Tänään aamulla julkaistiin yo-kokeiden tuloksia. Kuinka monta pistettä saitte, kun sijoititte niitä amk-laskuriin. Sain itse 95 pts. Pääseekö sillä mihinkään?
yo-todistusvalinta amk-laskuri
13
1369
Vastaukset
- Anonyymi
75p.
- Anonyymi
mihin hait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin hait?
Metsätalous AMK, ei tuu mulla riittää pisteet ihan, mihin sä hait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsätalous AMK, ei tuu mulla riittää pisteet ihan, mihin sä hait
rakennusinsinööriksi (tampere, hämeenlinna,turku ja pori) pääsekö muka tuolla pistemäärällä sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakennusinsinööriksi (tampere, hämeenlinna,turku ja pori) pääsekö muka tuolla pistemäärällä sinne?
Raksainssiksi aika paljon hakijoita muistaakseni, ehkä tuonne Poriin pisteesi riittävät minne ei niin paljon hakijoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raksainssiksi aika paljon hakijoita muistaakseni, ehkä tuonne Poriin pisteesi riittävät minne ei niin paljon hakijoita
okei katsotaan nyt miten käy
- Anonyymi
Itsellä oli aika alhaiset pisteet, mutta onneksi hakukohteeseen ei ollut hirveetä ryntäystä. Ois muuten kiva saada todistusvalintatulokset pian.
- Anonyymi
Mihi hait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihi hait
Hamk ja hevosala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamk ja hevosala.
Uskon et hamkilla raja menee aika alhaalla
- Anonyymi
Itse sain vain 55 mutta satsaankin tuohon pääsykokeeseen. Toivottavasti tärppää ja pääsen kouluun.
- Anonyymi
Minä pääsin alhaisilla pisteillä, ilman pääsykoetta.
- Anonyymi
Täältä näkee mihin ammattikorkeaan ja mille alalle olisi päässyt: www.todistusvalinta.fi
Syöttää vain yo-arvosanat ja sitten lähtee selailemaan. Yllättävän hyvinkin voi päästä sisään, jos on valmis joustamaan paikkakunnasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773164
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812092- 1371859
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291661Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91526Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441222