joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
49
3781
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei ole ikinä väärässä. Eikä osaa pyytää anteeksi, silleen oikealla tavalla. Ei hyvä juttu ollenkaan.
- Anonyymi
Osaan pyytää anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan pyytää anteeksi
No sitten tuo ei varmaan ollu sulle.
- Anonyymi
Tuo "rooleissa" eläminen vähän arveluttaa että mitä kaikkea pitää sisällään 😕
- Anonyymi
Olet hänelle objekti.
- Anonyymi
Miksi joku elää mielestäsi jossain rooleissa??Et vähän ylianalysoi??
- Anonyymi
Millainen rooleissa eläminen, näyttelijä?
- Anonyymi
Se kertoo vain siitä, että minussa on niin valtavasti enemmän syvyyttä ja puolia, ettei sitä ehkä voi ymmärtää heti ja tulkitaan virheellisesti rooleiksi. Eläydyn vahvasti erilaisiin tunnelmiin ja asioihin. Sisäiset tilani heijastuvat minusta välittömyyteni vuoksi ja ilmaisen niitä myös ulkoisesti ja toiminnallani. Minua voi olla vaikea laittaa mihinkään lokeroon, sillä kaikki elämän värit tanssivat kauttani...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertoo vain siitä, että minussa on niin valtavasti enemmän syvyyttä ja puolia, ettei sitä ehkä voi ymmärtää heti ja tulkitaan virheellisesti rooleiksi. Eläydyn vahvasti erilaisiin tunnelmiin ja asioihin. Sisäiset tilani heijastuvat minusta välittömyyteni vuoksi ja ilmaisen niitä myös ulkoisesti ja toiminnallani. Minua voi olla vaikea laittaa mihinkään lokeroon, sillä kaikki elämän värit tanssivat kauttani...
Oot rakas ihanuus ❤️🤗
- Anonyymi
Ai joitain ominaisuuksia, täynnä haasteita koko nainen. Mahdoton tehtävä eläessään. Mitähän keksiikään vanhainkodissa😒
- Anonyymi
Miten niin. Osaa kuitenkin sanoa mielipiteensä
- Anonyymi
Jotkut on mutkikkaita jos ei tiedä persoonaa oikein kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin. Osaa kuitenkin sanoa mielipiteensä
Ei osaa sanoa vaan tekee kaiken väärinpäin kuin sanoo🤣omalla tavallaan söpöä näin jälkikäteen ajateltuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osaa sanoa vaan tekee kaiken väärinpäin kuin sanoo🤣omalla tavallaan söpöä näin jälkikäteen ajateltuna.
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
emmä usko kyl.
- Anonyymi
Sellainen hultahuoleton on eikä tarkka tavarastaan. Mahdoton on yhtälö yhteiselle elollemme.
- Anonyymi
Niin minähän en tunne sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sinun onni.
- Anonyymi
No mä vähän olen sellainen, mutta tietyistä asioista olen tarkka. Esimerkiksi tiskikone pitää täyttää tietyllä tavalla vaikka muuten jätänkin kaaoksen jälkeeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haluaisin tuntea. Kahden kauppa kuitenkin. - SW
- Anonyymi
Kyllä on, meissä molemmissa on hankaluutemme. Erilaiset, tosin.
- Anonyymi
Ne on luovia luonteeltaan
Ovet auki - Anonyymi
Enpä ole huomannut. Kaikissa on huonojakin piirteitä, mutta niistä selvitään Enhän itsekään ole täydellinen nainen.
- Anonyymi
Minä en ole ajatellut sitä kenellä on huonoja piirteitä. Se on minun tapa toimia. Ajattelen niin että molempien on hyvä kyetä keskustelemaan kaikesta siitä, mikä tuntuu sellaiselta että siihen on tarvetta. Minä hermostun todella harvoin ja jos jompi kumpi hermostuu, niin silloin kannattaa pysäyttää sellainen tilanne ja molempien olla omissa oloissaan ja kun tilanne on rauhoittunut, silloin on hyvä käsitellä tilanne auki.
