Olen itse perunut lentoni wizz Air yhtiöltä, tämän koronan myötä. Lento ilmeisesti tullaan lentämään. Valitsin vaihtoehdon rahat tilille. Mitään ei ole kuulunut.
Onko joku saanut rahat takaisin
Lennon peruminen
4
806
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko lippu hyvitettävä peruttaessa? Riippuen lipputyypistä et välttämättä saa mitään kun itse menit perumaan.
- Anonyymi
Aikataulu lennosta muuttui, ja valitsin, että otan rahat.
Tarjosivat sitä, että jättäisin rahat ja saisin sen 120 pros. Seuraavaan lentoon.
Eipä ole rahoja kuulunut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikataulu lennosta muuttui, ja valitsin, että otan rahat.
Tarjosivat sitä, että jättäisin rahat ja saisin sen 120 pros. Seuraavaan lentoon.
Eipä ole rahoja kuulunutYli kuukausi menee ensimmäiseen yhteyden ottoon, tarjoavat taas voutcheria etc. Odota vaan rauhassa, väsytyspeliä...
- Anonyymi
Sain rahani takaisin, eikä lentoni ole edes peruttu, katsoin, että se vielä lennetään kesäkuussa.
Olen positiivisesti yllättynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954