Tänään aamulla julkaistiin yo-kokeiden tuloksia. Kuinka monta pistettä saitte, kun sijoititte niitä amk-laskuriin. Sain itse 95 pts. Pääseekö sillä mihinkään?
yo-todistusvalinta amk-laskuri
13
1438
Vastaukset
- Anonyymi
75p.
- Anonyymi
mihin hait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin hait?
Metsätalous AMK, ei tuu mulla riittää pisteet ihan, mihin sä hait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsätalous AMK, ei tuu mulla riittää pisteet ihan, mihin sä hait
rakennusinsinööriksi (tampere, hämeenlinna,turku ja pori) pääsekö muka tuolla pistemäärällä sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakennusinsinööriksi (tampere, hämeenlinna,turku ja pori) pääsekö muka tuolla pistemäärällä sinne?
Raksainssiksi aika paljon hakijoita muistaakseni, ehkä tuonne Poriin pisteesi riittävät minne ei niin paljon hakijoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raksainssiksi aika paljon hakijoita muistaakseni, ehkä tuonne Poriin pisteesi riittävät minne ei niin paljon hakijoita
okei katsotaan nyt miten käy
- Anonyymi
Itsellä oli aika alhaiset pisteet, mutta onneksi hakukohteeseen ei ollut hirveetä ryntäystä. Ois muuten kiva saada todistusvalintatulokset pian.
- Anonyymi
Mihi hait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihi hait
Hamk ja hevosala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamk ja hevosala.
Uskon et hamkilla raja menee aika alhaalla
- Anonyymi
Itse sain vain 55 mutta satsaankin tuohon pääsykokeeseen. Toivottavasti tärppää ja pääsen kouluun.
- Anonyymi
Minä pääsin alhaisilla pisteillä, ilman pääsykoetta.
- Anonyymi
Täältä näkee mihin ammattikorkeaan ja mille alalle olisi päässyt: www.todistusvalinta.fi
Syöttää vain yo-arvosanat ja sitten lähtee selailemaan. Yllättävän hyvinkin voi päästä sisään, jos on valmis joustamaan paikkakunnasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169