- Anonyymi
Kurkkasitko housuihin mitä löytyy?
- Anonyymi
Nooooo vaiks sellanen pikku juttu että se on vaan vedättäjä.
- Anonyymi
Hän ei osaa rakastua minuun.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ajatus.
- Anonyymi
Seksi
- Anonyymi
Itse mietin katumusta. Jos ei tunne syyllisyyttä, voiko koskaan katsoa peiliin. Ajatteleeko hän olevansa niin hyvä ihminen, että mitään ei koskaan olisi pitänyt tehdä toisin.
- Anonyymi
No meillä molemmilla on Toyota, thoij'hota.....
hotahota, pusu....
https://m.youtube.com/watch?v=77ww4pFwHJg&pp=ygUYQW5hbCBjdW50IGFtZXJpY2FuIHdvbWFu- Anonyymi
Hotapulveria ota tota.
- Anonyymi
En huomannut sellaisia, vaikka eihän mikään täydellistä ole. Vaikutti siltä, että kumpikin näki vaivaa vaivaa asioiden eteen ja jos jokin ei toiminut, yritti etsiä ratkaisua. Jonkun kerran oli vähän erimielisyyttä. Katseet kohtasi ja kumpikin sanoi, mitä mieltä on.
- Anonyymi
On, tai ei haasteita vaan enemmän kuin haasteita, se ettei mikään ollut totta. Sekä myös se kuinka ainoastaan minä tein mukamas väärin,
ei hän tietenkään mitään koskaan. - Anonyymi
Ei varmaan mu mulla on senkin estää
- Anonyymi
Ei oo enää .
Lopullinen kuolema tulikin sitten sinuun.
Kun ei se nyt ees hoidettuna uskalla tulla edes mun luo.
Liekkö elää ees enää .
Oikein ainakaan mulle - Anonyymi
Hän ei voi rakastaa kaltaistani miestä, olen lian vaikea. Mutta tämä on siis ongelma minussa. En osaa olla yhtään rakastettava.
- Anonyymi
Ikä 😭
Oon rakastunut luokan tyttöön ja oon muka tosi nuori sille😭 pitäis odottaa viel 2 vuotta mut miten mä voin luottaa et se on viel sillon vapaa?? 😭 vittu mitä paskaa oikeesti
Luokkalaisetki jätkät pitää mun rakastumista vitsinä ei ne tajuu et oon aina tykännyt vanhemmista muijist ku ne on niin pentuja ite- Anonyymi
Niin ei ole elossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei ole elossa
Onks toi uhkaus? 🤡
- Anonyymi
Voi miten söpöä. Oletko puhunut tytölle itselleen? Voin tosin lohduttaa, että uusia tyttöjä tulee aina vastaan jos joku onkin tavoittamaton. Ja kuka tietää mitä tulevaisuus tuo. Ikäero kapenee iän myötä. Tsemppiä ❤️
- Anonyymi
Ei muita kuin että hän ei ole sokea niin näkee miltä näytän, eikä kuuro, niin kuulee mitättömän ulosantini.
- Anonyymi
Mutta koska kiertoratamme eivät risteä vahingossa, millään ei ole väliä.
- Anonyymi
Joo. Way out of my league. Muuten kaikki ok.
- Anonyymi
Täytyy keskittyä niihin hyviin puoliin
Ja yhteisiin juttuihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy keskittyä niihin hyviin puoliin
Ja yhteisiin juttuihinTotta, kiitos vinkistä!
- Anonyymi
Joo, on älykäs.
- Anonyymi
Tuletko paremmin toimeen vähä-älyisten kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko paremmin toimeen vähä-älyisten kanssa?
Kirjoitin kommentin vain sen takia, että joku saa hupia tarttua siihen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296