Oikeastaan vilut ilmat jo tulivatkin. Eikä edes kapakkaan voi poiketa lämpimään turisemaan.
Helluntain viluja odotellessa.
25
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmää toukokuuta on luvattu, joten ei haittaa vaikka terassit on kiinni.
- Anonyymi
Jos sun lysti on niin kätes yhteen lyö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sun lysti on niin kätes yhteen lyö.
Ei ablodeja. Vain lippiksen nostaminen silloin kun aurinko vilahtaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ablodeja. Vain lippiksen nostaminen silloin kun aurinko vilahtaa.
Keskityn paskan heittoon. Eli lannoitan puutarhaa - aikaan ja ilmoihin sopiva harrastus.
- Anonyymi
Viluja en odota. Löytyy lyhyt ja pitkähihaista alushousua. Löytyy lämppäri välihousuja. Lämmintä paitaa ja puseroa. Tarkenen toukokuun jonka tämä kylmyys kestää.
Viileä tulee olemaan kesäkuun alkukin. Mutta sitten päsähtää hellettä hiuksiin ja punttiin. Jopa juhannukseen saakka.
Sitä paitsi enhän minä missään ulkona asu. Nytkin makoilen simmareissa. Vain allas puuttuu. Tiskiallas hieman pieni istua.- Anonyymi
Mun alushousuissa on lahkeet. ;-)
Joo, se on tätä korona-aikaa, kesäkin peruttu koronan vuoksi.
Elokuussa voi olla vähän leudompi jakso, mutta sitten viilenee, ja alkaa Joulunodotus.
Mutta ei mitään, kumisaappaat vaan jalkaan ja villapaita päälle, lyhyistä kalsareista on turha uneksiakkaan. Ovat muutenkin niinhankalat, kun ne kiristää.- Anonyymi
Tällä hetkellä näyttää epävarmalta, josko kesävaatteita tarvitsee naftaliinista kaivaa lainkaan.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä näyttää epävarmalta, josko kesävaatteita tarvitsee naftaliinista kaivaa lainkaan.
BengViime viikolla otin shortsit esiin, kun oli aurinkoinen ja lämmin päivä - en ehtinyt niitä käyttää - tuleekohan uutta tilaisuutta?
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Viime viikolla otin shortsit esiin, kun oli aurinkoinen ja lämmin päivä - en ehtinyt niitä käyttää - tuleekohan uutta tilaisuutta?
Annan lämpöä juhannukseksi muutaman päivän. Muuten pidän termostaatit viileänä koko kesän. Elokuulle 1 viikko hellettä.
Nimim säiden säätäjä ja haltia. Anonyymi kirjoitti:
Annan lämpöä juhannukseksi muutaman päivän. Muuten pidän termostaatit viileänä koko kesän. Elokuulle 1 viikko hellettä.
Nimim säiden säätäjä ja haltia.Päivän sade toki sattui kohdalleen. Suunnittelin puutarhan kastelua, kun sade alkoi.
Tuli uuniin ja siihen lähettyville kirjaa lukemaan .
Suomen yllä pyörii kylmä hyrrä, vertasivat kesään 1987 josta en muista mitään.- Anonyymi
Minä muistan. Vuosi 1987 oli niin työn täyteinen, että jatkuvasti hiki otsassa ei tullut katsottua säitä. Kesä oli koleahko. Piti melkein valkata, mihin kohtaa ottaa irrallisia vapaapäiviä.
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan. Vuosi 1987 oli niin työn täyteinen, että jatkuvasti hiki otsassa ei tullut katsottua säitä. Kesä oli koleahko. Piti melkein valkata, mihin kohtaa ottaa irrallisia vapaapäiviä.
Kiva kun edes sinulla on muistissa tuo kesä.
Lapseni olivat 6 ja 2 vuotiaat, varmaan kesä meni heidän kanssaan touhutessa.- Anonyymi
Muistan kesän 1987. Aina vain vesisadetta, …, vesisadetta, … vesisadetta. Ei ole ollut toista niin kamalaa kesää. Joskus hetkellisesti paistoi aurinko. Ja juhannusaattona toppatakki, pipolakki ja hanskat. Muuten, sinä kesänä yleisin lausahdus, jonka ihmiset vesisateessa sanoivat: "Ei olekaan pitkään aikaan satanut."
Terveisin: Puolireuho - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kesän 1987. Aina vain vesisadetta, …, vesisadetta, … vesisadetta. Ei ole ollut toista niin kamalaa kesää. Joskus hetkellisesti paistoi aurinko. Ja juhannusaattona toppatakki, pipolakki ja hanskat. Muuten, sinä kesänä yleisin lausahdus, jonka ihmiset vesisateessa sanoivat: "Ei olekaan pitkään aikaan satanut."
Terveisin: PuolireuhoSaattoi olla sellainen kesä,,että töistä lähtiessä satoi ja minulla oli onneksi kertakäyttösadetakki ja se vettä valuen kävin tunnelin K-kaupassa ja myyjä totesi hieman ilkikurisesti, että siellä taitaa sataa. Kylmänäkin kesänä voi ukkostaa, vaikkei tarvitsisi.
Beng
- Anonyymi
Muistan "Vepan" laulun Haluviluvei .- Kaks oli meittiä veljeksiö :D
- Anonyymi
Vilu kapajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilu kapajaa
Epäasiallista "huumoria". -Likinäkörillitäti
- Anonyymi
Kaipuu tromejaa :)
- Anonyymi
Nyt kannattaakin varautua kunnolla helluntain heiloihin, ettei sitten ole adventtina aidsia.
- Anonyymi
Vaan kyllä onkin kylmää. Monta toukokuuta peräkkäin olemmekin saaneet nauttia aikaisesta kesälämmöstä, vaan nyt tyssäsi normaaliksi. Kevään ja kesän tulo pitkittyi nyt aivan yhtäkkiä pakkasöiden ja kylmän pohjoistuulen takia. En tiedä tekeekö ikä tehtävänsä kun tuntuu ettei ilman hanskoja ja myssyä voi mennä lenkille lainkaan. Nyt ollaan täällä päin huolestuneita uusien perunoiden saannista juhannukseksi.
Hytinäx1Aamusta oli luminen "talvi". Parvekkeeltani näkyy esikoululaisten "esileikki puisto" , jonka spurkut ovat vallanneet tenttuiluun ja koirien kusetukseen. Kylmä kevät onneksi rajoittaa heidän leiri elämäänsä. Voihan korona.
- Anonyymi
karvalakki kaksinkerroin voi ottaa kuumia toteja aspestikintaat kädessä terassilla
ja hakea take awau annoksia
njjj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463939Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343434Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162773Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102024IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm111163Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986