Mitä ajattelet tästä kaikesta

Anonyymi-ap

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?

33

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Tää on kivaa, mutta kyllä mä oikeasti ....

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei voi vastata, kun ei ole tietoa, mitä asiaa tarkoitat. Sen verran voinee sanoa, että on oltava vielä toistaiseksi palstalla, että asiat menee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tää ei tarkoita kenellekään mitään


    • Anonyymi
      UUSI

      Asiat menee hyvin. Tiedän sen ja uskon siihen. Palstailussa ei ole mitään pahaa, koska me kummatkin ollaan järkeviä ja fiksuja ihmisiä. Tosin näissä asioissa varmaan ujoja, helpottaisiko tämä ehkä myös jännitystä.... Olettaen tietty että hän kävisi täällä 🙂.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kenet odotat käyvän täällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet odotat käyvän täällä?

        Miten tän sanoisi kun kuulostaa hullulta kuitenkin, en odota mutta jotkut jutut vaan sopii 🫣. Erään ihanan naisen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Toveri Putin tuo järjen järjestyksen Suomen läpivuorokauden palstoille. Sota asettaa asiat ja asiattomuudet mittakaavaan.
        Vie nimittäin aikansa, että tottuu sotaan ja sen vaikutuksiin. Viinan hinta varmaankin on taas nousupaineiden alaista. Suomen kaltaisessa paskalävessä on viinan oltava lähes ilmaista, että kansa pääsee jurriin toveri putinin jo lähestyessä länttä kohti !


    • Anonyymi
      UUSI

      Oon ihan hyvässä paikassa kaipailuni kanssa. Välillä ajatellut kohteen jopa kuolleen ja suruajankin jo päättyneen.
      Palstailu on onneksi lähinnä selailua nykyään, turha tapa tai korvike jollekin muulle.

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Sä et vie keneltäkään ääntä


    • Anonyymi
      UUSI

      tuli mieleen idea että voisiko tilata kotiin palvelun joka päivä tekoäly lähettäisi sinulle viestin hyvää huomenta rakas ja hyvää yötä :)

      Kerran kuukaudessa tai oikein happy tunteesta saisit kukka lähetyksen, ja tekoäly mittaisi ylpeyden tunnetta ja saisit kotiin suklaata tai sammakon :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen kyllästynyt palstaan ja luulen että häneen myös, näihin tunteisiin ja kaikkeen. Lähtökohtaisesti mä en ole saanut mitään hyvää tunteistani häneen. Eiköhän se ole sen merkki että turhaa kaikki on. Elämässä pitää päästää irti asioista jotka eivät palvele yhtään millään tavalla.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mitenkään. Vaikka tunnistaisit hänet täältä, et voi kysyä siitä, ja hän käyttäytyy kuten ennenkin (vaikka hän tunnustaisi tunteensa sinulle täällä).
      The end 👍

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin se menee, kunnes..../sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä kysymys.
      Ilman palstaa en koskaan olisi mitään tajunnut, jotakin upeaa olisi varmasti jäänyt kokematta. Suuria tunteita joka suuntaan. 😍

    • Anonyymi
      UUSI

      No peruspullaa alkaa olee. Kirjottelen muutenki paljon, mut tää nyt on tämmöstä kevyttä. Melkee tuntuu joltai päivärutiinilt käydä tääl xD ..tässä ny viimeaikoina erityisen lennokkaasti oo menny elämässä muutenkaa, nii menkööt viel hetken.. Kai mä silti mielummin jauhan täällä, ku lataan tinderiä ja koitan olla siel kiinnostunu jostai haaleista hahmoista, mikkä ei sytytä lainkaan. Täällä sitä pystyy kuviteleen, että hän kävis jne. Sitte tää on myös sillain kevyttä, koska en jaksa mitää deittailua harrastaa. Ei vaa motivoi käydä kahvilla useammankaa ja kertoilla lempiväreistä. Mielummin menisin sit vaa suoraa syvään päähän erään kanssa ja kattoo mihkä se riittää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa ajattelen. En enää jaksa deittailla ja juosta ympäriinsä. Sinänsä mukava ventiloida ajatuksia täällä ja saada kaikenlaista vastakaikua.
        Jos joku haukkuu, ei tunnu missään. Voi osallistua niihin keskusteluihin mihin haluaa. Muut voi hyppää yli 🥰
        Voi lähettää sydämiä kaipaamalle ja saada vastauksen toki keneltä tahansa. Sellaista hupia yksinäisiin hetkiin. -🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        UUSI

        Mikset sitten tee asialle jotain ja mee sinne syvään päähän?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten tee asialle jotain ja mee sinne syvään päähän?

        Joo mä tiedän että se olisi tapa, mutta meillä on oma etanatapa lähestyä .
        Kyllä tämä tästä. Koko loppuelämä aikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelen. En enää jaksa deittailla ja juosta ympäriinsä. Sinänsä mukava ventiloida ajatuksia täällä ja saada kaikenlaista vastakaikua.
        Jos joku haukkuu, ei tunnu missään. Voi osallistua niihin keskusteluihin mihin haluaa. Muut voi hyppää yli 🥰
        Voi lähettää sydämiä kaipaamalle ja saada vastauksen toki keneltä tahansa. Sellaista hupia yksinäisiin hetkiin. -🧡🧡🧡

        nii just toi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten tee asialle jotain ja mee sinne syvään päähän?

        teen kokoaja;)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä tiedän että se olisi tapa, mutta meillä on oma etanatapa lähestyä .
        Kyllä tämä tästä. Koko loppuelämä aikaa.

        miks esiinnyt toisena? vtun pällipiä


    • Anonyymi
      UUSI

      Palstailu oli ihanaa silloin, kun siitä sai virtaa ja iloa toivon muodossa. Tulla katsomaan iltaisin näkyisikö häntä täällä, ja jättämään hänelle kaipailuviestejä luettavaksi, jos sattuisi eksymään tänne. Nykyään on vain väsynyt näihin trolleihin ja ihmisten typeryyteen.

      Palstaa saan kyllä kiittää siitä, että yhtään mitään tapahtui oikeassa elämässä, vaikka häntä ilman nyt olenkin. Ilman palstan rohkaisua en olisi tehnyt oikeassa elämässä yhtään mitään.

      Kaipailen täällä edelleen satunnaisesti, mutta tunnistelen paljon vähemmän hanakasti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Käyn palstalla lähinnä ilmottautumassa. Palstalla ei ole mulle sen kummempaa tarkoitusta. Joskus yrtän vihjailla missä liikun, mutta niistä ei ole seurannut mitään konkreettista. Joten joskus kun olen näkevinäni hänet, en uskalla tehd mitään. En edes ole varma tunnistanko oikein, kun aikaa on kulunut enkä muista kuin silmät ja katseen.

      Näillä mennän kun muuta ei ole.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuulostaa surulliselta... :(


    • Anonyymi
      UUSI

      No tämä ei ole kovin järkevä paikka. Ajan myötä oppii suodattamaan kaiken itselle ei-sopivan pois ja keskittyy tärkeimpään.

      mies

      • Anonyymi
        UUSI

        .tai jo hetikin, mutta se tunteella reagointi ihmetystä aiheuttaviin kirjoituksiin jää pois.


    • Anonyymi
      UUSI

      Palstailu kyllästyttää mutta koukuttaa välillä.
      Asiat ei mene hyvin kaivattuni suhteen, tarvii itse varmaan petrata tätä hommaa....

    • UUSI

      Ei ole ollu enää semmoista ku oli joskus.

    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä voi nyt kirjoitella kahdenlaisia.
      1. Jos on aikaa turhuuksiin,niin voi vastailla
      Kiinnostaviin aloituksiin - kuten millä tahansa sivustol

      2. Koska ei jaksa enää ottaa yhteyttä vaan olen lopullisesti jättänyt pallon hänelle, yritän antaa hänelle vinkkejä. Tarkoitus siis saada hänet ottamaan yhteyttä IRL.

      • Anonyymi
        UUSI

        Manipulointi tai lähinnä vain sen yritys ei oo kauheen fiksu ratkaisu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipulointi tai lähinnä vain sen yritys ei oo kauheen fiksu ratkaisu

        Kui niin ei ole?
        Miten sen sitten näkee tän kaiken roinan joukossa että on manipulointia?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ass fucked then gangbanged

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      19
      2133
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1605
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      9
      1547
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1492
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1266
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      5
      985
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      948
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      825
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      815
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      743
    Aihe