Turun yliopiston maisteriohjelmat

Anonyymi

Haluaisin kuulla muiden fiiliksiä mihin maisteriohjelmaan ootte hakenut ja millaisin paperein? Kiinnostaa myös pääaineen opintopistemäärät? :) Mietin myös mahtaakohan tänä vuonna tulokset tulla aikaisemmin, itse hain Porin Ktm maisteriohjelmaan, tänä vuonna kaksivaiheisesta hausta jäi pois keskusteluosuus jonka takia mietinkin että onkohan tuloksia odotettavissa aikaisemmin, muina vuosina siis tähän aikaa toukokuusta ollut todistuksen pisteet valmiina ja tänä vuonna haku perustuukin nyt sitten vain todistukseen keskustelutilaisuuksien jäädessä pois.

69

4173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä hain nyt Turkuun yhtenä vaihtoehtona. Ei mitään tietoa edellisten vuosien pääsyvaatimuksista, enkä oo kyllä omiakaan pisteitä laskenut. Varmaan aikaisintaan heinäkuussa tulee tulokset, vielä pitäs jaksaa ootella..

    • Anonyymi

      Hain viime vuonna Poriin rahoituksen maisteriohjelmaan ja jäin valitettavasti toiselle varasijalle. Nyt käynyt lähes joka päivä katsomassa opintopolkua, jos tulokset olisi tullut, mutta ei näy. Taitaa tulla vasta lähempänä heinäkuuta.. Ajattelin myös, että jos tulisivat toukokuussa tänä vuonna, mutta ehkä korona sotkee tätäkin?

      • Anonyymi

        Mikä sun keskiarvo ja opparin arvosana oli, kun jäit toiselle varasijalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun keskiarvo ja opparin arvosana oli, kun jäit toiselle varasijalle?

        Oppari oli 4 ja KA hieman päälle 4, ehkä 4,2. Itsellä jäi opintopisteistä kiinni. Olen rahoituksen lisäksi opiskellut markkinointia ja juridiikkaan amk:ssa ja näitä opintoja ei tietenkään hyväksytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppari oli 4 ja KA hieman päälle 4, ehkä 4,2. Itsellä jäi opintopisteistä kiinni. Olen rahoituksen lisäksi opiskellut markkinointia ja juridiikkaan amk:ssa ja näitä opintoja ei tietenkään hyväksytty.

        Paljonko sinulla on nyt opintopisteitä kun hait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sinulla on nyt opintopisteitä kun hait?

        Oon tehnyt 18op nyt avoimessa yliopistossa eli pitäisi olla 18 pistettä myös hakuun enemmän. En tiedä, kuinka paljon viime vuonna hyväksyttiin, sillä en niitä sen tarkemmin laskenut. Jos rajat pysyvät samana, mitä edellisenä ja sitä edellisenä vuotena, pitäisi nyt päästä sisään. Toivotaan parasta!


    • Anonyymi

      Sosiaalityöhön hain.

    • Anonyymi

      Tulis jo. Ei jaksais millään odotella...

      • Anonyymi

        Joo alkaa olla aika ahdistavaa kun joka päivä tietoa odottaa ja illalla pettyy kun ei ole tullut. Itse olen myös suorittanut avoimen puolella isohkon määrän opintopisteitä lisää, jotta tänä vuotta kauppakorkeakoulun ovet avautuisivat. Tsemppiä kaikille odottamiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo alkaa olla aika ahdistavaa kun joka päivä tietoa odottaa ja illalla pettyy kun ei ole tullut. Itse olen myös suorittanut avoimen puolella isohkon määrän opintopisteitä lisää, jotta tänä vuotta kauppakorkeakoulun ovet avautuisivat. Tsemppiä kaikille odottamiseen!

        Te jotka olette suorittaneet avoimia opintoja yliopistossa, millä amk-tutkinnon keskiarvolla olette nyt hakeneet yliopistoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te jotka olette suorittaneet avoimia opintoja yliopistossa, millä amk-tutkinnon keskiarvolla olette nyt hakeneet yliopistoon?

        Minulla 4,2 amkin rahoituksen opintojen keskiarvo. Viime vuonna se ei riittänyt valitettavasti mihinkään.. Kuopioon jäin varasijalle 120 muistaakseni. Myöskään Vaasa, Turku, Tampere, JKL ei onnistunut :( Poriin se jäi tosiaan pienestä kiinni! Toivotaan, että tänä vuonna onnistuisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te jotka olette suorittaneet avoimia opintoja yliopistossa, millä amk-tutkinnon keskiarvolla olette nyt hakeneet yliopistoon?

        Itselläni AMK keskiarvo 4,67 ja oppari 5. Katotaan pääsenkö sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni AMK keskiarvo 4,67 ja oppari 5. Katotaan pääsenkö sisään.

        Luulen että noilla olisi hyvät mahdollisuudet päästä sisään :) paljonko sinulla siis opintopisteitä yhteensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että noilla olisi hyvät mahdollisuudet päästä sisään :) paljonko sinulla siis opintopisteitä yhteensä?

        Mihin opintosuuntaan te olette hakemassa? Hirmu vähän otetaan sisään. Katsoin hakutilastoja. Viime vuonna markkinointiin hakenut paljon enemmän mitä nyt eli sinne varmasti paremmat mahdollisuudet päästä. Rahoitukseen taas pysynyt melko samoissa (päälle 70 hakijaa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin opintosuuntaan te olette hakemassa? Hirmu vähän otetaan sisään. Katsoin hakutilastoja. Viime vuonna markkinointiin hakenut paljon enemmän mitä nyt eli sinne varmasti paremmat mahdollisuudet päästä. Rahoitukseen taas pysynyt melko samoissa (päälle 70 hakijaa)

        Olen itse hakemassa juuri tuonne markkinointiin eli siinä mielessä hyvä ettei tänä vuonna niin paljon hakijoita verrattuna edelliseen. Mihin te olette hakemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että noilla olisi hyvät mahdollisuudet päästä sisään :) paljonko sinulla siis opintopisteitä yhteensä?

        No toivotaan, Hankeniin en päässy noilla. Mulla on AMK 210 OP ja 3 OP Aallosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin opintosuuntaan te olette hakemassa? Hirmu vähän otetaan sisään. Katsoin hakutilastoja. Viime vuonna markkinointiin hakenut paljon enemmän mitä nyt eli sinne varmasti paremmat mahdollisuudet päästä. Rahoitukseen taas pysynyt melko samoissa (päälle 70 hakijaa)

        Kansainvälistä johtamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansainvälistä johtamista

        Onko tullut tuloksia? :) Itselleni ei vieläkään rahoituksen opintosuunnasta Porista ole tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansainvälistä johtamista

        Jos sitä tällä viikolla viimein tulokset tulisi! En jaksa enää odottaa


    • Anonyymi

      Ei ole sosiaalityöstä ainakaan...

    • Anonyymi

      Jännittyneillä fiiliksillä.

      itse hain Turkuun terveystieteitä lukemaan kandi maisteri. Pääsyvaatimuksena saman alan AMK- tai opistotasoinen tutkinto, itselläni pohjilla 240op AMK paperit kiitettävin arvosanoin. AMK todistuksen arvosanoilla tosin ei ole tässä hakukohteessa merkitystä... Pääsykokeeseen ei voinut edes valmistautua, kaikki materiaali tuli vasta kokeessa (joka minulle kyllä hyvä juttu).

      Hakijoita oli nyt 2020 yli 500, joka on siis paljon aiempaa enemmän. Sisään tulee pääsemään 40, toisen vaiheen kokeeseen pääsee 60 parhaiten ekassa menestynyttä. Jäin ekassa kokeessa alle pisteen päähän täysistä, eli kutsu toiseen vaiheeseen tuli, jännittää...!! Ja toisen vaiheen koe vasta kesäkuun puolen välin tienoilla, joten lopulliset tulokset tulevat aika taatusti vasta joskus heinäkuun puolella, luulisin...?

    • Anonyymi

      Millä aineopintojen keskiarvolla hait sosiaalityöhön?

      • Anonyymi

        Mulla 4,6..mutta en tiedä riittääkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 4,6..mutta en tiedä riittääkö

        En tajua miksei tulokset jo tule, pelkät keskiarvot kun ratkaisee :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua miksei tulokset jo tule, pelkät keskiarvot kun ratkaisee :(

        Niinpä, turhaan pitkittävät kun ei ole mitään tarkistettavia pääsykokeitakaan..
        Mikä sulla keskiarvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, turhaan pitkittävät kun ei ole mitään tarkistettavia pääsykokeitakaan..
        Mikä sulla keskiarvo?

        4,3. Mitähän mahtoi olla raja toissavuonna. Viime vuonna oli 3,9.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4,3. Mitähän mahtoi olla raja toissavuonna. Viime vuonna oli 3,9.

        Onko nää rajat nähtävissä jossain julkisesti? Oon vimmatusti koettanut etsiä, mutta en löydä. Huolettaa että riittääkö oma keskiarvo mihinkään, vai odottaako tässä ihan turhaan ja päivittää Opintopolkua. Sosiaalityöhön myös hain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää rajat nähtävissä jossain julkisesti? Oon vimmatusti koettanut etsiä, mutta en löydä. Huolettaa että riittääkö oma keskiarvo mihinkään, vai odottaako tässä ihan turhaan ja päivittää Opintopolkua. Sosiaalityöhön myös hain.

        Niitä ei kerrota kuulemma enää koska vaihtelee joka vuosi. Ennen tuota linjausta kuulin sen viimevuotisen, oli tosiaan hivenen alle 3,9.


    • Anonyymi

      Turun yliopiston opettajat jäävät lomalle ainakin 18.6 joten eiköhän ennen sitä tule. Viime vuonna olivat ainakin juuri kyseisenä päivämääränä ilmoittaneet maisteriohjelman valinnasta.

      • Anonyymi

        Vaasasta tuli sähköposti mutta opintopolussa ei näy mitään. Raastavaa 😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasasta tuli sähköposti mutta opintopolussa ei näy mitään. Raastavaa 😫

        Tuloksistako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasasta tuli sähköposti mutta opintopolussa ei näy mitään. Raastavaa 😫

        Siis sain jo sydärin ton sähköpostin takia, mutta tuloksia ei tosiaan tullut!! Nyt kyllä alkaa loppua jo kärsivällisyys :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sain jo sydärin ton sähköpostin takia, mutta tuloksia ei tosiaan tullut!! Nyt kyllä alkaa loppua jo kärsivällisyys :D

        Sama siis sydän vaan hakkas ja kädet täris kun menin opintopolkuun mut siellä ei näy mitään 😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama siis sydän vaan hakkas ja kädet täris kun menin opintopolkuun mut siellä ei näy mitään 😫

        Fiilaan sua niin paljon 🤣 saanko kysyä mihin ohjelmanaa hait ja millä spekseillä? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiilaan sua niin paljon 🤣 saanko kysyä mihin ohjelmanaa hait ja millä spekseillä? 🙂

        HR johtamista ja keskiarvo 4,67 AMK ja vitosen oppari HR:stä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HR johtamista ja keskiarvo 4,67 AMK ja vitosen oppari HR:stä

        Eiköhän tolla paikka tule!! 👍🏻


    • Anonyymi

      Viime vuonna Porin kauppiksen tulokset tuli 20.6 eli juuri ennen juhannusta. Tulisikohan siis jo mahdollisesti tällä viikolla tuloksia? Ei millään jaksaisi enää odottaa

      • Anonyymi

        Mulla olis kans vähän fiilis et tällä viikolla tulis


    • Anonyymi

      Ootteko saanut tuloksia?

