Minkälaiset kokemukset on Laukaan ihmisillä Kiiskilästä? Onko saanut asioita eteenpäin yms.
Laukaan velka on ainakin kasvanut hänen aikanaan aika reilusti.
Kunnanjohtaja Kiiskilä?
9
677
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kysymään itse jos noin kiinnostaa
- Anonyymi
Eikö kysyjä juuri itse kysynyt?
- Anonyymi
rahan kanssa on kiva pelata, kun se on toisten työllä tehtyä...
Nyt kunta etsii näkymättömän elinkeinoasiamiehen tilalle myös näkyvää johtajaa. Elinkeinot lähtevät yksitellen muille kylille, kun johtajat elvistelevät jatkossa yhdessä titteleillään ja kiiltokuvillaan somessa. - Anonyymi
Ottakaa vaan Seinäjoelle, kyllä sen sitten tulette näkemään!
- Anonyymi
Osoittaa hyvin kuinka nämä tehtävät ovat kiertopalkintovirkoja. Alue ja sen kehittäminen ovat toissijaisia asioita, kun 'minä itse' -kuvat näkyvät valtateiden varsilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoittaa hyvin kuinka nämä tehtävät ovat kiertopalkintovirkoja. Alue ja sen kehittäminen ovat toissijaisia asioita, kun 'minä itse' -kuvat näkyvät valtateiden varsilla.
Sama tulee jatkumaan, jos tämä rouva valitaan seuraajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tulee jatkumaan, jos tämä rouva valitaan seuraajaksi.
Höpö höpö. Kiiskilä kakkonen jatkaa samalla linjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaa on pystyyn kuollut tuppukylä ei mitään kehittämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaa on pystyyn kuollut tuppukylä ei mitään kehittämistä
Ja mites se eroaa muista tuppukylistä plus kaupungeista? Mutta kiiskilästä puheen ollen eikös se ollut maalaiskomediassa..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062436Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231780Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191426- 651301
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853