Vain köyhät ajelevat moottoripyörillä

Anonyymi

Me varakkaat ajelemme esim. Teslalla. Tehokkain Model S jättää kyykyn kuin kyykyn seisomaan 0-100 km/h eikä tarvitse olla sään armoilla. Lisäksi voin kiihdytellä vaikka keskellä yötä eikä kukaan huomaa.

Moottoripyörät ovat köyhille.

12

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me moottoripyöräilijät taas ajamme rauhallisesti ja järkevästi, kun ymmärrämme että liikenteessä ei olla kisaamassa vaan liikkumassa paikasta A paikkaan B (pyörällä yleensä paikkojen C, D, E, F ja G kautta) samalla nautiskellen.
      Meillä ei ole näyttämisen tarvetta eikä tarvitse kilpailla kenenkään kanssa liikennevaloissa, kun olemme pääosin aikuisia.

      Keskellä yötä yleensä nukumme tai teemme muita petihommia, eikä ole pakottavaa tarvetta mennä tielle kiihdyttelemään. Siihenkin vaikuttaa tuo, että olemme aikuisia.

      Senkin olemme tajunneet, että sään armoille ei ole pakko mennä jos ei välttämättä halua, ajellaan poutasäällä. Huonoja kelejä varten on keksitty vaatteita jo vuosia sitten. Jos tapaat joskus moottoripyöräilijän, niin voit kysyä onko hänellä autoa. Aika monella meistä on, sitä voi käyttää talvella ja huonolla kelillä, niin kuin olit nokkelasti itsekin jo hoksannut.

      Joukossamme on myös varakkaita ihmisiä, mutta tuo aikuisuus tekee senkin, että emme ole niin kiinnostuneita siitä kuka tienaa mitäkin. Sillä kun ei ole tien päällä(kään) mitään merkitystä. Joillain meistäkin on esim. Tesla, mutta eipä sillä ole mitään väliä harrastuksemme suhteen.

      Meillä ei myöskään ole tapana arvostella muiden valintoja ja mollata esim. autoilijoita köyhiksi tai miksikään muuksikaan. Ilmeisesti meillä on itsetunto sen verran hyvä, ettei siihen synny tarvetta. Ja se aikuisuus...

      • Anonyymi

        Just. Aikaisemmin te motoristit olette kirjoittaneet mm. tällaista:

        "Mä kans tykkään ärsyttää kaikkia köyhiä ulosijpita ja oikeesti sen takia mulla on kunnon putkistokin joka ärsyttää kaikkia köyhiä niin mieleltään kun lompakoltaan. Yleensä mielen köyhyys toki näkyy myös lompakossa."

        "Köyhien kotirauhaa on hauskaa häiritä , me motoristit teemme mitä haluamme, sinä vain sitä mihin sulla on varaa."

        "Ei ne vakuutukset ole kauheen pahoja. Mulla on ikää 33v ja ajan uudella BMW S1000RR pyörällä. Tehoa 207hv ja paino n.193kg....vakuutus on n.2700e vuosi. Mielestäni aika kohtuullinen siihen ilon määrään mitä tuo tuottaa. Ja se ärsytys mitä monet kokevat niin sitä ei saa muutakun just tälläsellä vehkeellä. Nautin kun köyhät ulisee."

        Jne jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Aikaisemmin te motoristit olette kirjoittaneet mm. tällaista:

        "Mä kans tykkään ärsyttää kaikkia köyhiä ulosijpita ja oikeesti sen takia mulla on kunnon putkistokin joka ärsyttää kaikkia köyhiä niin mieleltään kun lompakoltaan. Yleensä mielen köyhyys toki näkyy myös lompakossa."

        "Köyhien kotirauhaa on hauskaa häiritä , me motoristit teemme mitä haluamme, sinä vain sitä mihin sulla on varaa."

        "Ei ne vakuutukset ole kauheen pahoja. Mulla on ikää 33v ja ajan uudella BMW S1000RR pyörällä. Tehoa 207hv ja paino n.193kg....vakuutus on n.2700e vuosi. Mielestäni aika kohtuullinen siihen ilon määrään mitä tuo tuottaa. Ja se ärsytys mitä monet kokevat niin sitä ei saa muutakun just tälläsellä vehkeellä. Nautin kun köyhät ulisee."

        Jne jne.

        Noi kommentit on jotain valemotoristien provoja. Jotkut köyhät autoilijat tai polkupyöräilijät täällä esiintyy motoristeina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi kommentit on jotain valemotoristien provoja. Jotkut köyhät autoilijat tai polkupyöräilijät täällä esiintyy motoristeina.

        No älä viitsi selitellä kun tuollaista häiriörallia on täälläkin jatkuvasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Aikaisemmin te motoristit olette kirjoittaneet mm. tällaista:

        "Mä kans tykkään ärsyttää kaikkia köyhiä ulosijpita ja oikeesti sen takia mulla on kunnon putkistokin joka ärsyttää kaikkia köyhiä niin mieleltään kun lompakoltaan. Yleensä mielen köyhyys toki näkyy myös lompakossa."

        "Köyhien kotirauhaa on hauskaa häiritä , me motoristit teemme mitä haluamme, sinä vain sitä mihin sulla on varaa."

        "Ei ne vakuutukset ole kauheen pahoja. Mulla on ikää 33v ja ajan uudella BMW S1000RR pyörällä. Tehoa 207hv ja paino n.193kg....vakuutus on n.2700e vuosi. Mielestäni aika kohtuullinen siihen ilon määrään mitä tuo tuottaa. Ja se ärsytys mitä monet kokevat niin sitä ei saa muutakun just tälläsellä vehkeellä. Nautin kun köyhät ulisee."

        Jne jne.

        Se on valitettavasti niin, että jos uskoo kaiken mitä netin keskustelupalstoila sanotaan ja pahoittaa siitä mielensä, niin se on tie jolle ei loppua ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on valitettavasti niin, että jos uskoo kaiken mitä netin keskustelupalstoila sanotaan ja pahoittaa siitä mielensä, niin se on tie jolle ei loppua ole...

        Joo osa näistä kommentoijista on nähnyt moottoripyörän vaan kaukaa, ja toivoo jos saisi sellaisen? Moottoripyöräily on vähän/paljon elämäntapa, ei sellaiset yleensä ole kateellisia autoista monella auto myös on tesla tai joku muu. Sellaiset jotka ei ole koskaan kuullut moottorin jyminää jalkojen välissä ja tunteneet tuulen huminaa , eivät ymmärrä mistä puhun ?


    • Anonyymi

      Ota Teslastasi katto pois, niin pääset nauttimaan tuulen tuiverruksesta, ai niin, ei niitä taida olla avomallisina, no koita pärjätä, ja toisaaltaan moottoripyöräily ei ole todellakaan köyhien laji, kaikki missä on sana moottoripyörä, maksaa heti 3 - 10 kertaa enemmän, mitä esim. autoihin.

    • Anonyymi

      Teslan omistajat eivät ole täällä suoli24 palstalla, joten se siitä sinun Teslastasi.

      • Anonyymi

        Motoristit eivät ole täällä suoli24 -palstalla, joten se siitä sinun moottoripyörästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motoristit eivät ole täällä suoli24 -palstalla, joten se siitä sinun moottoripyörästäsi.

        Taisi tesla-pojalla mennä tunteisiin :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tesla-pojalla mennä tunteisiin :DDD

        Niin taisi mennä.

        Minkähän vuoksi ei kärsinyt jatkaa tätä "älykästä" keskustelua siinä vanhassa säikeessä, vaan piti avata kokonaan uusi?

        Tuhlausta tuommoinen, vaikka kuinka olisi varakas poju asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motoristit eivät ole täällä suoli24 -palstalla, joten se siitä sinun moottoripyörästäsi.

        Kyllä niitä motoristeja täällä joskus on , varsinkin talvella kun ei pääse kuumalle asfaltille ? On vieroitusoireita, mulla ainakin .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe