heikin baari

kkklllk

tietääkö joku mitä heikin baarin pojille kuuluu??

48

27269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

      kiinnosta edes pikkukiviä :)

    • !!!

      pian varmasti saadaan lukea kuumimmat uutiset kunhan ekat reissaajat palaa suomeen... on maltettava siis vielä muutama viikko =)

    • kiinnosta

      Kuule,aivan sama mitä niille kuuluu!!!!

    • matkustaja

      Kuuluu sellaista, että ovat menneet töihin toiseen ravintolaan lähistölle. Teppo/Edip on laittanut oman ravintolan, ja ovat kuulemma siellä töissä nämä entiset heikinbaarin pojat.

      • Asiasta tietoinen

        Korjaan tuota viestiä sen verran, ettei Teppo/Edip ole mitään omaa paikkaa laittanut, vaan päässyt olevinaan omaan paikkaan kiinni reittä pitkin, joten kyllä sen Teponbaarin joku aivan toinen omistaa kuin Teppo/Edip... Ettei siis tule väärinkäsityksiä, niin tällainen tieto teille.


      • pikku-myy
        Asiasta tietoinen kirjoitti:

        Korjaan tuota viestiä sen verran, ettei Teppo/Edip ole mitään omaa paikkaa laittanut, vaan päässyt olevinaan omaan paikkaan kiinni reittä pitkin, joten kyllä sen Teponbaarin joku aivan toinen omistaa kuin Teppo/Edip... Ettei siis tule väärinkäsityksiä, niin tällainen tieto teille.

        Missä päin se ns. tepon paikka on, olis kiva mennä käymään..?


      • TIETOINEN ASIASTA

        HEIKIN BAARIN POJISTA VAIN TAHIR, MUSTAFA JA TIETYSTI TEPPO EIVÄT ENÄÄN TYÖSKENTELE HEIKIN BAARISSA. MUUTEN HENKILÖKUNTA PYSYNYT MELKEIN SAMANA.HEIKIN BAARI ON YKSI ALANYAN PARHAISTA RAVINTOLOISTA JA SEN HENKILÖKUNTA ON IHAN BEST. TERKKUJA VAAN KAIKILLE HEIKIN BAARIN TYÖNTEKIJÖILLE. NÄHDÄÄN SYKSYLLÄ!!!


      • pettynyt
        TIETOINEN ASIASTA kirjoitti:

        HEIKIN BAARIN POJISTA VAIN TAHIR, MUSTAFA JA TIETYSTI TEPPO EIVÄT ENÄÄN TYÖSKENTELE HEIKIN BAARISSA. MUUTEN HENKILÖKUNTA PYSYNYT MELKEIN SAMANA.HEIKIN BAARI ON YKSI ALANYAN PARHAISTA RAVINTOLOISTA JA SEN HENKILÖKUNTA ON IHAN BEST. TERKKUJA VAAN KAIKILLE HEIKIN BAARIN TYÖNTEKIJÖILLE. NÄHDÄÄN SYKSYLLÄ!!!

        NII, onhan ne Heikin baarin miehet kaikki tosiaan erittäin mukavia... osaavat olla imartelevia kun haluavat pöksyihin!!
        Se on vain ja ainoastaan pääasia ja tietty sekin, että saavat naiset tilaamaan paljon juomia, näin saavat hyvän kassan.
        Kannattaa muuten tytöt olla varovaisia, muistakaa käyttää kumia! Jos eivät siihen suostu niin älkää ihmeessä suostuko mihinkään!!! Miettikää kuinka paljon siellä käy turisteja ja varmaan niillä on joka viikko " uusia maailman kauneimpia naisia".
        Mutta anyway, Alanya on tosi mukava paikka, erittäin hyvää ruokaa, ystävälliset ihmiset ja siistiä.


      • turkki fani
        pettynyt kirjoitti:

        NII, onhan ne Heikin baarin miehet kaikki tosiaan erittäin mukavia... osaavat olla imartelevia kun haluavat pöksyihin!!
        Se on vain ja ainoastaan pääasia ja tietty sekin, että saavat naiset tilaamaan paljon juomia, näin saavat hyvän kassan.
        Kannattaa muuten tytöt olla varovaisia, muistakaa käyttää kumia! Jos eivät siihen suostu niin älkää ihmeessä suostuko mihinkään!!! Miettikää kuinka paljon siellä käy turisteja ja varmaan niillä on joka viikko " uusia maailman kauneimpia naisia".
        Mutta anyway, Alanya on tosi mukava paikka, erittäin hyvää ruokaa, ystävälliset ihmiset ja siistiä.

        älä puhu paskaa! heikin baarin pojat on ihan eri asia kun muut miehet koko turkissa. tunnen heidät monien vuosien takaa ja ovat turkin ainoita miehia joihin voi luottaa...


      • himppana
        pettynyt kirjoitti:

        NII, onhan ne Heikin baarin miehet kaikki tosiaan erittäin mukavia... osaavat olla imartelevia kun haluavat pöksyihin!!
        Se on vain ja ainoastaan pääasia ja tietty sekin, että saavat naiset tilaamaan paljon juomia, näin saavat hyvän kassan.
        Kannattaa muuten tytöt olla varovaisia, muistakaa käyttää kumia! Jos eivät siihen suostu niin älkää ihmeessä suostuko mihinkään!!! Miettikää kuinka paljon siellä käy turisteja ja varmaan niillä on joka viikko " uusia maailman kauneimpia naisia".
        Mutta anyway, Alanya on tosi mukava paikka, erittäin hyvää ruokaa, ystävälliset ihmiset ja siistiä.

        Näin on .tuntuu et tääl taas kaikki ihan kuumana,kun minut ne on huomannu (ja miljoona muuta) Olen paikassa käynyt,olen kaunis blondi, enkä menny niitten halpaan.. naurattaa iahn jälkeen päin niiden yritykset ja suomestahan tyhmiä löytyy...eikun sinne vaan jakamaan ja olemaan maailman napana, edes hetkeksi, jos ei suomessa onnista.


      • iloveturkki
        turkki fani kirjoitti:

        älä puhu paskaa! heikin baarin pojat on ihan eri asia kun muut miehet koko turkissa. tunnen heidät monien vuosien takaa ja ovat turkin ainoita miehia joihin voi luottaa...

        musta tuntuu samalta ;) abdullah oli ihana, terkkui siis sille ;)

        turvallisuuden tunteen voi tehdä kyllä myös se että siellä puhutaan enemmän kuin kaks sanaa suomeee :)


      • ruustinna22
        turkki fani kirjoitti:

        älä puhu paskaa! heikin baarin pojat on ihan eri asia kun muut miehet koko turkissa. tunnen heidät monien vuosien takaa ja ovat turkin ainoita miehia joihin voi luottaa...

        Asioistahan voi olla mitä mieltä haluaa. Voi olla luotettavia juu.. Periturkkilaisia kuitenkin. Naimisissa ekaserkkujen kanssa ja ulkomaalaiset tyttöystävät joita myös vaimoiksi kutsutaan.... Suomalaiset naiset kuulemma haisee kaikki vodkalle ja uskovat mitä sanotaan. Heh. Surullista kun teitä pistetään halvalla, Mutta turkkilaislle kelpaa turistien rahat ja ne hankitaan tavalla jos toisella. Vietetään vaikka väkisin viikko turistia hyysäten ja puhutaan selän takana. Seuraavalla viikolla tulee uusia tilalle ja kassakone kilisee.


    • Minä

      Oli kyllä huonointa mitä ikinä olen kymmenillä Alanyan reissuillani syönyt. Kun oli jo ihan pakko mennä kattomaan että mikä helvata moisessa Heikissä ssuomalaisia vetää puoleensa, mutta et kyllä todellakaan nähnyt, kuullut, kokenut mitään ihmeellistä. Huonompaa keskitasoa olevan baarin.

    • aaarrrrrggghhh

      Ruosta en tykännyt, esim. lihapata oli kuivaa kuin mikä. Paikka on todella pieni, enkä muutenkaan tykkää mennä ulkomailla suomibaareihin, tää oli juttujen takia pakko nähdä, mutta petyin.

      • miles

        Mitäpä luulette niitten kaikkien juttujen, perättömien juorujen ja mollauksien, vaikuttaneen Heikin baarin henkilökuntaan????? Ei ylennä kenenkään mieltä jatkuva parjaaminen ja typerät kirjoitukset. Pitemmän päälle ne alkavat ahdistamaan ihmistä ja vaikeuttavat normaalia elämää. Ihminen alkaa väsyä henkisesti ja fyysisesti, ei pysty nukkumaan kunnolla ja tekee väsyneenä virheitä. Antakaa HB.n työntekijöille työrauha!!! Jospa siellä kävi sun kohdalla niin, että helteen takia kerkes lihapata kuivua matkalla keittiöstä pöytään. ;) Itse olen käynyt vuosia sitten HB:ssa syömässä ja silloin ruoka oli erittäin maukasta. Mitä vikaa on pienessä paikassa??? Älä valita aina.


      • miles

        vielä pari juttua.... pakkoko siellä on juoda niin paljon että napa ruskaa?? Miksi petyitte??Luulitteko Te, että kaikenlaisten juttujen jälkeen Teidät kaikki otetaan torvet soiden ja punainen matto levitettynä vastaan????Onko Teiltä joltakin pois se, että samat ihmiset vuodesta toiseen käy siellä ruokailemassa??? Voi niin tehdä jos haluaa. Joten lopettakaa nettikiusaus.


    • heikki

      tervetuloa seuramaan jaakiekko mmm.kısat

      • Orange Garden

        Kiitos!!!!!


    • Tyttö

      Ihan hyvin niillä näytti menevän.Vielä toissapäivänä istuin Heikin baarissa ja nyt jo täällä pakkasessa.

    • lapist

      tulin itse viime viikolla pois alanyasta, ekaa kertaa olin siellä ja täytyy sanoa että ennakko luulota Turkkia kohtaan poistui!! Lämmintä oli ja lapset otettiin joka paikassa huomioon... tosin muutaman päivän jälkeen alkoi tympäsemään kun aina joku oli repimässä hihasta milloin ostamaan jotain tai milloin syömään johonkin ravintolaan, mutta maassa maan tavalla... Täytyy ymmärtää että niitten täytyy koko vuoden tili tehdä kesässä! Heikinbaari oli aivan loistava hakivat baarin ja takas hotellille. Hlö kunta oli todella mukavia ja ystävällisiä se että niillä ns. on tyttöystäviä loman ajan niin eihän se missään maassa ole mitään uutta... Lomalleha sinne lähetään ja tutustumaan uusiin ihmisiin ja maan kulttuuriin jos joku ei tykkää niin pysykööt kotona... EDELLEEN MAASSA MAAN TAVALLA!
      Terveisiä Heikille, Matille ja Jimille

      • nalle

        terve! mä tulin juuri eilen yöllä alanyasta ihana kokemus mullakin meni luulot pois mitä siitä ajattelin koko paikasta . mutta mulla jäi kuvat ottamasta niistä pojista !! oisko sulla kuvia niistä kuten matista ??


      • sääää
        nalle kirjoitti:

        terve! mä tulin juuri eilen yöllä alanyasta ihana kokemus mullakin meni luulot pois mitä siitä ajattelin koko paikasta . mutta mulla jäi kuvat ottamasta niistä pojista !! oisko sulla kuvia niistä kuten matista ??

        haluat kuvia matista? se meni just kihloihin..


      • nalle
        sääää kirjoitti:

        haluat kuvia matista? se meni just kihloihin..

        jos vaan voit niin voisitko lähettää niitä kuvia !?onko sulla mese ,niin voitaisiin sitten sitä kautta niinkuin !?


      • sunnnnn
        nalle kirjoitti:

        jos vaan voit niin voisitko lähettää niitä kuvia !?onko sulla mese ,niin voitaisiin sitten sitä kautta niinkuin !?

        tarvii saada kuvia matista ku se on kihloissa


      • nalle
        sääää kirjoitti:

        haluat kuvia matista? se meni just kihloihin..

        moi voisitko laittaa niit kuvii mulle XD kiitos


    • turkki fani

      tiedetään tiedetään!!! Hyvää kuului. tulin juuri toissapäivänä suomeen ja oli aivan mahtava loma. nyt on jo kamala ikävä alanyaan ja heikin baariin!!! =(

      • seija

        Tapasin sinut Heikin-baarissa ja joimme kahvit sun luona , mitä sitten?En saa mistään puhelinnumeroasi... Täällä vain ollaan ja ihmetellään , tammikuussa lähden thaimaaseen ja olen siellä kuukauden , kai sitten syyskuussa tai keväällä jo Turkkiin , kuka ties..Toivon sinulle hyvää vointia ja muista mitä sanoin ,,, se ei ole pahemmin muuttunut....Kram Seija


      • iloveturkki

        sama mulla ): olin ekan kerran turkissa ja siellä oli minusta todella mukavaa :). HALUUN SINNE HETI TAKAS ! :)


    • Seija Sundsvallista , bildl...

      Jos ja kun juon Heikin baarissa - se on minun yksityisasianiani, baari on perfekt kaikille joilla on huono itsetunto , syystä tai toisesta.Henkilökunta on ihan fantastinen , sinne voi mennä myös mokkausiltojen jälkeen kuin mitään ei olisi ollutkaan .Heikki itse ja ihana henkilökunta ovat avosylin vastassa myös meitä 2 mokkaushenkilöitä" vastassa , hymyhuulin , tervetuloa... ihanaa...!!!!Enpä ole moista kohdannut aikoihin , ties koskaan. Tulen niin mielelläni taas Turkkiin ja tietysti Heikin baariin.Ihana ruoka ja ihanat palvelijat ,,, Vain haluaisin tietää jotain Timo Siekkisestä jonka tapasin siellä ja hän luultavasti asuu pysyvästi Turkissa . Kaikki te joita tapasin ., olette fantastisia ihmisiä , kaipaan teitä!!!!Tulen pian . Terveisin Seija

    • minänimä

      Kävin pari viikkoo sitte alanyassa ja myöski heikin baarisa..:) oli huippua! siellä oli gana.. muita en tuntenu! sika hauskaa oli!

    • bananakings

      Kaikille kuuluu sinne alanyaan todella hyvää.
      Terveitä ovat ja odottaa kesäkauden alkuu..:)

      • samlas

        juu tänää sit suomeen tultiin 11 ihanaa päivää vietimme alanyassa ja tietysti heikin baarissa. Nykyään sielä on aivan uudet työntekijät, marco on päällikkönä ja noi pikkupojat tietysti apupoikina . Mahmut/ pikku-matti lopetti työnsä sielä. Kaikki voivat hyvin =) viikonpäästä uudelleen sinne =)


      • motars
        samlas kirjoitti:

        juu tänää sit suomeen tultiin 11 ihanaa päivää vietimme alanyassa ja tietysti heikin baarissa. Nykyään sielä on aivan uudet työntekijät, marco on päällikkönä ja noi pikkupojat tietysti apupoikina . Mahmut/ pikku-matti lopetti työnsä sielä. Kaikki voivat hyvin =) viikonpäästä uudelleen sinne =)

        Heissan! tulin ite tossa viikko sitten sieltä, ja kävin myös heikin 1 että 2 baarissa kaikilla näytti olevan kaikki hyvin ja ilosia ne oli siellä aina. kauhea ikävä jäi, ja takasin lähen kyllä kesäkuussa heti!


      • olevan uudet
        samlas kirjoitti:

        juu tänää sit suomeen tultiin 11 ihanaa päivää vietimme alanyassa ja tietysti heikin baarissa. Nykyään sielä on aivan uudet työntekijät, marco on päällikkönä ja noi pikkupojat tietysti apupoikina . Mahmut/ pikku-matti lopetti työnsä sielä. Kaikki voivat hyvin =) viikonpäästä uudelleen sinne =)

        nettisivut toiminnassa. Sivujen ulkoasu on muuttunut melkoisesti.

        http://www.heikinbaari.com/


    • Jone777

      Kuka edes haluaa mennä Turkkiin? Tai siellä vielä suomalaiseen baariin? Uskomatonta miten junttia kansaa suomalaiset ovat!

      • PETTYNEET MATKAILIJAT

        ALANYA ON KYLLÄ IHAN KIVA PAIKKA. KÄVIMME KATSOMASSA TÄTÄ "KUULUISAA" HEIKIN BAARIA. EMME SAANEET RAUHASSA ISTUA JA JUODA OLUITAMME, KUN JO OLTIIN PUOLIVÄKISIN TYRKYTTÄMÄSSÄ LOMA-ASUNTOJA!! JOS HALUAISIN OMAN ASUNNON ALANYASTA KYSYISIN VARMAAN SITÄ JOLTAIN KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄLTÄ !!! JA SITTEN SE KARAOKE!! IHAN PERÄSTÄ!!! YSTÄVÄNI KANSSA PIENESSÄ TUISKEESSA AJATTELIMME ITSEKIN KOKEILLA.VAIKKA ASIAKKAITA EI OLLUT PALJOO NIIN MELKEIN TUNNIN ODOTTELUN JÄLKEEN KYLLÄSTYIMME ODOTTAMAAN VUOROAMME. OMISTAJA "HEIKKI" LAULOI DUOA JONKUN BLONDIN KANSSA JA SEURAAVANA OLIKIN BLONDIN JA HÄNEN KAVEREITTENSA VUORO LOILOTTAA. JA SITTEN TÄÄ BLONDI JA HEIKKI SIELLÄ VETELIVÄTKIN JO "POSKIVALSSIA". KUULUIVAT PUHUVAN NAAPURIPÖYDÄSSÄ, ETTÄ BLONDI ON JOKU OPAS. ET SILLEEN.,,SISÄPIIRI-TOUHUA!!??. JÄI HUONO MAKU HEIKINBAARISSA VIERAILUSTA...KIITOS EI ENÄÄ TOISTE HEIKINBAARIIN!!


      • Olli ja Kaija
        PETTYNEET MATKAILIJAT kirjoitti:

        ALANYA ON KYLLÄ IHAN KIVA PAIKKA. KÄVIMME KATSOMASSA TÄTÄ "KUULUISAA" HEIKIN BAARIA. EMME SAANEET RAUHASSA ISTUA JA JUODA OLUITAMME, KUN JO OLTIIN PUOLIVÄKISIN TYRKYTTÄMÄSSÄ LOMA-ASUNTOJA!! JOS HALUAISIN OMAN ASUNNON ALANYASTA KYSYISIN VARMAAN SITÄ JOLTAIN KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄLTÄ !!! JA SITTEN SE KARAOKE!! IHAN PERÄSTÄ!!! YSTÄVÄNI KANSSA PIENESSÄ TUISKEESSA AJATTELIMME ITSEKIN KOKEILLA.VAIKKA ASIAKKAITA EI OLLUT PALJOO NIIN MELKEIN TUNNIN ODOTTELUN JÄLKEEN KYLLÄSTYIMME ODOTTAMAAN VUOROAMME. OMISTAJA "HEIKKI" LAULOI DUOA JONKUN BLONDIN KANSSA JA SEURAAVANA OLIKIN BLONDIN JA HÄNEN KAVEREITTENSA VUORO LOILOTTAA. JA SITTEN TÄÄ BLONDI JA HEIKKI SIELLÄ VETELIVÄTKIN JO "POSKIVALSSIA". KUULUIVAT PUHUVAN NAAPURIPÖYDÄSSÄ, ETTÄ BLONDI ON JOKU OPAS. ET SILLEEN.,,SISÄPIIRI-TOUHUA!!??. JÄI HUONO MAKU HEIKINBAARISSA VIERAILUSTA...KIITOS EI ENÄÄ TOISTE HEIKINBAARIIN!!

        Olin itse suunnilleen samaan aikaan 4-11.9 siellä Heikin baarissakin. Ensimmäistä kertaa siellä olleena olen iloisesti yllättynyt Alanyan ilmapiiristä ja viihtyisyydestä. "Asunnon ostaja" on tavannut aivan erilaisen Heikin kuin minä. Heikki oli hyvin ystävällinen ja asillinen. Toki asunnon myynnistäkin oli puhetta, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Ruoka oli HB.ssä, ainakin meille, erinomaista. Koska en itse tuota karaokea harrasta niin siitä minulla ei ole mitään kokemusta tältäkään reissulta, joten siihen en ota kantaa. Kaiken kaikkiaan meille, vaimoni kanssa, jäi Heikin toimista varsin asiallinen kuva. Olisikohan tässäkin tapauksessa syytä täällä toisellakin puolella. Käymme 3-4 kertaa vuodessa jossain päin maailmaa ja en ole tavannut paikkaa jossa nuoret miehet eivät olisi kiinnostuneita naisista, niin Alanyassakin. Me ainakin olimme sen verran tyytyväisiä että lähdemme todennäköisesti jo lähiaikoina uudelleen ko. paikkaan, ehkäpä vaikka tammikuuksi.


      • XL
        Olli ja Kaija kirjoitti:

        Olin itse suunnilleen samaan aikaan 4-11.9 siellä Heikin baarissakin. Ensimmäistä kertaa siellä olleena olen iloisesti yllättynyt Alanyan ilmapiiristä ja viihtyisyydestä. "Asunnon ostaja" on tavannut aivan erilaisen Heikin kuin minä. Heikki oli hyvin ystävällinen ja asillinen. Toki asunnon myynnistäkin oli puhetta, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Ruoka oli HB.ssä, ainakin meille, erinomaista. Koska en itse tuota karaokea harrasta niin siitä minulla ei ole mitään kokemusta tältäkään reissulta, joten siihen en ota kantaa. Kaiken kaikkiaan meille, vaimoni kanssa, jäi Heikin toimista varsin asiallinen kuva. Olisikohan tässäkin tapauksessa syytä täällä toisellakin puolella. Käymme 3-4 kertaa vuodessa jossain päin maailmaa ja en ole tavannut paikkaa jossa nuoret miehet eivät olisi kiinnostuneita naisista, niin Alanyassakin. Me ainakin olimme sen verran tyytyväisiä että lähdemme todennäköisesti jo lähiaikoina uudelleen ko. paikkaan, ehkäpä vaikka tammikuuksi.

        Jokohan Eino on saatu kotimatkalle ? Heikin Baari mahtava paikka ja ruoka hyvää ja terveiset maailman ensimmäiseksi komialle miehelle Jussille :-)


      • Sun 'n shine
        XL kirjoitti:

        Jokohan Eino on saatu kotimatkalle ? Heikin Baari mahtava paikka ja ruoka hyvää ja terveiset maailman ensimmäiseksi komialle miehelle Jussille :-)

        Eino tais päästä kotimatkalle 12.10. Oli tosin niin kännissä, että näinköhän ottivat sitä lentokoneeseen ;)


      • iloveturkki

        Olimme juuri alanyassa ja katselimme asuntoja heikin johdolla, meille ei tyrkytetty yhtään ja heikki katsoi viikon aikana 30 huoneistoa meidän kanssa ja kyyditsi meidät hamamiin ja joka paikkaan kiitos siitä :)


    • Atteli07

      Heikinbaarin Marko ja Jussi on suomessa käymässe,

    • matkailia :)

      oltiin siellä viime viikolla ja hyvää näytti kuuluvan :) . Kävimme siellä kaksi kertaa illalla syömässä, sillä siellähän on kaupungin paras meno :D

      • Pian uudestaan

        kävin Heikin baarissa. Toisessa kävin drinksuilla ja toisessa syömässä. Molemmat tosi hyviä mestoja. Mukava meno ja henkilökunta todella mahtavaa!!!


    • Altovaara

      Pojille kuuluu oikein hyvää. Oltiin siellä viime viikolla. Hauskoja poikia edelleen. Sama iloinen virne kasvoilla niinkuin aina. lämmintäkin siellä oli 27 astetta.

      • .

        Erittäin kieroja ovat! Pyörittävät monia tyttöjä yhtä aikaa. Ei oo paljon luottamista, olkaa tytöt varovaisia. Tunnen pojat hyvin. Siellä käy koko ajan uusia “kauneimpia naisia” ja luvataan rakastaa jne jne, mut kun tyttö lähtee pois, Suomeen. Heillä on kyllä jo uusi kulta kainalossa! Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa!!


    • tiiksa1

      pomoaan kusettavia vesipaukunmyyjiä taitaa olla koko sakki,kolme pöytäkuntaa,joutu pari päivää sitte asian toteamaan,,,tuli hieman älämölöä,,

    • Apina

      Heikin baari on yksi Alanyan parhaimmista paikoista. Mukava tapata siellä myös muita suomalaisia. Tarjoiliat tosi mukavia, ruoka on hyvää ja tunnelma on aina loistava.
      Olin Alanyassa ensimmäistä kertaani lokakuussa 2011 ja menen ensi vuonna uudestaan samaan aikaan. Suosittelen muitakin käymään siellä, ja varsinkin Heikin baarissa! : )

    • Alanyaan menossa

      Onko uusia kokemuksia ihmisillä heikin baarin tai bella alanyan työntekijöistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe