Suodattimen vaihto

Anonyymi

Ajatteli aivan itse tehdä ja säästää. Astra H 19DTI. Polttoainesuodatin pitäisi ehkä vaihtaa. Nykyisellä on ajettu jo 70 000 km. Onkohan tämä toimenpide miten vaativa tehtävä. Suodatin on jonkun rautapeltisen suojan sisällä, näkyvällä paikalla. Onnistukohan tuo homma helpolla. Mikähän siinä voi mennä pieleen. Mekaaninen homma ymmärtääksein.

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tein takavuosina samanlaisia korjauksia autoihini itse. Nosturille auto kuitenkin on saatava. Oletan, että suodatin on samanlainen kuin bensiiniautossa, joten muuta virheitä ei juuri voi tehdä kuin sen, ettei kiireissään katso polttoaineen virtaussuuntaa.
      Kiinnitys letkuun voi olla toteutettu jollain nipsuttimella tai sitten vain kiristäjällä. Selvää lienee, että huolehtii siitä, ettei polttoainetta vaihdon aikana pääse vuotamaan ympäriinsä.

• Anonyymi

Turhaa kai täälä on mitään ohjeita kysyä. Mitään järkevää vastusta on turha odotella.

• Anonyymi

Jos taidot ja tiedot on kysyjän luokkaa, niin epäile ettei loppupelissä säästöihin päästä.

• Anonyymi

PelleHermanni aivan itse kommentoi, vastaamatta mitenkään. Ei taida tietää. Minä muuten tiedän tarkalleen kuinka kysenen suodatin vaihdetaan.

• Anonyymi

Minäkin tiedän. eikä tämä yllätyksenä tullut. Saatan tietää parmminkin.

• Anonyymi

Homma tehdään siitä konehuoeen puolelta. Helppo homma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe