Saako lentokentältä Finnairin lennoille lähtijät kasvosuojat ennen koneeseen menoa. vai pitääkö ne itse ostaa jostain. kun Finnair alkaa matkustajilta vaatia kasvosuojan käyttöä lennon aikana .
Antaako finnair kasvosuojat
13
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ostat itse. Ja banaanit myös matkaruoaksi ja jos leivät teet matkalle, nekin joutuu itse maksamaan.
- Anonyymi
On ne maskit Finnairinkin annettava kuten muutkin lentoyhtiöt tekevät. Pankoot lipun hintaan femman lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne maskit Finnairinkin annettava kuten muutkin lentoyhtiöt tekevät. Pankoot lipun hintaan femman lisää.
Ei tarvitse, eivätkä tarjoa. Jos sulla on rahaa ja tahtoa matkustaa niin löytyy sitä rahaa maskiin myös. Jos noin euroista kiinni pysy mökissäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse, eivätkä tarjoa. Jos sulla on rahaa ja tahtoa matkustaa niin löytyy sitä rahaa maskiin myös. Jos noin euroista kiinni pysy mökissäsi.
Tallqvist on herännyt kiukkusena.
- Anonyymi
Banaanit ja leivät kannattaa jättää ostamatta. Kasvosuojaa on käytettävä koko matkan ajan. Kuinkas se banaanin syönti onnistuu?
- Anonyymi
Ranskassa lentoyhtiöt jakavat matkustajille ilmaiset kirurgiset maskit, Itävallassa ja monessa muussa maassa jaetaan ruokakauppojen ovella ilmaisia kasvomaskeja.
Kuinka voi olla mahdollista että Suomessa niitä ei riitä edes hoitohenkilökunnalle? Näin on kuulemma muissakin maissa ja siksi ei jaeta ilmaiseksi kansalaisille. No eihän ole niin, muissa maissa niitä näyttää riittävän.- Anonyymi
Koska me maksamme jokaisen tänne tulevan ölömölön elämän kohdusta hautaan. Ja koko yhdistetyn suvun!
- Anonyymi
Air Baltic jakaa lennoilla pussukkaa, joista löytyy muun muassa maski.
- Anonyymi
Otin yhteyttä Finnairin asiakaspalvelu chattiin siellä sanoivat että kasvomaski pitää itse hankkia ennen lentoa.
- Anonyymi
Lennetään siis muilla yhtiöillä kuten tähänkin saakka.
- Anonyymi
siis jättävät lennolta jos ei ole maskia? Ei tämä kyllä ihan näin voi mennä. Jos matkustat niin tiedät kyllä miten asia hoidetaan.
- Anonyymi
Aki Lindénin mukaan suojain antaa lentomatkustajille väärän turvallisuuden tunteen.
– Anteeksi vain, mutta tämä lentojen kasvomaskipakko vaikuttaa kyllä enemmän keinolta saada koneet täyteen kuin huolehtia tartunnan torjumisesta, SDP:n kansanedustaja Aki Lindén katsoo.
Kansanedustaja viittaa Twitterissä lentoyhtiöiden ilmoittamaan maskipakkoon lentokoneissa. Viime päivinä muun muassa Finnair ja irlantilainen Ryanair ovat arvioineet lentoliikenteen asteittaiseen elpymiseen heinäkuussa. - Anonyymi
Niin kauan kun on maskipakko, en aio lentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082