemaan. Se täytyy jotenkin vuotaa ulkopuolisille. Usein syynä vuotoon on oma hölmöily. Ei pidä vähänkään epämääräisille nettisivuille syöttää ns. ykkössähköpostiosoitettaan. Samoin oikeaa syntymäaikaansa ei pidä antaa kuin Suomen viranomaisille ja esim. pankeille tilin perustamisen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on pelannut mailbox.org ja yhtään roskapostia ei ole enää tullut läpi.
        Iso asia oli se, että tein muutoksen sähköpostiosoitteen muotoon.
        Lisäsin muutaman numeron etu- ja sukunimien väliin. Tällaista uutta sp-osoitetta ei roskapostittaja helposti pysty kokeilemaan. Se täytyy jotenkin vuotaa ulkopuolisille. Usein syynä vuotoon on oma hölmöily. Ei pidä vähänkään epämääräisille nettisivuille syöttää ns. ykkössähköpostiosoitettaan. Samoin oikeaa syntymäaikaansa ei pidä antaa kuin Suomen viranomaisille ja esim. pankeille tilin perustamisen yhteydessä.

        Ei mitään järkeä..


    • Anonyymi

      Minulla on mailbox.org sähköposti.
      Kirjaudu sähköpostiisi. Vasemmalla laidalla on valikko, valinnat ovat usealla rivillä.
      Siinä on kohta "Add Credit to your Balance". Valitse tämä klikkaamalla.
      Sieltä löytyy erilaisia maksutapoja.
      Esim. ekana on "Bank transfer" eli tilisiirto verkkopankissa. Se on ihan hyvä maksutapa.

      Muita on esim. Cash by mail. Tuosta en ole ihan varma, voisiko sillä lähettää esim. 10€ tai 20€ setelin kirjekuoressa johonkin heidän ilmoittamaansa osoitteeseen. Varmasti pitää antaa joku koodi, luultavasti joko se tulee heiltä sähköpostiisi tai sitten annat kirjeessä myös sähköposiosoitteesi. Yhdellä eurolla saa 1 kk voimassaoloaikaa lisää sähköpostilleen, jos olet ottanut sen halvimman version sähköpostissasi, siinähän on 2 Gigatavua tilaa, eli kaksinkertainen määrä mitä Suomi24:n ilmaisessa postissa oli.

      Sitten näkyy maksutapaPayPal, joka on myös hyvä vaihtoehto.
      Muitakin maksutapoja on. En tiedä, mitä osaat ennestään tehdä tietokoneellasi, oletko käyttänyt esim. verkkokauppoja tai edes verkkopankkia (esim. Nordea).

    • Anonyymi

      Ei kannata moisia edes hankkia. Hölmöläisen hommaa:D

    • Anonyymi

      Ei laskujen maksusta tarvitse huolehtia. Kyllä se Otto tulee aikanaan ihan kotiovelta noutamaan.

    • Anonyymi

      Ihan normihommaa. Suoraan vaaditulle tilille.

      • Anonyymi

        Aloittajalla ei ole edes ti liä saatikka rahnaakaan niin milläs maksaa? Mamma maksaa jos jaksaa.


    • Anonyymi

      Gmail käyttöön niin toimii aina! Ihmiset haluaa näemmä kiduttaa itseänsä tällaisilla marginaalipalveluilla. En voi ymmärtää... Eipä ole siinä ollut koskaan ongelmia kun takana on maailman suurimpia yhtiöitä..

    • Anonyymi

      Se tulee suoraan sähköpostiin ja siinä on kaikki mitä tarvii maksamiseen, muutama päivä menee niin creditit on käytössä. Vuosi kerralla tai niin paljon kuin haluaa. Tosi helppoa 😉

      • Anonyymi

        Mitään vaan ei ole järkeä maksaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe