Ystävättärien vankina 6

Anonyymi

Voidaan vain todeta että nyt omistan vehkeen jollaista ei suurimmissa fantasioissa olisi tullut mieleen, olin pari edellistä päivää saanut olla ja kuleksia kuten tahdoin, "penis jäykkänä huojuen" välillä jompikumpi tytöistä kävi tarkistamassa kaluni mitat.
Havahduin puolenpäivän jälestä kun Karita herätteli minua penistä läimien,
Nouseppas ylös ja käyhän söymässä ja tarpeillasi niin aloitetaan se mitä ei vielä olla tehty, tottelin ja tuvassa odotti katettu pöytä valmiina, söin ja kävin peseytymässä ja aavistaen jätin kylpytakin vain ylleni,
Polttelin savukkeen pari ennenkuin menen navetalle takaisin.
Saavuin takaisin huoneeseeni jossa tähänastisesti nukuin ja vaikka kummallakin tytöistä oli latex hoitajan puvut heidän jalkojen välissä oli jokin suppilo jäistä lähtevä letku kulkeutui alipaine pumpulle,
Noo kävit näemmä oikein pesulla ruokailun päätteeksi,justiinsa me marketan kanssa näin odotellessa laitettiin emätin pumput töihin niin ollaan tasavertaisempia, mutta joo mepä otetaan nämä pois niin lähdetään tonne toisaalle jossa pääset niihin töihin johon toi penis on luotukkin.
Menimme samaiseen paikkaan jossa olin ollut venytys käsittelyssä, toimenpide pöydän yllä roikkui vaijjeritaljan varassa pehmustettu avonainen tuolin istuin osa sivulle kääntyvi gynetuolin jalkatelineineen,
Odotas hiukan niin Karita nousee ensin tuohon istumaan niin sitte on sinun vuoro, Karita riisui esiliinan ja nosti hoitajan minimekon helmoja ylöspäin , Karita istui telineelle ja Marketta sitoi hänet käsistä ja jaloista kiinni telineeseen ja käskytti minut pöydälle tehden saman minulle, näin yläpuolellani kiikkuvan karitan ja hänen valtavaksi paisuneen emättimen joka sykki sekä kiimasta helmeili, ensin marke hieman suukotteli ja imi kaluani.
No-niin laitetaas hiukan liukastetta ja lasketaas neitosta niin että saadaan nähdä kuinka oikein käy,
Marketta öljysi peniksen ja laskiessaan karitaa ohjasi kalun häneen,niin pitäähän sinne liukastetta saada ettei aivan kidutuksesta käy, marketta otti liukastetta ruiskuun ja työnsi senpaikkoihi,
Nyt aloitetaan ja katotaan?!,
Marketta päästi taljan vapaaksi ja Karita tipahti päälleni, ooohh täähän on aivan toinen kuin mitä uskoin, noh noh karitaseni nyt rentoudu,
Marketta alkoi riuhtoen edestakaisin vedellä karitaa joka sai naisen holtittomasti kiljahtelemaan ja ynähtelemän, jaa taidat jopa nauttia kun kiljut noin kauniisti, aaahh muuten voisin mutta kohdunsuuhun vihloo.
Noo hetki vielä niin vaihdetaan menetelmää,
Marketta riuhtoi liki vartin ja sai karitan räjähtämään hän yritti rentoutua mutta telineen vyöt pitivät hänet ryhdissään, hyvinhän se meni ammolleen pumpattuun pilluun nyt kun käännän sinut ylösalaisin niin että pääset imemään kaverin,
Marke käänsi telineen lukitteet toisin päin että sai karitan emättimen taivasta kohden, heh nyt voin olla varma että imet kurkkuasi myöten, talja liikahti alaspäin ja penis työntyi hitaasti karitan suuhun.
Tyttö yökki ja kaki mutta nautti kun sai jotain suurta,
Marke höyläsi edestakaisin ja välillä antoi karitan siemailla ilmaa, tätä ei 10 min kestänyt kun tunsin tutun tunteen tulevan, marketta huomasi tämän ja kun näki karitan aikeet niellä hän nopeasti kääntö hänet istuma-asentoon, noin pitäähän sinun nyt sperma ryypyt saada eihän siitä ylösalaisin olisi mitään tullut, mmnnhh joo jokos on sun vuoro vai siirretäänkö vapaaseen tyyliin?, otetaan vain vapaasti otti niin voimille kun taljaa reuhtoi, marketta vapautti karitan telineestäja yhdessä he alkoivat kiimaisesti hyväillä kaluani, kun marke erehtyi hiukan syvemmältä imemään karita painoi hänen takaraivosta syvemmälle, nyt pääset kokemaan miten se kurkkuun otto tapahtuu?,
Marketta rimpuili mutta Karita höyläsi hänen päätään edestakaisin lopulta antaen hengähdystauon, ah aahh siemaus pari tää tuntuu oudolt mut ihanalt, pian marke asettui terskan eteen ja Karita jatkoi siitä mihin jäi, hän höyläsi minut toiseen orgasmiin ja marketta sai haluamansa,huh tässähän joutuu aivan töihin mutta määrähän on mitä mahtavin, mmnnhh iso vehje isot määrät mutta päästetään poikavapaaks ja annetaan sen päättää tahti kun päästään tonne tupaan ja mun kamariin....

2

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtavaa.. mitähän seuraavaksi tapahtuu.. olisiko navetassa lisää syöttöhommia tiedossa tai vaikka keinosiementäjän pesti käyttäen ravihevosen spermaa.. ansaintamahdollisuudetkin vaikuttaisivat aika hyvältä

    • Kivasti etenee

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe