Kuin monesta teistä olisi äitipuoleksi

Anonyymi

niinkuin minusta? Miehellä on neljä lasta ja mulla kaksi, joten meillä on suurperhe, siitä on miehen exä kateellinen kun olen hänen lastensa äiti.
Komennan ja siivoon, laitan ruokaa pyykkään ja vaadin.. ym mitä äidit tekevät, minä vielä toisten lapsille.
En suosittele äitipuolen roolia, sillä se vaatii luonteen lujuutta, ja jaksamista. Onneksi minä jaksan, on kiva pomottaa lapsilaumaa ja vaatia asioita.
Joskus väsyttää hohoijaa, mutta pakko jaksaa. Jos ette halua niin älkää alkako, vain hyvät yksilät jaksvat ja osaavat, valitettavasti se osui myös minuun. Kunnioitusta ei saa eikä kiitosta, mutta silti jaksettava ongelmien kanssa.
Nauttikaa te omista lapsistanne, minä en voi kun oli ryhdyttävä tähän, mutta en voi enää luistaakaan, sillä en voisi jättää nätä oman onnensa nojaa, mitä he tekeisivät ilman mua ja osaisivat, kuka sitten tekisi jos en minä?
Moi kysyykin että kuka tuo on? Kaunis nainen ja osaava ja hoitaa noin iso perhettä, mutta apua ei odaa antaa, enpä kysele, mutta jaksakaa te yhden lapsenne kanssa minä kuuden.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaistun! Minulla on yksi lapsi vähemmän (omia 2, miehellä 3), mutta samaa rumbaahan se on. Olen ottanut perheen johtamiseen mallia liikkeenjohdon strategioista.

      Tiimimme on voimakkaasti vertikaalinen ja hierarkinen "management by prkele" -organisaatio, jossa on vahva johtaja (minä) ja alamaiset (ensin omat lapseni ja alimpana miehen lapset).

      Pyrin delegoimaan töitä mahdollisimman paljon tiimimme muille jäsenille. Omat lapseni voivat teettää miehen lapsilla saamansa hommat, joita eivät viitsi tehdä. Itselleni jää oikeastaan aika vähän käytännön työtä, koska kaksiportainen delegointijärjestelmä hoitaa asiat automaattisesti siivouksesta aamurukousten järjestämiseen. Minun tarvitsee vain johtaa ja komentaa, eikä olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa.

      • Anonyymi

        Kuin monesta teistä olisi isäpuoleksi ,niinkuin minusta? Miehellä on neljä lasta ja mulla kaksi, joten meillä on sateenkaariperhe ja suurperhe, siitä on miehen exä kateellinen kun olen hänen lastensa äiti/ isä.
        Komennan ja siivoon, laitan ruokaa pyykkään ja vaadin.. ym mitä isät tekevät, minä vielä toisten lapsille.
        En suosittele isäpuolen roolia, sillä se vaatii luonteen lujuutta, ja jaksamista. Onneksi minä jaksan, on kiva pomottaa lapsilaumaa ja vaatia asioita.
        Joskus väsyttää hohoijaa, mutta pakko jaksaa. Jos ette halua niin älkää alkako, vain hyvät yksilät jaksvat ja osaavat, valitettavasti se osui myös minuun. Kunnioitusta ei saa eikä kiitosta, mutta silti jaksettava ongelmien kanssa.
        Nauttikaa te omista lapsistanne, minä en voi kun oli ryhdyttävä tähän, mutta en voi enää luistaakaan, sillä en voisi jättää nätä oman onnensa nojaa, mitä he tekeisivät ilman mua ja osaisivat, kuka sitten tekisi jos en minä?
        Moi kysyykin että kuka tuo on? Komea mies ja osaava ja hoitaa noin iso perhettä, mutta apua ei odaa antaa, enpä kysele, mutta jaksakaa te yhden lapsenne kanssa minä kuuden.


      • Anonyymi

        Samaistun! Minulla on yksi lapsi vähemmän (omia 2, naisellani 3), mutta samaa rumbaahan se on. Olen ottanut perheen johtamiseen mallia liikkeenjohdon strategioista.

        Tiimimme on voimakkaasti vertikaalinen ja hierarkinen "management by prkele" -organisaatio, jossa on vahva johtaja (minä) ja alamaiset (ensin omat lapseni ja alimpana naiseni lapset).

        Pyrin delegoimaan töitä mahdollisimman paljon tiimimme muille jäsenille. Omat lapseni voivat teettää naisen lapsilla saamansa hommat, joita eivät viitsi tehdä. Itselleni jää oikeastaan aika vähän käytännön työtä, koska kaksiportainen delegointijärjestelmä hoitaa asiat automaattisesti siivouksesta aamurukousten järjestämiseen. Minun tarvitsee vain johtaa ja komentaa, eikä olla missään tekemisissä naiseni lasten kanssa.


    • Anonyymi

      Minusta on, ole napakka ja käskevä ja pomottaja, osaan vahtia ja vaatia ja vaikka lapsia on 12 yhteensä niin meillä on sotillaallinen kuri. Rivissä ollaan kun mennää n syömään tai vessaan ja pihalle ym. Kuapssa ollaan asiallisesti ym ym... olen loisto äitipuoli. Mies ei selviäisi ilman mua eikä lapset. Miehen lapet ovat onnekkaita kun olen heidän äitipuoli ja minustakin on kivaa määrätä, olen pomo ainesta. Mieskin on onnellinen, exänsä vähän on kateellinen mutta se ei vaivaa meitä, pääsee jonon jatkosksi jos alkaa häiriköimään.

      • Anonyymi

        Minusta on, ole napakka ja käskevä ja pomottaja, olen armeijassa työssä ,osaan vahtia ja vaatia ja vaikka lapsia on 12 yhteensä niin meillä on sotillaallinen kuri. Rivissä ollaan kun mennään syömään ja tervehditään minua , tai vessaan ja pihalle ym. Kuapssa ollaan asiallisesti ym ym... olen loisto isäpuoli nainen ei selviäisi ilman mua eikä lapset. Naisen lapset ovat onnekkaita kun olen heidän isäpuoli ja minustakin on kivaa määrätä, olen pomo. Nainenkin on onnellinen, exänsä vähän on kateellinen ,mutta se ei vaivaa meitä, pääsee jonon jatkosksi ,jos alkaa häiriköimään, tai vedän turpaan.


    • Anonyymi

      Mä en viitsi enää edes laskee noita, voi olla että osa on naapureitten, mut mitä välii, tehkööt mitä lystää., Lähen bubiin..eiku lenkille.

      • Anonyymi

        Jes baarit aukee tänään! Pääsee taas kittaamaan siideriä ja lihomaan lisää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes baarit aukee tänään! Pääsee taas kittaamaan siideriä ja lihomaan lisää!

        Jep, oluelle jeah....


    • Anonyymi

      Äitipuolella on tosella suuri vastuu ja taakka. Minusta pitäisi olla ätipuolen palkkaus jotta jaksaisi. Ei kukaan aattele miten rankkaa on kasvattaa lapsia otka ovat olleet ihan hunningolla, ja nyt pitäisi saada normaaleiksi koululaisiksi.
      On niin tärkeetä että ei kaikki jaksaisi,, harva jaksaa.

      • Anonyymi

        Isäpuolelle se on todella suuri vastuu ja taakka. Minusta pitäisi olla isäpuolen palkkaus jotta jaksaisi. Ei kukaan aattele miten rankkaa on kasvattaa lapsia jotka ovat olleet ihan hunningolla,eivätkä ole edes omia ja nyt pitäisi saada normaaleiksi koululaisiksi.
        On niin tärkeetä että ei kaikki jaksaisi,, harva jaksaa. Yleensä naisen mukana tulee lapsilauma mukana.


    • Anonyymi

      Ottaako eronneet miehet uuden vaimon että saavat hoitajan lapsilleen?

      • Anonyymi

        Ei, vaan siivoojan, kokin ja pyykkärin, sen he tarvii. Uusi vaimo tulee sitten jos on tullakseen eteen mutta eka suttura on aina kodinhoitaja illan ilo.

        Lapset hoitaa ex vaimo, ei mikään illan ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan siivoojan, kokin ja pyykkärin, sen he tarvii. Uusi vaimo tulee sitten jos on tullakseen eteen mutta eka suttura on aina kodinhoitaja illan ilo.

        Lapset hoitaa ex vaimo, ei mikään illan ilo.

        Just niin, ite ainakin otin uuden tuoreen monitoimikoneen kun aiempi rupsahti synnytettyään enkä jaksanut niitä kakaroita. Elarit on pieni hinta siitä että poistaa elämästään ex-akan ja vahinkolapset. Likainen varispesue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan siivoojan, kokin ja pyykkärin, sen he tarvii. Uusi vaimo tulee sitten jos on tullakseen eteen mutta eka suttura on aina kodinhoitaja illan ilo.

        Lapset hoitaa ex vaimo, ei mikään illan ilo.

        Ei, kun remonttimiehen, autonkorjaajan, ja rakastajan sen naiset tarvii, uusi mies tulee tarpeeseen , mutta exukko menköön , kun oli ihan ” kädetön” ei pysynyt vasara kädessä, mutta kaljatölkki kyllä.
        Lapsien pyörät ja muut pelivehkeet uusisi huoltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun remonttimiehen, autonkorjaajan, ja rakastajan sen naiset tarvii, uusi mies tulee tarpeeseen , mutta exukko menköön , kun oli ihan ” kädetön” ei pysynyt vasara kädessä, mutta kaljatölkki kyllä.
        Lapsien pyörät ja muut pelivehkeet uusisi huoltaa.

        Kaljatölkki yhdessä kädessä ja muna toisessa! Semmosia ne on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljatölkki yhdessä kädessä ja muna toisessa! Semmosia ne on!

        Oi joi joi....olutta ja olutta ostetaan muttei ruokaa. Mies elättää ja maksaa kaiken kun nainen se vaatii. Ei ole helppoo olla onnellinen mies kun yks toisensa jälkee kusettaa rahat ja omaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljatölkki yhdessä kädessä ja muna toisessa! Semmosia ne on!

        Niin ja myös rööki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi joi joi....olutta ja olutta ostetaan muttei ruokaa. Mies elättää ja maksaa kaiken kun nainen se vaatii. Ei ole helppoo olla onnellinen mies kun yks toisensa jälkee kusettaa rahat ja omaisuuden.

        Juurikin ja elätät toisen miehen kakaroita, omias et näe ,kun jokatoinen viikonloppu ja siitäkin nykyinen muija kiukuttelee.
        Taidan heittää muijan kakaroineen ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin ja elätät toisen miehen kakaroita, omias et näe ,kun jokatoinen viikonloppu ja siitäkin nykyinen muija kiukuttelee.
        Taidan heittää muijan kakaroineen ulos.

        Oikein poika! Olen ylipä sinusta kun osaat tehdä oikeita päätöksiä. Tee se eläkä anna naikosten hypittää sua, näytä että olet MIES!!!


    • Anonyymi

      Musta tuli äitipuoli viimeviikolla. Mies ehdotti sitä ihan itse että ryhtyisin lastensa äidiksi. Ensin vieroksuin ajatusta, mutta sitten oli kiva saada lapsia komennettavksi ja kasvatettavaksi ja suostuin, se on velvollisuus auttaa ongelmallisia lapsia elämässä eteenpäin. Onhan se vaikeeta ja kauheaa kun on villejä tupa täynnä, mutta kun oppivat kunnioittamaan minua ja saan omaa aikaa niin kyllä varmasti onnistun hyvin. Ei kaikista kyllä ole ettei kannata ryhtyä, mutta olen topakka ihminen ja saan kaiken onnistumaan. Kyllä lapset tykkää ja haluisivat vaan että olisin aina heidän kanssa. Mies on ylpee musta, ollaan seukattu nyt viikko ja näin nopsaan pestasi mut äidiksi.

      • Anonyymi

        Taidatte kumpikin olla jotain kehitysvammaisia joilla on vahingossa tullut lapsia.


    • Anonyymi

      Minusta ei olisi äitipuoleksi, eikä onneksi ole tarvinnut sellaiseksi ryhtyäkään. Edelleen ensimmäisessä avioliitossa olen, mutta jos joskus eroaisin niin en ottaisi miestä, jolla on alaikäisiä lapsia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe