Mä koin helpompana

Anonyymi-ap

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syviä ne on. Mikä sinusta on oikea ratkaisu. Minä pohdin uutta eroa vaikka koen siitä silmitöntä tuskaa. En jaksa itkeä aina sinun takia.

5

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Jos näette nyt, voitte keskustella myös.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voisin arvata että toinen osapuoli ei tarjoa sinulle muuta ratkaisua kuin ero. Jos on epärehellinen tunteistaan sinua kohtaan niin ei ole silloin arvoisesi.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ihan ymmärtänyt, että erositko ensimmäisestä tämän toisen takia, joka ei kuitenkaan halunnut jatkuvaa suhdetta ja jäit häneen"koukkuun"? Yhtä kaikki itkeminen on tosi raskasta. Kun on läheisiä kuollut, alkaa miettimään, haluaako itkeä aina vaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta- noin minäkin tuon tilanteen näin tapahtuvan

        Terveisin viides osapuoli...


    • Anonyymi
      UUSI

      Oh yes, samoin ☹️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      19
      2133
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1605
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      9
      1547
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1492
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1266
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      5
      985
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      948
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      825
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      815
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      743
    Aihe