Vanhempaa ja lihavaa

Kummasta tykkäät enemmän paljaalla vai kumilla?
Itse haluaisin siemenet sisään.

16

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sua pysty pökkimään ei sulla oo edes persreikää olet muumi

      • Anonyymi

        Kerrot varmaan itsestäsi kun tunnet oman kroppasi paremmin.Vai oletko joku selvännäkijä tuskimpa.Ihan itsestäsi juttelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot varmaan itsestäsi kun tunnet oman kroppasi paremmin.Vai oletko joku selvännäkijä tuskimpa.Ihan itsestäsi juttelet.

        Tuhkaluukku tane veti herneet suoleen


      • Anonyymi

        Sinulla ei ole edes pillua koska olet sekasikiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkaluukku tane veti herneet suoleen

        Oletko alkannut kasvattaa herneitä suolessasi.Tanen salaisuudet pikkuhiljaa paljastuu.Ikävä kyllä se herne on päässäsi eikä se kasva eikä kehity.Zombie olet etkä muuksi muutu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkaluukku tane veti herneet suoleen

        Väitätkö olevasi selvännäkijä Aino kassisen manttelin perijä vittu mikä dorka akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole edes pillua koska olet sekasikiö.

        Mitenkähän taas tuntuu tuntulta kommentilta.Moneskohan kerta mahtaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö olevasi selvännäkijä Aino kassisen manttelin perijä vittu mikä dorka akka.

        Kyllä ja siinä on elävä tulos siitä että isällä on lirahtanut kusta sperman joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja siinä on elävä tulos siitä että isällä on lirahtanut kusta sperman joukkoon.

        Sinähän sen tiedät ja isäs tunnet.Voit vertailla lopputulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja siinä on elävä tulos siitä että isällä on lirahtanut kusta sperman joukkoon.

        Sulla on tainut käydä niin et spermaa ei tullukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät ja isäs tunnet.Voit vertailla lopputulosta.

        Kaiken lisäksi osasit sanoa että sinähän sen tiedät.Mitä muuta kuuluu laajaan sanavarastoosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lisäksi osasit sanoa että sinähän sen tiedät.Mitä muuta kuuluu laajaan sanavarastoosi?

        Mulla on laajasanavarasto jos on tarve.Idiootille on turha kirjoitella mitään pitkää juttuu kun sillä ei ymmärrys riitä.Pidempiä ne kumminkin sun 2-4 sanan lauseet.En ala toistaa niitähän laitat joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lisäksi osasit sanoa että sinähän sen tiedät.Mitä muuta kuuluu laajaan sanavarastoosi?

        Eipä tohon sun kommenttiin tarvitse kirjoittaa.Kun omalta kohdaltasi tiedät asian paremmin.Miten olet alkusi saanut.Minä totesin sun laittamasi tosi asian itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tohon sun kommenttiin tarvitse kirjoittaa.Kun omalta kohdaltasi tiedät asian paremmin.Miten olet alkusi saanut.Minä totesin sun laittamasi tosi asian itsestäsi.

        Tuo idiootti ei edes tajunnut mitä tarkoitit kommentilla.Vittu on se tyhmä


    • Anonyymi

      Kyllä se paljas on parempi. Kumilla kyl aina alotellaa mut siinä touhutessa joko hajoaa tai muuten vaa unohtuu. Mukavampi ottaa kalu suuhun ku on kumilla lykitty ensiksi kiimat kohillee. Kumi vaa pois ja spermat nieluun tai suoleen. Aah onneks alkaa taas kesä ni päästää touhuilee..

    • Anonyymi

      Ehdottomasti paljaalla. Tuntuu paljon paremmalta työntää kova kalu sisään ja nussia ku ei ole kumia.

      Miehen sisään on mahtava laueta ja ihan loppuun asti niin et toinen tuntee ku kalu sykkii laukeemisen jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe