Positiivareiden hyvä neuvo SOMEssa kirjoittaville:

Anonyymi

" Aamun Ajatus

Jokaisen sanan tulisi kulkea kolmen
portin läpi ennen kuin se lausutaan.
Ensimmäisen portin vartija kysyy:
onko se totta? Seuraavalla portilla
kysytään: onko se tarpeellista ja
kolmannella: onko se ystävällistä? "

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin tärkeäksi en soisi päivittäisen yhteydenpidon muuttuvan!
      Vaativan puntaroinnin jättäisin tuomareille ennen päätöksentekoa, tai miettimistä harkitun ilkeyden harjoittajille.

      Itse pidän eniten aidosta välittömyydestä, ihan omin sanoin !

    • Anonyymi

      alottajalle :
      älä viisastele,,,

      ihmisyys kunniaan
      vanhukset ovat VAIN ihmisiä

      • Anonyymi

        Vanhukset ovat vain lukuja hautausurakoitsijoiden saamissa toimeksiannoissa, mitä suurempia lukuja, sitä parempia vuosittaisia osinkoja jaetaan.


    • Anonyymi

      Aloitus oli kiva, odottelin jopa lisää kivoja aforismeja tähän ketjuun.
      Mutta ei.
      Taas oli jonkun pakko mennä "hautausurakoitsija-linjalle".

      Ikävää ja negatiivistä viriää liian kanssa tänne.
      Jos sattuu itsellä olemaan vähän helpompi päivä
      mielialojen ja kipujen kanssa
      niin ei tarvitse kuin tänne,
      jokaisessa ketjuun on ilmaantunut uusi kommentti,

      joka varmistaa, että ei kannata olla iloinen tai hyvällä mielellä mistään !

      Hauskaa päivänjatkoa vaan !

      • Anonyymi

        Totta kai kannattaa, ja saa olla iloinen. Mutta on aivan turha närkästyä, jos kaikki ei miellytä kuulijakuntaa ! Et taida ymmärtää, ettei Positiivarien tai muiden ajatusten usein kopioiminen ole tarpeen.
        Jokainenhan voi ne lukea itse, ja vielä valita luettavansa ilman moraalista pakkosyöttöä.
        Aloituksesta tuntuu kuin avaaja esiintyisi lainavaatteissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai kannattaa, ja saa olla iloinen. Mutta on aivan turha närkästyä, jos kaikki ei miellytä kuulijakuntaa ! Et taida ymmärtää, ettei Positiivarien tai muiden ajatusten usein kopioiminen ole tarpeen.
        Jokainenhan voi ne lukea itse, ja vielä valita luettavansa ilman moraalista pakkosyöttöä.
        Aloituksesta tuntuu kuin avaaja esiintyisi lainavaatteissa!

        Surkimukset osaavat pilata hyvänkin yrityksen. Yllättävää surkeutta.


    • Anonyymi

      Minua moitti siskoni aina, että minulla ei ole "porttia suunedessä", koska ilmeisesti olin liian suulas sanomaan mielipiteitäni. Tuo "olin" sana on siksi, että nykyisin alkaa olemaan liiankin "tiukka portti", jopa toisten sanomisiin.

      Posetiivareita en lue, mutta tänne voi laittaa mitähyvänsä, koska osaan ne ohittaa muutamalla napinpainannalla, mutta entäs, jos tuolla livenä joku jakelee niitä, niin mihis sitten häivyt? No, siitäkään ei ole pelkoa nykyisin, koska vältän kaikkia tapaamisia.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle ihanalle ihmiselle, jok kirjoitit tämän!

        "Aloitus oli kiva, odottelin jopa lisää kivoja aforismeja tähän ketjuun.
        Mutta ei.
        Taas oli jonkun pakko mennä "hautausurakoitsija-linjalle".

        Ikävää ja negatiivistä viriää liian kanssa tänne.
        Jos sattuu itsellä olemaan vähän helpompi päivä
        mielialojen ja kipujen kanssa
        niin ei tarvitse kuin tänne,
        jokaisessa ketjuun on ilmaantunut uusi kommentti,

        joka varmistaa, että ei kannata olla iloinen tai hyvällä mielellä mistään !

        Hauskaa päivänjatkoa vaan !"
        1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle ihanalle ihmiselle, jok kirjoitit tämän!

        "Aloitus oli kiva, odottelin jopa lisää kivoja aforismeja tähän ketjuun.
        Mutta ei.
        Taas oli jonkun pakko mennä "hautausurakoitsija-linjalle".

        Ikävää ja negatiivistä viriää liian kanssa tänne.
        Jos sattuu itsellä olemaan vähän helpompi päivä
        mielialojen ja kipujen kanssa
        niin ei tarvitse kuin tänne,
        jokaisessa ketjuun on ilmaantunut uusi kommentti,

        joka varmistaa, että ei kannata olla iloinen tai hyvällä mielellä mistään !

        Hauskaa päivänjatkoa vaan !"
        1

        En pidä itseäni erityisen "postitiivisena" ihmisenä, mutta arvostan niitä, jotka sitä aidosti ovat. Enkä pidä pahana sitäkään, jos joku siihen pyrkii tai tahtoo etsiä sitä muiden kanssa.

        Siitä minusta on kyse, jos aloittaa tällaisen ketjun: etsimisestä, löytämisestä, jakamisesta.

        Ehkä vastaanottamiseenkin tarvitaan ainakin yhden portin avaaminen..))


      • demeter1 kirjoitti:

        En pidä itseäni erityisen "postitiivisena" ihmisenä, mutta arvostan niitä, jotka sitä aidosti ovat. Enkä pidä pahana sitäkään, jos joku siihen pyrkii tai tahtoo etsiä sitä muiden kanssa.

        Siitä minusta on kyse, jos aloittaa tällaisen ketjun: etsimisestä, löytämisestä, jakamisesta.

        Ehkä vastaanottamiseenkin tarvitaan ainakin yhden portin avaaminen..))

        Niin vaikka nyt otankin virrestä esimerkin, niin *avaja porttis ovesi*,.. eikä käperryttäis ja närkästyttäis siihen "mina itte" roooliiin, niin pirun sitkeesti!
        Kas kun senhän pitäis olla molemminpuolista: sanantuojalla kuin kuulijallakin!
        Kärsivällisyys on varmaan koetuksella monella näinä aikoina,...mutta luonne ja ammattikysymyskin se on monella.

        Kaikkihan meitä muovaa matkan varrella, mutta mitäs me pienistä, sano mummo kun nurin lensi pyöreillä katukivillä 😎))


      • sini.s kirjoitti:

        Niin vaikka nyt otankin virrestä esimerkin, niin *avaja porttis ovesi*,.. eikä käperryttäis ja närkästyttäis siihen "mina itte" roooliiin, niin pirun sitkeesti!
        Kas kun senhän pitäis olla molemminpuolista: sanantuojalla kuin kuulijallakin!
        Kärsivällisyys on varmaan koetuksella monella näinä aikoina,...mutta luonne ja ammattikysymyskin se on monella.

        Kaikkihan meitä muovaa matkan varrella, mutta mitäs me pienistä, sano mummo kun nurin lensi pyöreillä katukivillä 😎))

        Niin. Mitähän ihminen lopulta saavuttaa sillä, jos sen portin pitää kiinni ? Vai ajatteleeko, että on jo valmis, tai ei kuitenkaan saa toisilta sitä, mitä haluaisi, eikä tyydy muuhun.
        Vähän kuin nuori Pentti Saarikoski, joka totesi: "Yksinäisyyteni olen ansainnut palauttamalla ihmisille sen kiven, mitä he minulle leipänä tarjosivat"..))
        Näitä tulee mietyttyä kun seurailee ihmisten elämän valintoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      36
      4397
    2. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      20
      3589
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      21
      2806
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      209
      2431
    5. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2177
    6. Peltotien ammuskelu

      Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      61
      2159
    7. Tappelen mielelläni palstalla

      Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2058
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      33
      1958
    9. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

      joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      30
      1787
    10. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1745
    Aihe