Olen n. 140 cm pitkä, ja painan 30 kg. Olenko alipainoinen? Olen kokeillut monia testejä. Osa sanoo, että olen "huomattavan alipainoinen", mutta toisien mukaan olen "alipainon rajalla" tai "normaalipainoinen".
Olenko alipainoinen?
Anonyymi
8
97
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin että tavallisen alipainoinen/laiha :)
kannattaa syödä normaalisti ja monipuolisesti
- Anonyymi
Kiitos vastauksista!!! :)
T: keskustelun aloittaja - Anonyymi
Mun mielestä oot ihan normi painonen. Ite oon 170cm ja painan 50kg. Oon siis 14v tyttö
- Anonyymi
Vaikea sanoa, kun ei tiedä minkä ikäinen olet, millainen ruumiinrakenteesi on ja oletko tyttö vai poika.
Testeillä ei kannata mitata kuin aikuisia.
Ilman taustatietoja on vaikea sanoa muuta kuin että olet hoikka tai laiha. Ite oon 143cm ja painan 28kg
- Anonyymi
No taitaa toi alipainoo olla
- Anonyymi
Olet kai laiha/alipainoinen ite olen 144cm ja painan 28kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....398392Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2976469- 576379
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?985864Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k445488Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524874Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284224Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe44001- 1513726
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393272