      • Anonyymi

        En ole vieläkään. Opintopolussa ei mitään muutosta


      • Anonyymi

        Ei mitään vieläkään. Olin melkein varma, että tänään tulee edes jotain.


    • Anonyymi

      Ei mullakaan mitään..

    • Anonyymi

      Viime vuonna tulokset tuli iltapäivällä. On tässä vähän vielä toivoa 😊

      • Anonyymi

        Voi kumpa vielä tulisi,en haluisi jännittää asiaa vielä juhannuksenkin yli


    • Anonyymi

      Mulla ei näy edes lisätietolaatikkoa niin tuskin tuloksia ehtii enää tulla,:(

      • Anonyymi

        Joo, ei oo mitään ilmestynyt. Saa sitten koko juhannuksen jännittää ☹️☹️


    • Anonyymi

      Täällä Vaasan kauppis markkinoinnin johtamisen tuloksia odotellaan 😨

    • Anonyymi

      Sosiaalityöhön Tampereelle näkyy lisätietoja-palkki. Toki se oli vielä tyhjä. Turkuun ei näy vielä edes palkkia.

    • Anonyymi

      Pääsin opiskelemaan rahoitusta Poriin! :) oli ensimmäinen toiveeni, vitsit olen iloinen!

      • Anonyymi

        Mahtavaa!!! Paljon onnea sinulle 👏👍😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa!!! Paljon onnea sinulle 👏👍😊

        Kiitos paljon!! 😊


    • Anonyymi

      Onnea :) Mä pääsin myös markkinointiin Poriin!

      • Anonyymi

        Paljonko sulla oli pisteitä? :) Oliko sulla mikä keskiarvo ja paljon markkinoinnin opintopisteitä


      • Anonyymi

        Tarkoitatko Porin Yliopistoon ??? Joka on kait Turun kauppakorkean sivupiste.

        Joko Yliopistot ovat lähettäneet tietoja?


    • Anonyymi

      Ei näy vielä mitään..

      • Anonyymi

        Nää ei tuu ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ei tuu ikinä

        Ei näy kauppiksen tuloksia :(


    • Anonyymi

      Onko kukaan kuullut mitään Turun sosiaalityön maisterihausta?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsin sosiaalityöhön! Vihdoin tulokset tuli!

      • Anonyymi

        Turkuun siis.


    • Anonyymi

      Tulkitsenko näitä hakuperusteita oikein eli onko Turun kauppakorkeakouluun suurimpana kriteerinä se, montako opintopistettä sinulla on aiemman tutkintosi pääaineesta? Millaista luokkaa se suurinpiirtein on?

      • Anonyymi

        Varasija. Meen kyssaamaan itteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varasija. Meen kyssaamaan itteni.

        Mihin tarkalleen hait, tradenomipohjalla vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarkalleen hait, tradenomipohjalla vai?

        Joo. Pääsikö joku trade sisään ja minkälaisilla taustoilla?


      • Anonyymi

        Kyllä! Turkuun ja Poriin painotetaan tosi paljon opintopisteitä. Itsellä jäi niistä viime vuonna kiinni. Nyt tein 18op avoimessa laskiksen kursseja ja pääsin kirkkaasti sisään Poriin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Turkuun ja Poriin painotetaan tosi paljon opintopisteitä. Itsellä jäi niistä viime vuonna kiinni. Nyt tein 18op avoimessa laskiksen kursseja ja pääsin kirkkaasti sisään Poriin😊

        Näköjään laskikseen otettu turkuun vaan 9/12 sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Turkuun ja Poriin painotetaan tosi paljon opintopisteitä. Itsellä jäi niistä viime vuonna kiinni. Nyt tein 18op avoimessa laskiksen kursseja ja pääsin kirkkaasti sisään Poriin😊

        Pystyitkö käydä ne etänä/verkossa vai olitko lähiopetuksessa tekemässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyitkö käydä ne etänä/verkossa vai olitko lähiopetuksessa tekemässä?

        UEF:n kautta avoimessa täysin verkko-opintoja! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe