Homopari naapuriksi

Ryysyrannan Jooseppi

Meidän taloon on muuttamassa homopari. Miten näihin kyyhkyläisiin tulee suhtautua Pureeko ne ?

17

2735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma.Kovanen

...ja kysele uusimmat muodin tuulet. Saat takuulla naisia, olet kiinnostava jos sinulla on homotuttavia. Maailma olisi paljon tyylikkäämpi ja trendikkäämpi paikka, jos täällä olisi pelkkiä homoja. Eläköön homot!

• hetsku

..pelkkiä homoja, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon pitkän aikaa sitten..

• ettei
        hetsku kirjoitti:

..pelkkiä homoja, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon pitkän aikaa sitten..

homoilla ja lesboilla ole lapsia =)

• akak

Puolet 40 vuotta täyttäneistä homomiehistä on ahdistellut alaikäistä lasta. Ja sanoit naapurissasi olevan niitä kaksi.

Soittavatko he mahdollisesti Jacksonin musiikkia? Ovatko he ahkeria (katolisessa) kirkossa kävijöitä?

• navia

Jahas ei tätä palstaa kai kannata pidemmälle lukea!

• Mira

ajatella niitä runkatessasi? Niin minä tekisin.

• Zusanne

Ei ne pure...tai, mistä minä sen tietäisin. mee, ja ota selvää, ties vaikka teistä kolmesta tulis hyviä ystäviä. Homot on mun mielestä jotenki lempeempiä kuin muut miehet, niistä saa hyviä ystävi ja ne ymmärtää naisia ja niille voi puhuu avoimesti häpeilemättä naisten jutuista. itse tunnen kaksikin homoa

• niin !!!!!!

Homot ovat mukavia tyyppejä! Ymmärtäviä ja keskustelutaitoisempia kuin muut miehet. Siistimpiäkin kuin muut miehet. He ovat auttavaisia ja heitä on helpompi lähestyä. Homot eivät ainakaan ala ahdistella naista naapurissa, joten haluaisin mielummin niitä naapurustooni.

• naapuriksi
        niin !!!!!! kirjoitti:

Homot ovat mukavia tyyppejä! Ymmärtäviä ja keskustelutaitoisempia kuin muut miehet. Siistimpiäkin kuin muut miehet. He ovat auttavaisia ja heitä on helpompi lähestyä. Homot eivät ainakaan ala ahdistella naista naapurissa, joten haluaisin mielummin niitä naapurustooni.

Minä olen varustautunut noita varten asein ja he tietöävät sen, mutta ajattele asiaa jos olisit esi. siiamilainen kaksonen.
        Kaksi päätä ja yksi vartalo, toinen pää on homo ja toinen hetero.
        Homo päättää ja tekee treffit ja teillä on vain yksi peppu??????

• Ujo heteromies

Koska Homo = ½ * Nainen. Kyllähän naiset tulee naistenkin kanssa juttusille, on juttua vaikka mistä pitsin nypläämisestä. Minun on vaikea jutella naisille yleensä, en homojen kanssa tule sen paremmin toimeen, paitsi ne ovat vain naisia joilla on pippeli =(

• hätisteleen
        naapuriksi kirjoitti:

Minä olen varustautunut noita varten asein ja he tietöävät sen, mutta ajattele asiaa jos olisit esi. siiamilainen kaksonen.
        Kaksi päätä ja yksi vartalo, toinen pää on homo ja toinen hetero.
        Homo päättää ja tekee treffit ja teillä on vain yksi peppu??????

Olen varustautunut sinua varten aseilla, sillä minun homojahan ei kiusata. Saat tuntee sen nahoissasi jos alat minua vastustaan. Mene ennakkoluuloinesi muualle asuun jos et erilaisia ihmisiä siedä!

• katkeruuttasi
        Ujo heteromies kirjoitti:

Koska Homo = ½ * Nainen. Kyllähän naiset tulee naistenkin kanssa juttusille, on juttua vaikka mistä pitsin nypläämisestä. Minun on vaikea jutella naisille yleensä, en homojen kanssa tule sen paremmin toimeen, paitsi ne ovat vain naisia joilla on pippeli =(

Homoihin! Itsessähän on vikasi jos et naisiin saa mitään kontaktia, eikä naiset ole sinusta kiinnostuneita. Sinulla ei ole mitään jalkojen välissä jos et ole naista saanut.

Sanoisin sinulle Ujo huteromies että hae ulkomailta nainen jos et saa kotimaista. Niinhän ne muutkin ovat tehneet. Eikä tarvi mitään homoja vihata lopunikäänsä!

• riitta

Kysy heiltä neuvoa pukeutumiseen ja käyttäytymiseen, jos vaikka junttius ja renttuna oleminen lähtisi pois : )

• yh-äit

ole onnellinen et homo pari,ettei yh-äiti kakaroineen sehän se kamalampaa on homotkin jää toisex pienet on sulla murheet!

• Ryysyrannan Jooseppi
        yh-äit kirjoitti:

ole onnellinen et homo pari,ettei yh-äiti kakaroineen sehän se kamalampaa on homotkin jää toisex pienet on sulla murheet!

Uskon Sinua täysin. Kiitos ajatuksistasi!

• varsinkin jos

sulla on lapsia niin suosittelen muuttamaan pois.

• sanoi

jeesus, elä epäröi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35