Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

Anonyymi-ap

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?

34

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Hän ei ole ikinä väärässä. Eikä osaa pyytää anteeksi, silleen oikealla tavalla. Ei hyvä juttu ollenkaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Osaan pyytää anteeksi


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuo "rooleissa" eläminen vähän arveluttaa että mitä kaikkea pitää sisällään 😕

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet hänelle objekti.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi joku elää mielestäsi jossain rooleissa??Et vähän ylianalysoi??


      • Anonyymi
        UUSI

        Millainen rooleissa eläminen, näyttelijä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Se kertoo vain siitä, että minussa on niin valtavasti enemmän syvyyttä ja puolia, ettei sitä ehkä voi ymmärtää heti ja tulkitaan virheellisesti rooleiksi. Eläydyn vahvasti erilaisiin tunnelmiin ja asioihin. Sisäiset tilani heijastuvat minusta välittömyyteni vuoksi ja ilmaisen niitä myös ulkoisesti ja toiminnallani. Minua voi olla vaikea laittaa mihinkään lokeroon, sillä kaikki elämän värit tanssivat kauttani...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo vain siitä, että minussa on niin valtavasti enemmän syvyyttä ja puolia, ettei sitä ehkä voi ymmärtää heti ja tulkitaan virheellisesti rooleiksi. Eläydyn vahvasti erilaisiin tunnelmiin ja asioihin. Sisäiset tilani heijastuvat minusta välittömyyteni vuoksi ja ilmaisen niitä myös ulkoisesti ja toiminnallani. Minua voi olla vaikea laittaa mihinkään lokeroon, sillä kaikki elämän värit tanssivat kauttani...

        Oot rakas ihanuus ❤️🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo vain siitä, että minussa on niin valtavasti enemmän syvyyttä ja puolia, ettei sitä ehkä voi ymmärtää heti ja tulkitaan virheellisesti rooleiksi. Eläydyn vahvasti erilaisiin tunnelmiin ja asioihin. Sisäiset tilani heijastuvat minusta välittömyyteni vuoksi ja ilmaisen niitä myös ulkoisesti ja toiminnallani. Minua voi olla vaikea laittaa mihinkään lokeroon, sillä kaikki elämän värit tanssivat kauttani...

        Eli useampi persoonallisuus löytyy, mies?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ai joitain ominaisuuksia, täynnä haasteita koko nainen. Mahdoton tehtävä eläessään. Mitähän keksiikään vanhainkodissa😒

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten niin. Osaa kuitenkin sanoa mielipiteensä


      • Anonyymi
        UUSI

        Jotkut on mutkikkaita jos ei tiedä persoonaa oikein kunnolla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin. Osaa kuitenkin sanoa mielipiteensä

        Ei osaa sanoa vaan tekee kaiken väärinpäin kuin sanoo🤣omalla tavallaan söpöä näin jälkikäteen ajateltuna.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osaa sanoa vaan tekee kaiken väärinpäin kuin sanoo🤣omalla tavallaan söpöä näin jälkikäteen ajateltuna.

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      emmä usko kyl.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sellainen hultahuoleton on eikä tarkka tavarastaan. Mahdoton on yhtälö yhteiselle elollemme.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin minähän en tunne sinua


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minähän en tunne sinua

        Se sinun onni.


      • Anonyymi
        UUSI

        No mä vähän olen sellainen, mutta tietyistä asioista olen tarkka. Esimerkiksi tiskikone pitää täyttää tietyllä tavalla vaikka muuten jätänkin kaaoksen jälkeeni.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä on, meissä molemmissa on hankaluutemme. Erilaiset, tosin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ne on luovia luonteeltaan

      Ovet auki

    • Anonyymi
      UUSI

      Enpä ole huomannut. Kaikissa on huonojakin piirteitä, mutta niistä selvitään Enhän itsekään ole täydellinen nainen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä en ole ajatellut sitä kenellä on huonoja piirteitä. Se on minun tapa toimia. Ajattelen niin että molempien on hyvä kyetä keskustelemaan kaikesta siitä, mikä tuntuu sellaiselta että siihen on tarvetta. Minä hermostun todella harvoin ja jos jompi kumpi hermostuu, niin silloin kannattaa pysäyttää sellainen tilanne ja molempien olla omissa oloissaan ja kun tilanne on rauhoittunut, silloin on hyvä käsitellä tilanne auki.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tääl ei taaskaan keskustele ainoatakaan naista! Pari naismaista miestä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ei taaskaan keskustele ainoatakaan naista! Pari naismaista miestä!

        Kurkkasitko housuihin mitä löytyy?


    • Anonyymi
      UUSI

      Nooooo vaiks sellanen pikku juttu että se on vaan vedättäjä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän ei osaa rakastua minuun.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mielenkiintoinen ajatus.


    • Anonyymi
      UUSI

      Seksi

    • Anonyymi
      UUSI

      Itse mietin katumusta. Jos ei tunne syyllisyyttä, voiko koskaan katsoa peiliin. Ajatteleeko hän olevansa niin hyvä ihminen, että mitään ei koskaan olisi pitänyt tehdä toisin.

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Hotapulveria ota tota.


    • Anonyymi
      UUSI

      En huomannut sellaisia, vaikka eihän mikään täydellistä ole. Vaikutti siltä, että kumpikin näki vaivaa vaivaa asioiden eteen ja jos jokin ei toiminut, yritti etsiä ratkaisua. Jonkun kerran oli vähän erimielisyyttä. Katseet kohtasi ja kumpikin sanoi, mitä mieltä on.

    • Anonyymi
      UUSI

      On, tai ei haasteita vaan enemmän kuin haasteita, se ettei mikään ollut totta. Sekä myös se kuinka ainoastaan minä tein mukamas väärin,
      ei hän tietenkään mitään koskaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3779
    2. Peltotien ammuskelu

      Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      61
      2359
    3. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

      joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      34
      2331
    4. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2207
    5. Tappelen mielelläni palstalla

      Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2138
    6. Näkymätön mies

      Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      139
      1989
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1755
    8. Olen todella

      Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      28
      1621
    9. Miten olet

      Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      33
      1619
    10. Hyvää sunnuntai aamua

      Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1460
    Aihe