Minkälaiset kokemukset on Laukaan ihmisillä Kiiskilästä? Onko saanut asioita eteenpäin yms.
Laukaan velka on ainakin kasvanut hänen aikanaan aika reilusti.
Kunnanjohtaja Kiiskilä?
9
657
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kysymään itse jos noin kiinnostaa
- Anonyymi
Eikö kysyjä juuri itse kysynyt?
- Anonyymi
rahan kanssa on kiva pelata, kun se on toisten työllä tehtyä...
Nyt kunta etsii näkymättömän elinkeinoasiamiehen tilalle myös näkyvää johtajaa. Elinkeinot lähtevät yksitellen muille kylille, kun johtajat elvistelevät jatkossa yhdessä titteleillään ja kiiltokuvillaan somessa. - Anonyymi
Ottakaa vaan Seinäjoelle, kyllä sen sitten tulette näkemään!
- Anonyymi
Osoittaa hyvin kuinka nämä tehtävät ovat kiertopalkintovirkoja. Alue ja sen kehittäminen ovat toissijaisia asioita, kun 'minä itse' -kuvat näkyvät valtateiden varsilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoittaa hyvin kuinka nämä tehtävät ovat kiertopalkintovirkoja. Alue ja sen kehittäminen ovat toissijaisia asioita, kun 'minä itse' -kuvat näkyvät valtateiden varsilla.
Sama tulee jatkumaan, jos tämä rouva valitaan seuraajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tulee jatkumaan, jos tämä rouva valitaan seuraajaksi.
Höpö höpö. Kiiskilä kakkonen jatkaa samalla linjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaa on pystyyn kuollut tuppukylä ei mitään kehittämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaa on pystyyn kuollut tuppukylä ei mitään kehittämistä
Ja mites se eroaa muista tuppukylistä plus kaupungeista? Mutta kiiskilästä puheen ollen eikös se ollut maalaiskomediassa..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91548Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819